Żakowski: Na referendum się nie wybieram. Polskie państwo po prostu mnie obraża

Data: 2015-09-04 09:07:26
Autor: z
Żakowski: Na referendum się nie wybieram. Polskie państwo po prostu mnie obraża
Nie specjalnie zgadzam siê z tym panem ale w tej kwestii ma 100% racji.

Data: 2015-09-04 12:09:51
Autor: mrbluesky.pl
¯akowski: Na referendum siê nie wybieram. Polskie pañstwo po prostu mnie obra¿a
Moze o to chodzi POlskiemu panstwu zeby zrazic sobie POdleglych obywateli do jakichkolwiek akcji majacych na celu zmiane status quo... Kto sie da obrazic jest obrazalski i tyle. Tu ntrzeba walnac spoleczna piescia w okragly stol a nie wypinac nan obrazone zadki ;P

Żakowski: Na referendum się nie wybieram. Polskie państwo po prostu mnie obraża