łaniach”

Data: 2019-04-13 09:51:22
Autor: u2
łaniach”
https://niezalezna.pl/267471-to-niektorym-sie-nie-spodoba-rulewski-skwitowal-czesc-kandydatow-z-koalicji-w-prl-brali-udzial-w-brudnych-dzialaniach

[...]

Jak podkreślił, postacie, które znalazły się w Koalicji Europejskiej, brały udział w czasach PRL "w brudnych działaniach".

- Na przykład dokonywały czystek dziennikarskich w stanie wojennym czy kadry naukowej na uczelniach. A w wolnej Polsce Janusz Zemke i inni jakoś nie wpadli na pomysł, żeby naprawić krzywdy prześladowanych

  - podkreślił Rulewski.

Senator zaznaczył w wywiadzie, że jego walka z komuną zaczęła się 40 lat temu na lekcjach konspiracyjnej historii. "Po drugiej stronie barykady był wówczas pan Zemke, który pisał o mnie artykuły, są na to dokumenty. I teraz kierownictwo partii poleca mi, żebym po 40 latach walki - zwycięskiej, nie przegranej - roznosił ulotki pana Zemkego. Nie mogę. Nie zamierzam przewracać tej instalacji politycznej, jaką jest Koalicja Europejska" - mówił Rulewski.

Jak dodał, "to nie znaczy, że będę się poddawał prądowi". "Nie godzę się na to, żeby paskudztwo, serwilizm, czy konformizm były premiowane w Polsce" - podkreślił Rulewski.

--
George Orwell :

łaniach”