Data: 2012-10-26 17:41:26 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
ĹťÄbatki przednie | |
UĹźytkownik "mbut" <mbut@wp.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:k6dtt0$115$1news.task.gda.pl... Witam Ja kupujÄ stalowe bo sÄ tanie i Ĺatwo dostÄpne. Ostatnio pĹaciĹem po 30 zeta. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 17/10/2012 Bil Sport Active - do prania! |
|
Data: 2012-10-26 09:18:37 | |
Autor: Wilk | |
Żębatki przednie | |
On 26 Paź, 17:41, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Ja kupuję stalowe bo są tanie i łatwo dostępne. Ostatnio płaciłem po 30 zeta. Jeśli rozważamy stosunek wytrzymałości do ceny - to wtedy stalowe mają niewątpliwie przewagę, wysokiej jakości zębatki aluminiowe są już bardzo drogie i za tą samą sumę pieniędzy pojeździmy na nich krócej niż na taniej stali (nawet jeśli pojedyncza zębatka alu pociągnie dłużej). Z tego co czytałem (sam nie używałem) - najlepiej sprawdza się tu tytan stosowany jako część zębatek w najdroższych kasetach XTR czy Dura-Ace, pociągnie to dużo dłużej, ale kosztuje majątek; na szosie można to jeszcze rozważać, w MTB to raczej głównie dla zawodników lub bogatych ludzi. Czy są tarcze do korb z tytanu nie wiem, nie obiło mi się o uszy, choć o zębatkach karbonowych słyszałem; ciekawe jak one prezentują się z wytrzymałością. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2012-10-30 04:06:34 | |
Autor: karmi | |
Żębatki przednie | |
W dniu piątek, 26 października 2012 18:18:38 UTC+2 użytkownik Wilk napisał:
o zębatkach karbonowych słyszałem; W 3blatowym XTR 970 środkowa koronka to kompozyt+tytanowe zęby. Mnie nie udało się jej zajechać przez 3 sezony startów w maratonach i etapówkach. znajomi co mieli aluminiowe koronki wydali sumarycznie sporo więcej kasy, a zęby im znikały w tempie makabrycznym. Jak ktoś często tapla się w błocie, to warto szarpnąć się na tą koronkę. Również kompozytowo-stalowa koronka z SLXa nie jest zła, choć mniej trwała. pozdrawiam karmi |
|