Łączenie różnych łańcuchów - HG50 i HG91

Data: 2009-07-02 16:51:33
Autor: Artur
Łączenie różnych łańcuchów - HG50 i HG91
Cześć.

Czy da się razem skuć ogniwa dwóch różnych łańcuchów - HG50 i HG91? (8 rzędów)
I czy będzie to działać? Wiem że występują różnice w szerokości. Czy ktoś może
ma HG91 i może zmierzyć szerokość?

Data: 2009-07-03 00:39:31
Autor: Wojtek Paszkowski

"Artur" <arturrad@REMOVEgmail.com> wrote in message news:h2ioil$cq0$1news.task.gda.pl...

Czy da się razem skuć ogniwa dwóch różnych łańcuchów - HG50 i HG91? (8 rzędów)
I czy będzie to działać?

kiedyś nieświadomie wydłużyłem łańcuch HG-70 ogniwkiem od IG-51 i uświadomiłem to sobie dopiero po dłuższym razie, gdy oglądałem robione dla potrzeb precla ;) zdjęcie spinki KMC (jedyna spinka pasująca bezproblemowo do 8-rzędowych HG) :

http://picasaweb.google.com/wpaszk/Varia#5210742765657737106

Gdyby nie to, to nawet bym nie wiedział o pomieszaniu łańcuchów o różnych szerokościach - nie było żadnych problemów przy takiej kombinacji.

pzodr

Łączenie różnych łańcuchów - HG50 i HG91