Łajza Kaczyńska

Data: 2013-01-31 00:38:11
Autor: Lorn
Łajza Kaczyńska
W dniu 2013-01-30 20:28, Grzegorz Z. pisze:
Były poseł Ligii Polskich Rodzin Zygmunt Wrzodak opublikował w serwisie
Nowy Ekran niezwykle ostry tekst o Marcie Kaczyńskiej, której zarzucił, że
się "złajdaczyła". - Podtrzymuję te słowa - mówi Wrzodak. Ale tekst został
szybko usunięty. A Nowy Ekran właśnie zniknął z sieci.

Ależ mam zaległości... 'Nowy ekran' czyj był/jest? :>

Data: 2013-01-31 00:51:44
Autor: jr
Łajza Kaczyńska

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kecaso$p4e$1dont-email.me...

| Ależ mam zaległości... 'Nowy ekran' czyj był/jest? :>

Być albo nie być..

Data: 2013-01-31 08:16:42
Autor: Przemysław M.
Łajza Kaczyńska
Dnia Thu, 31 Jan 2013 00:38:11 +0100, Lorn napisał(a):

[...]

Wszystkie drogi prowadzą do Stowarzyszenia "Grunwald".

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Łajza Kaczyńska