A ani s³owa

Data: 2013-02-12 06:54:47
Autor: glob
A ani s³owa
On 12 Lut, 15:25, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
O gwa³conych dzieñ w dzieñ w dzieñ facetach przez kapitalistów

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/miliard-osob-ma-zatanczyc-na-...

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Kapitali¶ci nie maj± manii gwa³cenia bo nie s± w celibacie, tym
bardziej facetów. Kapitalizm inaczej odbija siê na psychice. Widzia³e¶
jak facet udaje psa a kobieta go smyczk± po pysiu i do nogi Zbysiu?

Data: 2013-02-12 16:03:49
Autor: Trybun
A ani s³owa
W dniu 2013-02-12 15:54, glob pisze:
[...]

Ca³y ten wielki kapitalismus to jeden gwa³t na drugim cz³owieku. Owszem na ka¿dym kroku widzê biedaków na smyczy aportuj±cym swoim ja¶niepanom. Niektórzy nawet na zwrócon± uwagê próbuj± szczerzyæ k³y i nie daj± na swojego pana z³ego s³owa powiedzieæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-02-12 07:17:04
Autor: glob
A ani s³owa
On 12 Lut, 16:03, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

swojego pana z³ego s³owa powiedzieæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Chodzi mi o seks bo o gwa³tach seksualnych piszesz.
 Ale to bardziej co napiszê w warszawie siê dzieje, bo tu jest du¿o
korporacji.
 Prostytutki siê dziwi± i pisz± maile z pytaniami czy to normalne, a
akcja wygl±da tak ¿e : Panowie z korporacji maj± tak zwan± przerwê na
lancz i podczas tej przerwy chodz± do agencji i rz±daj± by ich na
smyczy poopraowadzaæ ko³o ³ó¿ka i mówiæ do nich siad, daj ³apê, dobry
azorek, daj g³os azorek.
 Co jest tego powodem- jest to stres- tak roz³adowuje siê stres w
firmie u kapitalistów.

Data: 2013-02-12 16:26:31
Autor: Marek Czaplicki
A ani s³owa
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 12 luty 2013 16:17:
[...]

Ja rozumiem, ¿e polityka zesz³a na psy, ale ¿e kapitalizm? :)

Data: 2013-02-12 07:34:18
Autor: glob
A ani s³owa
On 12 Lut, 16:26, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> powodem- jest to stres- tak roz³adowuje siê stres w firmie u kapitalistów.

Ja rozumiem, ¿e polityka zesz³a na psy, ale ¿e kapitalizm? :)

W takich korporacjach pracujesz w ogromnym stresie, ten stres jest
wrêcz traunatyczny i aby go odreagowaæ to wypadaj± do agencji
i.....jestem twój azorek, wyprowad¼ mnie na spacerek.
 Prostytutki te¿ zdziwione bo seksu nie chce tylko na spacerek,
dlatego pisz± maile do specjalistów-co siê dzieje-

Data: 2013-02-12 16:41:02
Autor: Marek Czaplicki
A ani s³owa
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 12 luty 2013 16:34:

> [...]

 Prostytutki te¿ zdziwione bo seksu nie chce tylko na spacerek,
dlatego pisz± maile do specjalistów-co siê dzieje-

Nie wiem. Nigdy nie pracowa³em w korporacji, a sam pomys³ wyj¶cia na spacer w roli psa wydaje mi siê cokolwiek durnowaty. Bo jak tu np za³atwiæ po psiemu potrzebê obw±chiwania cudzych ty³ków. Zreszt± uwa¿am, ¿e dyskusja o cudzych potrzebach seksualnych mija siê z celem, bo tyle jest ró¿nych potrzeb ilu ludzi.

Data: 2013-02-12 07:48:06
Autor: glob
A ani s³owa
On 12 Lut, 16:41, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

psiemu potrzebê obw±chiwania cudzych ty³ków. Zreszt± uwa¿am, ¿e dyskusja o
cudzych potrzebach seksualnych mija siê z celem, bo tyle jest ró¿nych

Jak jeste¶ bardzo zestresowany to masz odruch ziewania, przy wiêkszym
stresie szczekania, chcesz sobie zrobiæ hau, hau, przy ogromnym
stresie chodzisz na czworaka i szczekasz, potem czujesz siê ¿e
napiêcie z ciebie spada.  Dlaczego jednak ten masochizm,
prawdopodobnie chodzi o bezbronno¶æ, pies bezbronnych k³adzie siê na
plecach i ³apy podnosi do góry. U panów to chêæ- opiekuj siê mn± bo ja
ju¿ nie chce byæ za nikogo odpowiedzialny.

Data: 2013-02-12 16:50:31
Autor: Marek Czaplicki
A ani s³owa
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 12 luty 2013 16:48:

[...]

Innymi s³owy, pieskie ¿ycie. :)

Data: 2013-02-12 07:56:53
Autor: glob
A ani s³owa
On 12 Lut, 16:50, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> plecach i ³apy podnosi do góry. U panów to chêæ- opiekuj siê mn± bo ja
> ju¿ nie chce byæ za nikogo odpowiedzialny.

Wiesz to nie jest zboczenie bo nikomu nie dzieje siê krzywda, ale
pokazuje to jak psychikê wypala taka kapitalistyczna korporacja.

Data: 2013-02-12 17:32:46
Autor: Marek Czaplicki
A ani s³owa
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 12 luty 2013 16:56:

Innymi s³owy, pieskie ¿ycie. :)

Wiesz to nie jest zboczenie bo nikomu nie dzieje siê krzywda, ale
pokazuje to jak psychikê wypala taka kapitalistyczna korporacja.

Tylko ¿e czasami mo¿e przy ró¿nych metodach zwalczania stresu dochodziæ do objawów patologii. Kiedy¶ czyta³em, ¿e w ¶redniowieczu rozprzestrzeni³ siê w zakonach ¿eñskich zwyczaj miauczenia. Po prostu jedna zakonnica zamiaucza³a, a dalej ju¿ posz³o. :)

Data: 2013-02-12 09:40:12
Autor: glob
A ani s³owa
On 12 Lut, 17:32, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

zakonach ¿eñskich zwyczaj miauczenia. Po prostu jedna zakonnica zamiaucza³a,

W ¶redniowieczu by³o powszechne biczownictwo, nawet specjalne pokrzywy
chodowano do biczowania dla zakonnic aby huæ wybiæ. ¦wiête s± ¶wiête
bo albo same siebie zabiczowa³y albo zabiczowali i spalili na stosie
je inni. Kapitalizm nie ma z tym nic wspólnego, bo jego nie interesuje
wypieranie sk³onno¶ci seksualnych.

Data: 2013-02-12 18:38:48
Autor: Wiesiaczek
A ani s³owa [ort]
On Tue, 12 Feb 2013 09:40:12 -0800, glob wrote:
[...]
W średniowieczu było powszechne biczownictwo, nawet specjalne pokrzywy
chodowano do biczowania dla zakonnic aby huć wybić. ...

CoÅ› ci siÄ™ pop...

....idź oddaj cenzurkę do szkoły, niech ci chociaż kasę zwrócą :)

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-12 11:50:01
Autor: glob
A ani s³owa [ort]
On 12 Lut, 19:38, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
On Tue, 12 Feb 2013 09:40:12 -0800, glob wrote:

[...]

> W ¶redniowieczu by³o powszechne biczownictwo, nawet specjalne pokrzywy
> chodowano do biczowania dla zakonnic aby huæ wybiæ. ...

Co¶ ci siê pop...

...id¼ oddaj cenzurkê do szko³y, niech ci chocia¿ kasê zwróc± :)

--
Wiesiaczek (dzi¶ z DC)

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Zw³aszcza ¶wiête dorobi³y siê swych zas³ug ulegaj±c perwersyjnym
mêskim chuciom. Zamiast wyj¶æ za m±¿, czego od nich oczekiwano, lub
zmieniæ wiarê, stawa³y siê ofiarami ka¼ni, których opisem syci³ siê
¶redniowieczny Ko¶ció³, ju¿ to wskazuj±c na pe³ne chwa³y mêczeñstwo
dziewic-chrze¶cijanek, ju¿ to za pomoc± Inkwizycji, pastwi±c siê nad
czarownicami (a zg³adzono ich - przez siedemset lat, bo tyle trwa³ ten
specyficzny holocaust - kilka milionów). Nad czarownicami pastwiono
siê w sposób bardzo wymy¶lny. ¦wiête by³y torturowane i ¶cinane. Wiele
z nich mia³o obcinane piersi (¶w. Barbara i ¶w. Agata). ¦w. Agacie
kazano "piersi niewie¶cie ¿elaznemi kleszczami targaæ tak d³ugo, ¿e po
jednej stronie wytargane by³y" (co znaczy - obciête, bo Agata wyra¿a
swoje pretensje w takich oto s³owach: "Niebo¿ny okrutniku - rzek³a na
to Agata - nie wstyd ci niewie¶cie obcinaæ czego¶, co¶ sam u matki
po¿ywa³?"). ¦wiêt± Barbarê dodatkowo "nago w³óczono po mie¶cie". ¦w.
Dorotê nabijano powielekroæ na pal ("drugi kaza³ starosta na palach
podnie¶æ"). ¦w. Juliana "za w³osy wiele dni wisia³a, palona by³a,
rozci±gana na czworo". Wszystkie biczowano wymy¶lnymi biczami,
"siekano i drapano prêtami i ¿elazami rozmaitymi". I wszystkie sz³y na
te tortury "jak drugie id± do tañca i rozkosznego obiadu". To
skojarzenie kulinarne pojawia siê w ¿ywotach ¶wiêtych nader czêsto i
nie bez racji. Dodatnie warto¶ciowanie cierpienia, zw³aszcza
cielesnego, obecne jest bowiem w pismach nie tylko w postaci zas³ugi i
wzorca, ale i jako nakaz moralny. ¦wiêta jest ¶wiêt± albo dlatego, ¿e
j± mêczono, albo dlatego, ¿e potrafi³a wymêczyæ siê sama. ¦w. Brygida
polewa³a nogi wrz±cym woskiem, by pozbyæ siê chuci ("z czego ból
wielki uczu³a i chuci z³e w ciele swoim ugasi³a". Na koñcu ¶ciêta
zosta³a "a na ¶ciêcie sz³a jak do rozkosznego obiadu"). ¦w. Ma³gorzata
opasywa³a siê "obrêcz± ¿elazn±, powrozami i w³o¶cinic± z grubymi
sup³ami", "gwo¼dzie w trzewikach mia³a" i bez przerwy siê biczowa³a.
Potrzeba biczowania by³a u ¶w. Ma³gorzaty tak silna i - je¶li wolno
u¿yæ tego s³owa - tak perwersyjna, ¿e zmusza³a one swoje podw³adne (a
by³a przeorysz± du¿ego klasztoru), by wbrew swojej woli biczowa³y j±;
nakazywa³a im wiêc i¶æ ze sob± "w tajemne miejsce i kaza³a siê biæ a¿
¶wiat³o¶æ j± ogarnia³a".

Data: 2013-02-12 18:07:18
Autor: Trybun
A ani s³owa
W dniu 2013-02-12 16:17, glob pisze:
[...]

O nie, ja pisz±c o kapitalizmie mia³em na my¶li ogólno pojêty gwa³t na cz³owieku. A wracaj±c do tego co napisa³e¶ - co siê dziwisz takim dewiacjom - od tej chêci zysku ka¿dy mo¿e sfiksowaæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-02-12 09:42:21
Autor: glob
A ani s³owa
On 12 Lut, 18:07, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Wszystko co dzia³a na psychikê dzia³a te¿ na seks, bo seks jest w
g³ówce, a tak dzia³a specyfika kapitalizmu ¿e narasta ludzie
szczekanie.