艁ap贸wki za sygnalizacj臋

Data: 2012-04-19 18:03:21
Autor: janusz_kk1
艁ap贸wki za sygnalizacj臋
Dnia 19-04-2012 o 12:17:35 to <to_usenet@interia.pl> napisa艂(a):

Niesamowite! PMS-owi trolle ju偶 dawno ustalili, 偶e wszelkie znaki
drogowe, sygnalizacja 艣wietlna, cokolwiek stawiana jest zgodnie z prawem,
a ka偶dy kto uwa偶a inaczej, ten kretyn. A tymczasem:
U nas w Bielsku te偶 powinni ich posadzi膰, zrobili 艣wiat艂a na rondzie za 2  mln z艂
kt贸re tylko przeszkadza艂y i korki si臋 robi艂y, po p贸艂 roku kogo艣 ol艣ni艂o
i wy艂膮czyli 艣wiat艂a, od tego momentu kork贸w nie ma :) ewidetnie
pieni膮dze wyrzucone w b艂oto. S艂ysza艂em 偶e w DC te偶 jakie艣 osdtatnio
艣wiat艂膮 wy艂膮czyli bo tramawaje z p臋tli nie mog艂y wyjecha膰.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2012-04-19 16:34:56
Autor: masti
p體ki za sygnalizacj
Dnia pi臋knego Thu, 19 Apr 2012 18:03:21 +0200 osobnik zwany janusz_kk1
wystuka艂:

[...]

i to od razu 64 sztuki :)
zatkali skrzy偶owanie na amen
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,11559723,.html

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2012-04-19 16:42:22
Autor: kogutek
p體ki za sygnalizacj
janusz_kk1 <janusz_kk@o2.pl> napisa(a):
Dnia 19-04-2012 o 12:17:35 to <to_usenet@interia.pl> napisa=C5=82(a):

> Niesamowite! PMS-owi trolle ju=C5=BC dawno ustalili, =C5=BCe wszelkie =
znaki
> drogowe, sygnalizacja =C5=9Bwietlna, cokolwiek stawiana jest zgodnie z=
 prawem,
> a ka=C5=BCdy kto uwa=C5=BCa inaczej, ten kretyn. A tymczasem:
U nas w Bielsku te=C5=BC powinni ich posadzi=C4=87, zrobili =C5=9Bwiat=C5=
=82a na rondzie za 2  =

mln z=C5=82
kt=C3=B3re tylko przeszkadza=C5=82y i korki si=C4=99 robi=C5=82y, po p=C3=
=B3=C5=82 roku kogo=C5=9B ol=C5=9Bni=C5=82o
i wy=C5=82=C4=85czyli =C5=9Bwiat=C5=82a, od tego momentu kork=C3=B3w nie=
 ma :) ewidetnie
pieni=C4=85dze wyrzucone w b=C5=82oto. S=C5=82ysza=C5=82em =C5=BCe w DC =
te=C5=BC jakie=C5=9B osdtatnio
=C5=9Bwiat=C5=82=C4=85 wy=C5=82=C4=85czyli bo tramawaje z p=C4=99tli nie=
 mog=C5=82y wyjecha=C4=87.

W dzi postawili najpotrzebniejszy, wr阠z niezb阣ny do 縴cia, licznik
rower體. Na jakiej dr罂ce rowerowej go postawili. Kosztowa ponad 50 tysi阠y.
Jak ja kurwa nie lubi baran體 co marnuj wsp髄n kas na jakie pojebane
projekty.  --

Data: 2012-04-19 16:44:55
Autor: to
p體ki za sygnalizacj
begin janusz_kk1
S艂ysza艂em 偶e w DC te偶 jakie艣 osdtatnio
艣wiat艂膮 wy艂膮czyli bo tramawaje z p臋tli nie mog艂y wyjecha膰.

W choler臋 takich jest, w ostatnich latach nasrali ich np. na Pu艂awskiej co zwi臋kszy艂o korki, a ostatnio wybudowali k艂adk臋 w miejscu, gdzie przechodzi jedna osoba na p贸艂 godziny, a 100 metr贸w dalej s膮 pasy z sygnalizacj膮.

艁ap贸wki za sygnalizacj臋