呕ale Kr贸la-Ducha po upadku Konfedera t贸w

Data: 2011-01-22 10:42:19
Autor: Lebowski
呕ale Kr贸la-Ducha po upadku Konfedera t贸w
W dniu 2011-01-19 20:07, Jakub A. Krzewicki pisze:
Ka偶dy wyciera g臋b臋 trosk膮
iak膮 Oyczy藕nie czas ma przynie艣膰
barzanie wielbi膮 Matk臋 Bosk膮
kr贸l Sta艣 si臋 kocha w Katarzynie
ieden nadziei臋 艂udzi Moskw膮
drugi opiera wiar臋 w Rzymie
Tu car tam papie偶 tu Fryc stary
贸wdzie masonii 艣wi臋te czary

Miliony rad dla tego Kraiu
ma Republika Filozof贸w
gdy iedni chwal膮 drudzy 艂ai膮
a inni to y to po trochu
B艂臋dne ministry si臋 zwijai膮
iak pod kijami skomoroch贸w
nied藕wied藕 w Smorgo艅skiey Akademii
nic nie poimui膮c z tey alchemii

Przemin膮 swary oraz k艂贸tnie
sczezn膮 poselskie 艂by sobacze
wraz z uiadaniem ba艂amutnem
kiedy Oyczyzny kres zobacz臋
nadeyd膮 czasy te okrutne
lecz -- - nie nad nimi ia zap艂acz臋
a nad skopan膮 y poleg艂膮
gin膮c膮 w b贸lach Niepodleg艂膮

To co ma umrze膰 -- - niech przepadnie
by si臋 w ponowny kszta艂t wyrodzi膰
zasiane ziarno w niw臋 padnie
aby sto nowych ziaren sp艂odzi膰
Fenix w ogniste idzie 偶agwie
ponownie z prochu si臋 narodzi膰
Tak ludzie y idee stare
Wzbudzai膮 nowe -- - przez ofiar臋

Powiedziec, ze to jest dobre - byloby prostactwem.
To jest prawdziwe cacko, zarowno doboru slow jak i sensu.
Bez watpienia jedna z lepszych konstrukcji w zakresie inzynierii humanistycznej, jakie widzialem.

Data: 2011-01-22 10:58:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
呕ale Kr贸la-Ducha po upadku Konfederat贸w
sobota, 22 stycznia 2011 10:42. carbon entity 'Lebowski' <lebowski@*****.net>
contaminated pl.hum.poezja with the following letter:

Powiedziec, ze to jest dobre - byloby prostactwem.
To jest prawdziwe cacko, zarowno doboru slow jak i sensu.
Bez watpienia jedna z lepszych konstrukcji w zakresie inzynierii
humanistycznej, jakie widzialem.

No paczpan, w nieca艂e 20 minut to napisa艂em -- - "z palca"...

Data: 2011-01-22 02:21:03
Autor: ola
痑le Kr髄a-Ducha po upadku Konfederat體
On Jan 22, 11:58燼m, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
> [...]

> To jest prawdziwe cacko, zarowno doboru slow jak i sensu.
> Bez watpienia jedna z lepszych konstrukcji w zakresie inzynierii

No paczpan, w nieca砮 20 minut to napisa砮m -- - "z palca"...

no, to masz to w palcu ...
oczywiscie, mozna interpretowac roznie, ale to jest plusem nie
minusem, gdy widoczna jest granica szale駍twa.

Ola

Data: 2011-01-22 11:04:53
Autor: Lebowski
W dniu 2011-01-22 10:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Tak cos podejrzewalem.
Masz kolego wiedze i prawdziwy talent.
IMO powinenes robic w slowie, bo inaczej zmarnujesz kawal naprawde solidnego rzemiosla.
A tak moze niektorzy mniej schamieja i zglupieja, chocby tutaj, wrod nieustajacego festiwalu troli i debili.

Data: 2011-01-22 11:40:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
呕ale Kr贸la-Ducha po upadku Konfederat贸w
sobota, 22 stycznia 2011 11:04. carbon entity 'Lebowski' <lebowski@*****.net>

Tak cos podejrzewalem.
Masz kolego wiedze i prawdziwy talent.
IMO powinenes robic w slowie, bo inaczej zmarnujesz kawal naprawde
solidnego rzemiosla.

Przy anty-volkistowskich nastrojach salon贸w?
No raczej niewiele da si臋 na wsp贸艂czesnym poletku/bagienku osi膮gn膮膰.
W mediach dominuj膮 ci sami, kt贸rzy zamykali Ezr臋 Pounda do psychuszki.

A tak moze niektorzy mniej schamieja i zglupieja, chocby tutaj, wrod nieustajacego festiwalu troli i debili

Marz臋, 偶eby te jazgoty ucich艂y, ale raczej robi膮 si臋 coraz g艂o艣niejsze -- - i domy艣lam si臋 ich pierwotnego 偶r贸d艂a:
http://www.youtube.com/watch?v=xV8NLu36Sz0

Data: 2011-01-24 11:16:37
Autor: Lebowski
W dniu 2011-01-22 11:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

hmm... czyli dowodzisz, ze poezja nie wymaga inteligencji?
To moze daj se siana na razie z proza, bo cos kiepsko ci wychodzi.
Tylko bez obrazy prosze, bo w kwestii poprzednich tekstow bede podtrzymywal swoje zdanie na wieki ;)

Data: 2011-01-25 05:02:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
呕ale Kr贸la-Ducha po upadku Konfederat贸w
poniedzia艂ek, 24 stycznia 2011 11:16. carbon entity 'Lebowski' <lebowski@*****.net>
contaminated pl.hum.poezja with the following letter:

hmm... czyli dowodzisz, ze poezja nie wymaga inteligencji?

Hello... Mr. Lebowski, tu ziemia... Wymaga -- - i poczucia humoru. Na 偶artach si臋 nie znasz? Z "Well to Hell hoax" http://www.youtube.com/watch?v=xV8NLu36Sz0 to by艂 czystej wody sarkazm :P

A mo偶e co do volkizmu (tego sprzed epoki Tertium Imperium) masz jakowe艣 plemienne zastrze偶enia, alibo do Pounda? Honi soit qui mal y pense.

To moze daj se siana na razie z proza, bo cos kiepsko ci wychodzi.
Tylko bez obrazy prosze, bo w kwestii poprzednich tekstow bede
podtrzymywal swoje zdanie na wieki ;)

Skuldr to nie tylko dar poezji, sk膮d pochodzi "skald". To tak偶e ci臋ty i niewyparzony j臋zyk, sk膮d wywiod艂o si臋 angielskie "scold". Miej to i inne szyderstwa na uwadze, bo ja tam nie przebieram, kto przyjaciel kto wr贸g, ka偶demu rozdaj臋 te pysk贸wki, na jakie zas艂u偶y艂. Cz臋sto przyjaciel wi臋ksze, bo pragn臋, 偶eby zachowywa艂 swoj膮 wielko艣膰 za kt贸r膮 jest przyjacielem, nale偶y st膮d odpowiedni膮 po艂ajank膮 w por臋 zapobiec temu, 偶eby si臋 stoczy艂 b膮d藕 sam umniejsza艂.

Data: 2011-01-25 08:41:57
Autor: Lebowski
W dniu 2011-01-25 05:02, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

No popatrz, a pomyslalem, ze tak ze studniowki Ci zostalo.
Serio. I nie zebym mial cos przeciwko mlodym ludziom.
Dosc dobrze toleruje wlasciwe im niewyzycie ;)

A mo偶e co do volkizmu (tego sprzed epoki Tertium Imperium) masz jakowe艣
plemienne zastrze偶enia, alibo do Pounda? Honi soit qui mal y pense.

Wlasnie tym sie troche zamaskowales, jako powiedzmy sredniointeligentny.
Oczywiscie nie bronie nikomu zadnych przekonan, ale w swietle genetycznych zmian cywilizacyjnych zasadnosc rasizmu juz nieco sie zdezaktualizowala.

[...]

Trudno powiedziec, jaki mechanizm pozwala Ci tak wyjatkowo IMO skladac slowa do kupy. Mam dosc powazne podejrzenia, ze jestes uzdolniony, a tacy wymagaja zwykle dosc delikatnego traktowania. Niestety masz troche pecha, bo ja jestem troche kloc towarzyski i w zakresie inspiracji dramatyczno-romantycznych potrafie co najwyzej zaoferowac kopa w dupe lub go w wyjatkowych wypadkach oszczedzic. Ale mam nadzieje, ze wezmiemy poprawke na swoje wlasciwosci i nie wplynie to na jakosc ani ilosc Twoich tekst贸w, kt贸re naprawde uwazam za swietne.

呕ale Kr贸la-Ducha po upadku Konfedera t贸w