A ani słowa

Data: 2013-02-12 15:25:25
Autor: Trybun
A ani słowa

O gwałconych dzień w dzień w dzień facetach przez kapitalistów

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/miliard-osob-ma-zatanczyc-na-znak-sprzeciwu-wobec-przemocy,1892092,2943

Data: 2013-02-12 06:54:47
Autor: glob
A ani słowa
On 12 Lut, 15:25, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
O gwałconych dzień w dzień w dzień facetach przez kapitalistów

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/miliard-osob-ma-zatanczyc-na-...

Kapitaliści nie mają manii gwałcenia bo nie są w celibacie, tym
bardziej facetów. Kapitalizm inaczej odbija się na psychice. Widziałeś
jak facet udaje psa a kobieta go smyczką po pysiu i do nogi Zbysiu?

Data: 2013-02-12 16:03:49
Autor: Trybun
A ani słowa
W dniu 2013-02-12 15:54, glob pisze:
[...]

Cały ten wielki kapitalismus to jeden gwałt na drugim człowieku. Owszem na każdym kroku widzę biedaków na smyczy aportującym swoim jaśniepanom. Niektórzy nawet na zwróconą uwagę próbują szczerzyć kły i nie dają na swojego pana złego słowa powiedzieć.

Data: 2013-02-12 07:17:04
Autor: glob
A ani słowa
On 12 Lut, 16:03, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

na każdym kroku widzę biedaków na smyczy aportującym swoim jaśniepanom.
Niektórzy nawet na zwróconą uwagę próbują szczerzyć kły i nie dają na

Chodzi mi o seks bo o gwałtach seksualnych piszesz.
 Ale to bardziej co napiszę w warszawie się dzieje, bo tu jest dużo
korporacji.
 Prostytutki się dziwią i piszą maile z pytaniami czy to normalne, a
akcja wygląda tak że : Panowie z korporacji mają tak zwaną przerwę na
lancz i podczas tej przerwy chodzą do agencji i rządają by ich na
smyczy poopraowadzać koło łóżka i mówić do nich siad, daj łapę, dobry
azorek, daj głos azorek.
 Co jest tego powodem- jest to stres- tak rozładowuje się stres w
firmie u kapitalistów.

Data: 2013-02-12 16:26:31
Autor: Marek Czaplicki
A ani słowa
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 12 luty 2013 16:17:
[...]

Ja rozumiem, że polityka zeszła na psy, ale że kapitalizm? :)

Data: 2013-02-12 07:34:18
Autor: glob
A ani słowa
On 12 Lut, 16:26, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> powodem- jest to stres- tak rozładowuje się stres w firmie u kapitalistów.

Ja rozumiem, że polityka zeszła na psy, ale że kapitalizm? :)

W takich korporacjach pracujesz w ogromnym stresie, ten stres jest
wręcz traunatyczny i aby go odreagować to wypadają do agencji
i.....jestem twój azorek, wyprowadź mnie na spacerek.
 Prostytutki też zdziwione bo seksu nie chce tylko na spacerek,
dlatego piszą maile do specjalistów-co się dzieje-

Data: 2013-02-12 16:41:02
Autor: Marek Czaplicki
A ani słowa
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 12 luty 2013 16:34:

> [...]

 Prostytutki też zdziwione bo seksu nie chce tylko na spacerek,
dlatego piszą maile do specjalistów-co się dzieje-

Nie wiem. Nigdy nie pracowałem w korporacji, a sam pomysł wyjścia na spacer w roli psa wydaje mi się cokolwiek durnowaty. Bo jak tu np załatwić po psiemu potrzebę obwąchiwania cudzych tyłków. Zresztą uważam, że dyskusja o cudzych potrzebach seksualnych mija się z celem, bo tyle jest różnych potrzeb ilu ludzi.

Data: 2013-02-12 07:48:06
Autor: glob
A ani słowa
On 12 Lut, 16:41, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

psiemu potrzebę obwąchiwania cudzych tyłków. Zresztą uważam, że dyskusja o
cudzych potrzebach seksualnych mija się z celem, bo tyle jest różnych

Jak jesteś bardzo zestresowany to masz odruch ziewania, przy większym
stresie szczekania, chcesz sobie zrobić hau, hau, przy ogromnym
stresie chodzisz na czworaka i szczekasz, potem czujesz się że
napięcie z ciebie spada.  Dlaczego jednak ten masochizm,
prawdopodobnie chodzi o bezbronność, pies bezbronnych kładzie się na
plecach i łapy podnosi do góry. U panów to chęć- opiekuj się mną bo ja
już nie chce być za nikogo odpowiedzialny.

Data: 2013-02-12 16:50:31
Autor: Marek Czaplicki
A ani słowa
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 12 luty 2013 16:48:

[...]

Innymi słowy, pieskie życie. :)

Data: 2013-02-12 07:56:53
Autor: glob
A ani słowa
On 12 Lut, 16:50, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> plecach i łapy podnosi do góry. U panów to chęć- opiekuj się mną bo ja
> już nie chce być za nikogo odpowiedzialny.

Wiesz to nie jest zboczenie bo nikomu nie dzieje się krzywda, ale
pokazuje to jak psychikę wypala taka kapitalistyczna korporacja.

Data: 2013-02-12 17:32:46
Autor: Marek Czaplicki
A ani słowa
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 12 luty 2013 16:56:

Innymi słowy, pieskie życie. :)

Wiesz to nie jest zboczenie bo nikomu nie dzieje się krzywda, ale
pokazuje to jak psychikę wypala taka kapitalistyczna korporacja.

Tylko że czasami może przy różnych metodach zwalczania stresu dochodzić do objawów patologii. Kiedyś czytałem, że w średniowieczu rozprzestrzenił się w zakonach żeńskich zwyczaj miauczenia. Po prostu jedna zakonnica zamiauczała, a dalej już poszło. :)

Data: 2013-02-12 09:40:12
Autor: glob
A ani słowa
On 12 Lut, 17:32, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

zakonach żeńskich zwyczaj miauczenia. Po prostu jedna zakonnica zamiauczała,

W średniowieczu było powszechne biczownictwo, nawet specjalne pokrzywy
chodowano do biczowania dla zakonnic aby huć wybić. Święte są święte
bo albo same siebie zabiczowały albo zabiczowali i spalili na stosie
je inni. Kapitalizm nie ma z tym nic wspólnego, bo jego nie interesuje
wypieranie skłonności seksualnych.

Data: 2013-02-12 18:38:48
Autor: Wiesiaczek
A ani słowa [ort]
On Tue, 12 Feb 2013 09:40:12 -0800, glob wrote:
[...]
W średniowieczu było powszechne biczownictwo, nawet specjalne pokrzywy
chodowano do biczowania dla zakonnic aby huć wybić. ...

Coś ci się pop...

....idź oddaj cenzurkę do szkoły, niech ci chociaż kasę zwrócą :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-12 11:50:01
Autor: glob
A ani słowa [ort]
On 12 Lut, 19:38, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
> [...]

Coś ci się pop...

...idź oddaj cenzurkę do szkoły, niech ci chociaż kasę zwrócą :)

Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Zwłaszcza święte dorobiły się swych zasług ulegając perwersyjnym
męskim chuciom. Zamiast wyjść za mąż, czego od nich oczekiwano, lub
zmienić wiarę, stawały się ofiarami kaźni, których opisem sycił się
średniowieczny Kościół, już to wskazując na pełne chwały męczeństwo
dziewic-chrześcijanek, już to za pomocą Inkwizycji, pastwiąc się nad
czarownicami (a zgładzono ich - przez siedemset lat, bo tyle trwał ten
specyficzny holocaust - kilka milionów). Nad czarownicami pastwiono
się w sposób bardzo wymyślny. Święte były torturowane i ścinane. Wiele
z nich miało obcinane piersi (św. Barbara i św. Agata). Św. Agacie
kazano "piersi niewieście żelaznemi kleszczami targać tak długo, że po
jednej stronie wytargane były" (co znaczy - obcięte, bo Agata wyraża
swoje pretensje w takich oto słowach: "Niebożny okrutniku - rzekła na
to Agata - nie wstyd ci niewieście obcinać czegoś, coś sam u matki
pożywał?"). Świętą Barbarę dodatkowo "nago włóczono po mieście". Św.
Dorotę nabijano powielekroć na pal ("drugi kazał starosta na palach
podnieść"). Św. Juliana "za włosy wiele dni wisiała, palona była,
rozciągana na czworo". Wszystkie biczowano wymyślnymi biczami,
"siekano i drapano prętami i żelazami rozmaitymi". I wszystkie szły na
te tortury "jak drugie idą do tańca i rozkosznego obiadu". To
skojarzenie kulinarne pojawia się w żywotach świętych nader często i
nie bez racji. Dodatnie wartościowanie cierpienia, zwłaszcza
cielesnego, obecne jest bowiem w pismach nie tylko w postaci zasługi i
wzorca, ale i jako nakaz moralny. Święta jest świętą albo dlatego, że
ją męczono, albo dlatego, że potrafiła wymęczyć się sama. Św. Brygida
polewała nogi wrzącym woskiem, by pozbyć się chuci ("z czego ból
wielki uczuła i chuci złe w ciele swoim ugasiła". Na końcu ścięta
została "a na ścięcie szła jak do rozkosznego obiadu"). Św. Małgorzata
opasywała się "obręczą żelazną, powrozami i włościnicą z grubymi
supłami", "gwoździe w trzewikach miała" i bez przerwy się biczowała.
Potrzeba biczowania była u św. Małgorzaty tak silna i - jeśli wolno
użyć tego słowa - tak perwersyjna, że zmuszała one swoje podwładne (a
była przeoryszą dużego klasztoru), by wbrew swojej woli biczowały ją;
nakazywała im więc iść ze sobą "w tajemne miejsce i kazała się bić aż
światłość ją ogarniała".

Data: 2013-02-12 18:07:18
Autor: Trybun
A ani słowa
W dniu 2013-02-12 16:17, glob pisze:
[...]

O nie, ja pisząc o kapitalizmie miałem na myśli ogólno pojęty gwałt na człowieku. A wracając do tego co napisałeś - co się dziwisz takim dewiacjom - od tej chęci zysku każdy może sfiksować.

Data: 2013-02-12 09:42:21
Autor: glob
A ani słowa
On 12 Lut, 18:07, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

człowieku. A wracając do tego co napisałeś - co się dziwisz takim
dewiacjom - od tej chęci zysku każdy może sfiksować.

Wszystko co działa na psychikę działa też na seks, bo seks jest w
główce, a tak działa specyfika kapitalizmu że narasta ludzie
szczekanie.

Data: 2013-02-12 17:10:57
Autor: Przemysław M.
A ani słowa
Dnia Tue, 12 Feb 2013 15:25:25 +0100, Trybun napisał(a):

O gwałconych dzień w dzień w dzień facetach przez kapitalistów

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/miliard-osob-ma-zatanczyc-na-znak-sprzeciwu-wobec-przemocy,1892092,2943

Ciekawa forma protestu. Kasa wydania na "tańce" napchałaby jedzeniem wiele
brzuchów. Feministkom jak zwykle mózg przesunął się pomiędzy 2 duże palce u
nóg.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

A ani słowa