Łatwo już nie będzie.

Data: 2018-06-24 05:03:40
Autor: stevep
Łatwo już nie będzie.
# - Jestem rozgoryczony. W czym Starachowice są gorsze od fundacji ojca Rydzyka? Dlaczego dla niego znajdują się pieniądze, a na PAKS nie? - pytał jeden uczestników spotkania wicepremier Beatę Szydło. I dodał: - Dominuje retoryka, że władza ma coś dawać. A my chcemy, by nam po prostu nie przeszkadzano.
W sobotę w Starostwie Powiatowym w Starachowicach wicepremier Beata Szydło spotkała się z mieszkańcami. Przez kilkanaście minut opowiadała o tzw. piątce Morawieckiego, czyli o obietnicach rządu, które zamierza wprowadzić do końca kadencji parlamentu. Później przez ponad godzinę odpowiadała na pytania z sali.  A te nie były łatwe. #
Ze strony:
http://kielce.wyborcza.pl/kielce/7,47262,23584987,wicepremier-szydlo-uslyszala-trudne-pytania-o-paks-i-rozdawnictwo.html

--
stevep

Data: 2018-06-24 03:06:26
Autor: Milf Hunter Dąs
Łatwo już nie będzie.
użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:
[...]

Dużo w GWnie wątków o Rydzyku, a o rabinie Schudrich mało co piszą:)
Szkoła Rydzeusza podobno nieźle stoi, geotermia też niby pracuje.

Zajrzał ja na fora i tam trochu widać:)

cyt.
 W kraju pozostałe 24 paks-y  przekształciły się w podwykonawców i działają dalej. cyt.
Jak to jest że szpital dostawał 6,5mil a PAKS 12mil. Przy porównywalnej liczbie pacjentów o czym mówi w artykule dr.Dzik szpital utrzymywał odziały nierentowne z tych 6,5 mil  a PAKS korporacja wywozili do USA i utrzymywali bastion SLD???. Pacjent  był czy jest dziś tylko przykrywką do prania i wyłudzania kasy z NFZ???

cyt.
Do apelu o restytucję mienia przyłączył się naczelny rabin Polski Michael Schudrich, uznając, że odmowa zwrotu własności jest niemoralna.
Do przedstawicieli środowisk żydowskich jakoś nie chce trafić to, że ich roszczenia są bezpodstawne, państwo polskie nie ma żadnych niezrealizowanych zobowiązań dotyczących zwrotu mienia, a reprywatyzacja trwa u nas od lat i doprowadziła już do zwrotu dziesiątków tysięcy majątków na drodze administracyjnej i sądowej.

Sami widzicie Pieprzykoski jak jest:) Idzie zwyczajnie o big forsę, zresztą
największą pralnią forsy jest styk publiczne-prywatne, tam pięknie doją
NFZ na usługach których nie wykonali, a które są podczepiane przy okazji
do usług które wykonano i forsa leci:)

Data: 2018-06-24 09:34:58
Autor: Pieniądze i Stołki
Łatwo już nie będzie.
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
# - Jestem rozgoryczony. W czym Starachowice są gorsze od fundacji ojca
Rydzyka? Dlaczego dla niego znajdują się pieniądze, a na PAKS nie? - pytał
jeden uczestników spotkania wicepremier Beatę Szydło.

Ponieważ:

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

szaman z Torunia ma haki na "wierchuszkę" PiS.

CL

Data: 2018-06-24 03:11:55
Autor: Milf Hunter Dąs
Łatwo już nie będzie.
W dniu niedziela, 24 czerwca 2018 09:35:41 UTC+2 użytkownik Pieniądze i Stołki napisał:
> [...]

szaman z Torunia ma haki na "wierchuszkę" PiS.

Napieraj więcej ze swoimi wklejkami, pamiętasz? Jak waliłeś po 12
i Pieprzykoski walnął 21 wklejek dziennie, pisiorstwu trochę spadło:)

W tym szaleństwie jest metoda.

Data: 2018-06-24 12:51:42
Autor: Pieniądze i Stołki
Łatwo już nie będzie.
Użytkownik "Milf Hunter Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:803ad1a6-da61-4186-9d8e-7d973108621egooglegroups.com...
[...]

==>

 https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9sNo i co cieniasie? Masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to wal się!CL

Data: 2018-06-25 05:53:23
Autor: stevep
Łatwo już nie będzie.
W dniu 2018-06-24 o 12:11, Milf Hunter Dąs pisze:
[...]

A do rzeczy towarzyszu wąs?

--
stevep

Łatwo już nie będzie.