艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a

Data: 2013-11-19 19:26:13
Autor: A. Filip
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a
Jacek Bia艂y <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> pisze:
Siergiej 艁awrow powiedzia艂 "Rossijskiej Gaziecie", 偶e Ambasada Federacji Rosyjskiej zwr贸ci艂a uwag臋 na to, 偶e 11 listopada marsz odb臋dzie si臋 w okolicy plac贸wki dyplomatycznej i prosi艂a o wzmocnienie ochrony. "Powiedziano nam, 偶e wszystko b臋dzie w porz膮dku. No, ale jak wiecie, nic si臋 nie okaza艂o w porz膮dku"
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/lawrow_rosja_prosila_o_dodatkowa_ochrone_11_listopada_polska_odmowila_288277.html
http://www.rp.pl/artykul/29,1066021-Lawrow-- doceniamy-reakcje-wladz-Polski-na-atak-na-ambasade.html
http://www.tvn24.pl/specnaz-fsb-w-ambasadzie-rosji-lawrow-o-zajsciach-11-listopada,372912,s.html

Marsz by艂 ruchomy.  Mia艂oby sens trzymanie ca艂y dzie艅 setki policjant贸w po przeciwnej stronie ulicy ni偶 ambasada?  Bo jako艣 nie zak艂adam by Rosja wpu艣ci艂a "profilaktycznie" Polsk膮 policj臋 na teren swojej ambasady, a wystawianie paru policjant贸w "do okr膮偶enia" przed bram膮 ambasady IMHO by艂oby g艂upot膮 przy takim typie zamieszek.  Jakby RP3 ogrodzi艂o ambasad臋 p艂otami za kt贸rym sta艂aby setka unieruchomionych policjant贸w a do niczego by nie dosz艂o to za dobrze by nie wygl膮da艂o - 艁awrow w艂a艣nie si臋 doprosi艂 o automatyczne stawianie takich p艂ot贸w przy bardzo wielu kolejnych demonstracjach pod ambasad膮.

Wiec warto si臋 pyta膰 inaczej: Ile trwa艂o od pocz膮tku zdarzenia do reakcji policji w wystarczaj膮cej sile do zduszenia zamieszek?  Czy by艂y podstawy do niedopuszczenie tej grupki zadymiarzy pod ambasad臋?

艁awrom IMHO r偶nie g艂upa graj膮c niedom贸wieniami jak przynajmniej 艣redniej klasy dyplomata.  Spodziewa艂em si臋 po nim zagrywek s艂ownych na wy偶szym poziomie gdyby mu zale偶a艂o na stosunkach z Polsk膮.  Jasno wida膰 mu niezbyt zale偶y.

--
A. Filip
Edukacja jest dro偶sza od z艂ota.  (Przys艂owie arabskie)

Data: 2013-11-19 20:53:54
Autor: jr
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:eluklfs7dfdbj2.huge.strangled.net...

| Marsz by艂 ruchomy.

A 艣ni艂 ci si臋 nieruchomy marsz filozofie?

  Mia艂oby sens trzymanie ca艂y dzie艅 setki
| policjant贸w

A od czego wed艂ug ciebie jest policja?

Data: 2013-11-19 21:14:36
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
> [...]
>
> Marsz by艂 ruchomy.

A 艣ni艂 ci si臋 nieruchomy marsz filozofie?

 Wykastrowa艂e艣 a偶 tak moj膮 wypowied藕 wycinaj膮c *bez zaznaczenia* 偶e sam si臋 zadeklarowa艂e艣 jako palant z kt贸rym dyskutowa膰 nie warto.

--
A. Filip
W lipcu upa艂y, w grudniu mr贸z ostry i sta艂y.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2013-11-19 21:47:32
Autor: jr
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:bxpz0oam3fdbj2.huge.strangled.net...

| Wykastrowa艂e艣 a偶 tak moj膮 wypowied藕 wycinaj膮c *bez zaznaczenia* 偶e
| sam si臋 zadeklarowa艂e艣 jako palant z kt贸rym dyskutowa膰 nie warto.

No sorki - odla艂em tylko wod臋, z kt贸r膮 rzeczywi艣cie trudno polemizowa膰. Sprawy techniczne mo偶naby sobie dyskutowa膰, gdyby policja w og贸le podj臋艂a pr贸b臋 ochrony tej ambasady. Ale czego艣 takiego nie by艂o, wi臋c czego chcesz dowodzi膰?

Data: 2013-11-19 15:13:17
Autor: Marek
wrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi砤 o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odm體i砤
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 21:47:32 UTC+1 u縴tkownik jr napisa:
U縴tkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:bxpz0oam3fdbj2.huge.strangled.net...

| Wykastrowa砮 a tak moj wypowied wycinaj眂 *bez zaznaczenia* 縠

| sam si zadeklarowa砮 jako palant z kt髍ym dyskutowa nie warto.

No sorki - odla砮m tylko wod, z kt髍 rzeczywi禼ie trudno polemizowa. Sprawy techniczne mo縩aby sobie dyskutowa, gdyby policja w og髄e podj瓿a pr骲 ochrony tej ambasady. Ale czego takiego nie by硂, wi阠 czego chcesz dowodzi?

Malo tego... - przeciez takie budki przed placowkami dyplomatycznymi stoja po to, zeby tam policjant byl CALY CZAS !
Tymczasem, na czas demonstracji, policjant zniknal...ciekawe, co ?

Data: 2013-11-20 10:21:02
Autor: Bogdan Idzikowski
wrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi砤 o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odm體i砤

U縴tkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:1f7677b2-0f20-4bc3-9212-a5b1170ca561googlegroups.com...

===================================

Mia co wsp髄nego z zamachem smole駍kim?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-20 14:28:59
Autor: jr
wrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi砤 o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odm體i砤

U縴tkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w wiadomo禼i

> [...]
| po to, zeby tam policjant byl CALY CZAS !
| Tymczasem, na czas demonstracji, policjant zniknal...ciekawe, co ?

No c罂 Idzikowski... Skoro Ojciec Redaktor nic o tym nie pisa, to chyba nie mia硂. A tak wracaj眂 do tematu, to wyt硊macz mi Idzikowski, dla kogo s policyjne budki? Dla policjanta, czy dla podpalacza? Bo je秎i nie dla podpalacza, to gdzie by policjant?

Data: 2013-11-20 16:02:55
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-20 14:28, jr pisze:

> [...]

mia硂. A tak wracaj眂 do tematu, to wyt硊macz mi Idzikowski, dla kogo s
policyjne budki? Dla policjanta, czy dla podpalacza? Bo je秎i nie dla

Poczytaj, dok砤dnie o tym zdarzeniu a zaraz ci si wyja秐i co si sta硂 z policjantem.

Data: 2013-11-20 16:31:41
Autor: Bogdan Idzikowski
wrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi砤 o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odm體i砤

U縴tkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisa w wiadomo禼i news:l6iiuv$okd$1node1.news.atman.pl...
> [...]

podpalacza, to gdzie by policjant?

Poczytaj, dok砤dnie o tym zdarzeniu a zaraz ci si wyja秐i co si sta硂 z policjantem.

Obawiam si, 縠 zaleci砮 mu zadanie nie do wykonania. Przeczyta to on przeczyta, ale 縠by mu si wyja秐i硂, to jest niemo縧iwe. Przekracza znacznie jego mo縧iwo禼i intelektualne.

ubawiony

Data: 2013-11-20 17:05:43
Autor: A. Filip
xantiros <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> pisze:
W dniu 2013-11-20 14:28, jr pisze:

U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

U偶ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 21:47:32 UTC+1 u偶ytkownik jr napisa艂:
> [...]

po to, zeby tam policjant byl CALY CZAS !
Tymczasem, na czas demonstracji, policjant zniknal...ciekawe, co ?

Mia艂 co艣 wsp贸lnego z zamachem smole艅skim?

No c贸偶 Idzikowski... Skoro Ojciec Redaktor nic o tym nie pisa艂, to chyba nie
mia艂o. A tak wracaj膮c do tematu, to wyt艂umacz mi Idzikowski, dla kogo s膮
policyjne budki? Dla policjanta, czy dla podpalacza? Bo je艣li nie dla
podpalacza, to gdzie by艂 policjant?

Poczytaj, dok艂adnie o tym zdarzeniu a zaraz ci si臋 wyja艣ni co si臋
sta艂o z policjantem.

Podasz linka 偶ebym nie znalaz艂 "niew艂a艣ciwej" wersji?

--
A. Filip
Co si臋 nie najesz, to si臋 i nie nali偶esz.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2013-11-20 22:51:54
Autor: jr
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:wee6dfsnefdbk3.huge.strangled.net...

| Podasz linka 偶ebym nie znalaz艂 "niew艂a艣ciwej" wersji?

Nie licz膮 si臋 'wersje', licz膮 si臋 fakty. A te s膮 takie, 偶e w艂adza powinna ochrania膰 ambasady innych kraj贸w podczas ulicznych zaj艣膰 w okolicy. Teraz poszukaj jakiego艣 linka na nast臋puj膮cy temat: Co zrobi艂a policja oraz w艂adze stolicy, aby nie dopusci膰 garstki zadymiarzy w otoczenie rosyjskiej ambasady w Warszawie.
W zasadzie to sami Rosjanie powinni stawia膰 PO-lskim w艂adzom takie pytania, a skoro tego nie czyni膮, to znaczy, 偶e rz膮dz膮ca PO ma silne okoliczno艣ci 艂agodz膮ce w tej sprawie (co daje wiele do my艣lenia).

Data: 2013-11-21 11:21:45
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-20 22:51, jr pisze:

> [...]

skoro tego nie czyni膮, to znaczy, 偶e rz膮dz膮ca PO ma silne okoliczno艣ci 艂agodz膮ce
w tej sprawie (co daje wiele do my艣lenia).

Pierdolisz pan jak potrzaskany, jak wiadomo ze demonstracja jest "wysokiego ryzyka" to nie wydaje si臋 na ni膮 zezwolenia - tutaj jest b艂膮d ratusza - wtedy by nie by艂o problemu.  A gadanie ze trzeba obstawia膰 policjantami wszystko mo偶liwe cele ataku, to wybacz to ma by膰 demonstracja czy "rozr贸ba" ? Brak艂o jajec ratuszowi aby palantom odm贸wi膰, chocia偶 jak by odm贸wili to ju偶 wiedz膮 jak pi臋kni艣 z opozycji pluje jadem ze zabroniono patriotom pokazania swoich warto艣ci.

Data: 2013-11-21 15:47:06
Autor: jr
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a

U偶ytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
> [...]
| > |
| > |

| Pierdolisz pan jak potrzaskany, jak wiadomo ze demonstracja jest
| "wysokiego ryzyka" to nie wydaje si臋 na ni膮 zezwolenia

To nie by艂a demonstracja wysokiego ryzyka. By艂y obiekty podwy偶szonego ryzyka,
jak np. rosyjska ambasada, dlatego nale偶a艂o wy艂膮czy膰 jej otoczenie z trasy
przemarszu.

 - tutaj jest b艂膮d
| ratusza - wtedy by nie by艂o problemu.  A gadanie ze trzeba obstawia膰
| policjantami wszystko mo偶liwe cele ataku,

A kto tak gada? Ambasada prosi艂a o ochron臋, to trzeba by艂o j膮 wys艂a膰 i tyle.

 to wybacz to ma by膰
| demonstracja czy "rozr贸ba" ?

Jaka rozr贸ba? Grupk臋 huligan贸w nazywasz 'demonstracj膮 wysokiego ryzyka'?

 Brak艂o jajec ratuszowi aby palantom
| odm贸wi膰, chocia偶 jak by odm贸wili to ju偶 wiedz膮 jak pi臋kni艣 z opozycji
| pluje jadem ze zabroniono patriotom pokazania swoich warto艣ci.

Co oni wiedz膮, to oni lepiej od ciebie wiedz膮! W艂adza i policja jest od
pilnowania porz膮dku, a nie od prowadzenia propagandowych polemik i rozgryzania
wirtualnych gier.

Data: 2013-11-21 16:20:44
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-21 15:47, jr pisze:

U偶ytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci

| > |
> [...]

jak np. rosyjska ambasada, dlatego nale偶a艂o wy艂膮czy膰 jej otoczenie z trasy

tak, tak, co roku jest ten sam cyrk, faktycznie nie maj膮 powod贸w aby odmawia膰

Data: 2013-11-21 23:10:32
Autor: jr

> [...]
| > | > |
| > | > |

Teraz

| > |

| tak, tak, co roku jest ten sam cyrk

Owszem, cyrk z prowokacjami - w zesz艂ym roku by艂y jakie艣 lewackie boj贸wki z Niemiec, kt贸rych polska policja nie uzna艂a za stosowne pilnowa膰. W tym roku ostentacyjnie olali rosyjsk膮 ambasad臋. A wystarczy艂y niewielkie si艂y, gdy偶 napastnik贸w w艣r贸d t艂um贸w by艂o kilku.
Teraz warto zastanowi膰 si臋 nad tym, kto zosta艂 beneficjentem spalonej budki i kilku petard. Na pewno nie Rosjanie, Na pewno nie polskie komuchy, na pewno nie kacza prawica, ale... Owszem, rz膮dz膮ce PO ma ogromne k艂opoty z konsolidacj膮 w艂asnych zwolennik贸w, wi臋c zadyma pod ambasad膮 to dobry znak dla takiej konsolidacji przeciw 'faszyzmowi'.
Oto nie tylko wrzucili kilka petard, ale jeszcze pr贸bowali si臋 wspi膮膰 na ogrodzenie! To ostatnie si臋 nie uda艂o zapewne dlatego, 偶e nie mia艂 kto na dole podsadzi膰, albo 'podsadzacz' by艂 ju偶 pijany... Oto wielka falanga polskiego faszyzmu, kt贸ra dnia 11 listopada dokona艂a nieudanego szturmu na bezbronn膮 ambasad臋 kraju s膮siedniego.

Data: 2013-11-22 08:48:13
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-21 23:10, jr pisze:

U偶ytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci

| > | > |
> [...]

ostentacyjnie olali rosyjsk膮 ambasad臋. A wystarczy艂y niewielkie si艂y, gdy偶

Nie, mistrzu nie by艂o prowokacji, ta grupa tak ma, dlaczego nikt nie jest w stanie sprowokowa膰 "innych" marsz贸w, tylko akurat ten ? Tylko ten jeden, z tymi samymi lud藕mi co roku robi cyrk.

[...]

Daruj sobie takie fantazje.

[...]

I to zapewne 艣wiadczy o pokojowym charakterze demonstracji ?

Data: 2013-11-22 21:45:36
Autor: jr
> [...]
|
| Nie, mistrzu nie by艂o prowokacji, ta grupa tak ma, dlaczego nikt nie
| jest w stanie sprowokowa膰 "innych" marsz贸w, tylko akurat ten ?

Prowokacja nie jest 偶ywio艂em, kt贸ry sobie wieje gdzie popadnie. Prowokacja jest zawsze skierowana pod konkretny adres. Dlaczego akurat ten? Bo ten si臋 powtarza od kilkudziesi臋ciu lat. W stanie wojennym zacz臋艂y powstawa膰 m艂odzie偶owe
subkultury odwo艂uj膮ce si臋 do nazizmu. Agitowali nas, 偶e Solidarno艣膰 to 偶ydowska anarchia, kt贸ra nie potrafi walczy膰 z komun膮. Z pewno艣ci膮 byli tacy, kt贸rzy w to wierzyli, lecz komuch m贸g艂 ich wy艂apa膰 w ci膮gu jednej nocy - gdyby chcia艂.

 Tylko ten
| jeden, z tymi samymi lud藕mi co roku robi cyrk.

Gdzie艣 w necie widzia艂em transparent boroniacy tej ambasady, wi臋c nie m贸w mi, 偶e ca艂y ten poch贸d j膮 szturmowa艂 i nagle rozbi艂 si臋 o niewidzialne pole si艂owe. By艂em 艣wiadkiem wojen ulicznych pod sowieckim konsulatem w latach 80 i wiem jak
wygl膮da agresja t艂umu.

Data: 2013-11-22 21:46:56
Autor: jr
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a

| Daruj sobie takie fantazje.

Napisa艂em, 偶e szukam beneficjent贸w. Je艣li uwa偶asz, 偶e na przyk艂ad Gazeta Wyborcza, albo PO nie zyska艂y na tym zaj艣ciu, to spr贸buj to uzasadni膰.

| I to zapewne 艣wiadczy o pokojowym charakterze demonstracji ?

Demonstracja to nie peerelowski poch贸d pierwszomajowy. W czasach PRL podczas ulicznych demonstracji lecia艂y szyby sklep贸w, do kt贸rych 'akurat' dowieziono towar (najcz臋艣ciej gorza艂臋). Wtedy si臋 m贸wi艂o o warcho艂ach, dzisiaj o milowych krokach do wolno艣ci. W istocie sklep贸w ju偶 nikt nie rozbija, ale pod t膮 ambasad臋 policj臋 mogli wys艂a膰 (esbeckie pop艂uczyny).

Data: 2013-11-22 21:55:16
Autor: u2
W dniu 2013-11-22 21:46, jr pisze:
Napisa艂em, 偶e szukam beneficjent贸w. Je艣li uwa偶asz, 偶e na przyk艂ad Gazeta
Wyborcza, albo PO nie zyska艂y na tym zaj艣ciu, to spr贸buj to uzasadni膰.

  no nie zyskaly, bo prowokacja ewidentnie nie wypalila obcietym fiutkom z msw...-;)

--
"呕yd贸w gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 偶e s膮 narodem wybranym. Czuj膮 si臋 oni upowa偶nieni do interpretowania wszystkiego, tak偶e doktryny katolickiej. Cokolwiek by艣my zrobili, i tak b臋dzie poddane ich krytyce - za ma艂o, 偶e 藕le, 偶e zbyt ma艂o ofiarnie. W moim najg艂臋bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 呕ydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, kt贸rzy u偶ywaj膮 s艂贸w 'antysemita', 'antysemicki', nale偶y traktowa膰 jak ludzi niegodnych debaty, kt贸rzy usi艂uj膮 niszczy膰 innych, gdy brakuje argument贸w merytorycznych. To oni tworz膮 mow臋 nienawi艣ci".

Data: 2013-11-23 00:30:23
Autor: jr
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:528fc4b2$0$2186$65785112news.neostrada.pl...

|  no nie zyskaly, bo prowokacja ewidentnie nie wypalila

Owszem nie wypali艂a, bo Kaczu艣 si臋 schowa艂. Ale mimo to jest temat 'faszyzmu' w gor膮cym dla PO czasie.

Data: 2013-11-23 00:34:58
Autor: u2
W dniu 2013-11-23 00:30, jr pisze:

|  no nie zyskaly, bo prowokacja ewidentnie nie wypalila

Owszem nie wypali艂a, bo Kaczu艣 si臋 schowa艂. Ale mimo to jest temat 'faszyzmu' w
gor膮cym dla PO czasie.

oby sczezli w piekle, ja chetnie im dosypie wegla na stos ! o sancta simplicas ! :-)

Data: 2013-11-23 09:14:04
Autor: stevep
wrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi砤 o dodatkow ochron 11 listopada - Polska od m體i砤
Dnia 23-11-2013 o 00:34:58 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

|  no nie zyskaly, bo prowokacja ewidentnie nie wypalila

Owszem nie wypali砤, bo Kaczu si schowa. Ale mimo to jest temat  'faszyzmu' w
gor眂ym dla PO czasie.

oby sczezli w piekle, ja chetnie im dosypie wegla na stos ! o sancta  simplicas ! :-)

Spotkamy si na udeptanej ziemi jak b阣ziesz taki okrutny dla Kaczora.  :D

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2013-11-23 14:35:33
Autor: jr

| > |
| > |

| oby sczezli w piekle, ja chetnie im dosypie wegla

Ty robaczku napij si臋 wutki (nie dosta艂e艣 przesy艂ki?)

Data: 2013-11-20 22:34:20
Autor: jr
wrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi砤 o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odm體i砤

> [...]
| > |
| > |

| Poczytaj, dok砤dnie o tym zdarzeniu a zaraz ci si wyja秐i co si sta硂
| z policjantem.

Nie raz by砮m pod sowieckim konsulatem w Krakowie i wiem jak si ochrania takie przybytki podczas ulicznych zadym. Szpaler wzmocniony ci昕ar體kami powinien warowa pod t ambasad, je秎i w og髄e dopu禼ili tak tras pochodu. Ty mi chcesz wyja秐i, co si sta硂 z policjantem... Mo縠 poszed si wysika?... Mnie to guzik obchodzi, wi阠 wyja秐iajcie sobie razem z Idzikowskim.

Data: 2013-11-20 23:40:14
Autor: A. Filip
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]
Nie raz by艂em pod sowieckim konsulatem w Krakowie i wiem jak si臋 ochrania takie przybytki podczas ulicznych zadym. Szpaler wzmocniony ci臋偶ar贸wkami powinien warowa膰 pod t膮 ambasad膮, je艣li w og贸le dopu艣cili tak膮 tras臋 pochodu. Ty mi chcesz wyja艣ni膰, co si臋 sta艂o z policjantem... Mo偶e poszed艂 si臋 wysika膰?... Mnie to guzik obchodzi, wi臋c wyja艣niajcie sobie razem z Idzikowskim.
Jak ty i 艁awrow si臋 domagacie by w przysz艂o艣ci w czasie demonstracji rosyjscy dyplomaci byli ogl膮dani jak ma艂py w podw贸jnej klatce (ogrodzenie ambasady+policyjne p艂otki) to ja jestem za.  Niech b臋dzie wida膰 偶e w艂adza dobrze wie i nie ma opor贸w 偶eby pokaza膰 jak "niekt贸rzy" polacy "lubi膮" ruskich.

--
A. Filip
Razem w pracy, razem odnosimy sukces.  (Przys艂owie japo艅skie)

Data: 2013-11-21 14:12:36
Autor: jr

| Jak ty i 艁awrow si臋 domagacie by w przysz艂o艣ci w czasie
| demonstracji rosyjscy dyplomaci byli ogl膮dani jak ma艂py w
| podw贸jnej klatce (ogrodzenie ambasady+policyjne p艂otki)

Ty nie martw si臋 o rosyjskich dyplomat贸w! Sami prosili o policyjn膮 ochron臋, wi臋c nie b膮d藕 od nich m膮drzejszy. Chcesz uszcz臋艣liwia膰 ludzi wizerunkiem 'bratniej przyja藕ni'? A mo偶e t艂umaczy膰 si臋 za polityczne gnidy, kt贸rym nie uda艂a si臋
polityczna prowokacja?

 to ja
| jestem za.  Niech b臋dzie wida膰 偶e w艂adza dobrze wie i nie ma
| opor贸w 偶eby pokaza膰 jak "niekt贸rzy" polacy "lubi膮" ruskich.

W艂adze nie s膮 od tego, 偶eby pokazywa膰 takie lub inne widoki. Je艣li tobie wstyd ludzkich emocji, to wyjed藕 sobie do Korei P贸艂nocnej. Tam wszyscy si臋 kochaj膮, zamiast policji jest milicja, to i 偶adna ambasada policyjnej ochrony nie potrzebuje.

Data: 2013-11-21 07:01:28
Autor: leming.show
wrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi砤 o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odm體i砤
u縴tkownik Marek napisa:

Tymczasem, na czas demonstracji, policjant zniknal...ciekawe, co ?

A, to jednak ta buda nie stala na terytorium ruskich tylko po stronie PL!

W takim razie to sprawa podobnej wagi jak ostatni spalony woz transmisyjny tefauenu tellenbacha.

Data: 2013-11-21 16:12:41
Autor: jr
wrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi砤 o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odm體i砤

U縴tkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:4ea34de1-03b7-46c6-875f-6c0d2a1fe598googlegroups.com...
u縴tkownik Marek napisa:

Tymczasem, na czas demonstracji, policjant zniknal...ciekawe, co ?

A, to jednak ta buda nie stala na terytorium ruskich tylko po stronie PL!

Na ruski teren wrzucili kilka petard .

Data: 2013-11-21 07:32:49
Autor: leming.show
wrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi砤 o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odm體i砤
u縴tkownik jr napisa:

Na ruski teren wrzucili kilka petard .

Tak, a te golebie ktore sraja na dach ambasady to tez od Kaczynskiego?

Data: 2013-11-21 23:11:37
Autor: jr
wrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi砤 o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odm體i砤

U縴tkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomo禼i
u縴tkownik jr napisa:

Na ruski teren wrzucili kilka petard .

Tak, a te golebie ktore sraja na dach ambasady to tez od Kaczynskiego?

Owszem tak, gdyby poszed na ten poch骴, mia砨y przesrane nawet za te gol阞ie... Co roku s jakie prowokacje na 11 listopada i wszystko wskazuje na to, 縠 osoba Kaczy駍kiego jest ich g丑wnym adresem.
Trzeba wiedzie o tym, 縠 PO powsta硂 jeszcze w czasach, gdy WSI by硂 pa駍twem w pa駍twie zwanym IIIRP. A nadrz阣nym celem powstania PO by硂 do硂wanie Kaczor體 i odbieranie im wyborc體. Rz眃zi ich nikt nie nauczy, ale to co potrafi robi do dzi.

Data: 2013-11-19 22:34:04
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
> [...]

No sorki - odla艂em tylko wod臋, z kt贸r膮 rzeczywi艣cie trudno polemizowa膰. Sprawy techniczne mo偶naby sobie dyskutowa膰, gdyby policja w og贸le podj臋艂a pr贸b臋 ochrony tej ambasady. Ale czego艣 takiego nie by艂o, wi臋c czego chcesz dowodzi膰?

Teraz chce udowodni膰 偶e nie dyskutuje z manipulatorami co przycinaj膮 cytaty *bez zaznaczenia* 偶e co艣 wycieli.

--
A. Filip
Rzucaj czapk膮 w ksi臋偶yc.  (Przys艂owie rumu艅skie)

Data: 2013-11-19 23:25:29
Autor: jr
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:vswunilamfdbj2.huge.strangled.net...

| > |
| > |

| Teraz chce udowodni膰 偶e nie dyskutuje z manipulatorami co
| przycinaj膮 cytaty *bez zaznaczenia* 偶e co艣 wycieli.

Niby co mia艂em zaznacza膰? Po prostu wcinam si臋 w tekst w miejscach do kt贸rych si臋 odnosz臋. Reszt贸wki mog臋 zostawia膰 pod moimi odpowiedziami do ciebie.

Data: 2013-11-19 23:44:52
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:vswunilamfdbj2.huge.strangled.net...

| > |
| > |

> [...]

Niby co mia艂em zaznacza膰? Po prostu wcinam si臋 w tekst w miejscach do kt贸rych si臋 odnosz臋. Reszt贸wki mog臋 zostawia膰 pod moimi odpowiedziami do ciebie.

Manipulacje cenzury PRL zacz臋艂o by膰 tak naprawd臋 nachalnie wida膰 w tym kr贸tkim okresie kiedy jeszcze istnia艂a ale ju偶 nie mog艂a wycina膰 *bez 艣ladu*.

Chcesz przycina膰 to wycinaj z zaznaczeniem bo przycinanie bez zaznaczenia ja traktuje jako usi艂owanie przedstawienia kontr-dyskutanta jako g艂upka.

--
A. Filip
Staro艣膰 nie rado艣膰, m艂odo艣膰 nie wieczno艣膰.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2013-11-20 13:21:59
Autor: jr

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/lawrow_rosja_prosila_o_dodatkowa_ochrone_11_listopada_polska_odmowila_288277.html

> [...]
| > | > |

| > |
| > |

| Manipulacje cenzury PRL zacz臋艂o by膰 tak naprawd臋 nachalnie wida膰 w
| tym kr贸tkim okresie kiedy jeszcze istnia艂a ale ju偶 nie mog艂a
| wycina膰 *bez 艣ladu*.

Jakie znowu 'manipulacje'? Zalet膮 usenetu jest mo偶liwo艣膰 wchodzenia w dowolne
miejsce tekstu, 偶eby by艂o jasne o co komu艣 chodzi.

| Chcesz przycina膰 to wycinaj z zaznaczeniem
(-- -)
Tak mam zaznacza膰?
Czy mo偶e tak?:

(-- -)

Data: 2013-11-20 06:57:11
Autor: neq
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a
Dnia 19.11.2013 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa艂/a:
[...]

Ruscy pokazali tym sposobem, 偶e zale偶y im, 偶eby Kaczy艅ski wr贸ci艂
do w艂adzy.

Data: 2013-11-20 14:27:46
Autor: jr
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a

U偶ytkownik "neq" <neq@ks3283900.kimsufi.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l6hmg7$f02$1node2.news.atman.pl...
| Dnia 19.11.2013 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa艂/a:
|
| Ruscy pokazali tym sposobem, 偶e zale偶y im, 偶eby Kaczy艅ski wr贸ci艂
| do w艂adzy.

Trzeba zauwazy膰, 偶e 艁awrow bardzo zr臋cznie ukry艂 swoj膮 krytyk臋 pod adresem PO-lskich w艂adz poprzedzaj膮c j膮 s艂owami uznania i tak dalej... Jednak fakt takiej krytyki nast膮pi艂, co mo偶 znaczy膰 tyle, 偶e polscy 'towarzysze' przesadzili zahaczaj膮c o t膮 ambasad臋 w swoich rozgrywkach z Kaczusiem.

Data: 2013-11-20 14:36:51
Autor: neq
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a
Dnia 20.11.2013 jr <bezadresu@jr.pl> napisa艂/a:
[...]

Ten fakt oznacza, 偶e maj膮 nas za debili.

Data: 2013-11-20 22:38:26
Autor: jr
艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a

U偶ytkownik "neq" <neq@ks3283900.kimsufi.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l6ihe3$asq$1node2.news.atman.pl...
| Dnia 20.11.2013 jr <bezadresu@jr.pl> napisa艂/a:
| >

| Ten fakt oznacza, 偶e maj膮 nas za debili.

Kogo nas? Czy to ja by艂em odpowiedzialny za ochron臋 tej ambasady? Czy to ja g艂osowa艂em na w艂adze, kt贸re dopuszczaj膮 do takich incydent贸w?

Data: 2013-11-21 08:46:44
Autor: stevep
wrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi砤 o dodatkow ochron 11 listopada - Polska od m體i砤
Dnia 20-11-2013 o 22:38:26 jr <bezadresu@jr.pl> napisa(a):

U縴tkownik "neq" <neq@ks3283900.kimsufi.com> napisa w wiadomo禼i
| Dnia 20.11.2013 jr <bezadresu@jr.pl> napisa/a:
| >

| Ten fakt oznacza, 縠 maj nas za debili.

Kogo nas? Czy to ja by砮m odpowiedzialny za ochron tej ambasady? Czy to  ja
g硂sowa砮m na w砤dze, kt髍e dopuszczaj do takich incydent體?

I ca砮 szcz甓cie bo w砤dza, kt髍 wybraliby tacy wyborcy musia砤by poda  si do dymisji.  :D

Data: 2013-11-20 18:08:26
Autor: Marek Woydak
[...]

I by wybra艂 si臋 do swoich rosyjskich przyjaci贸艂 z http://www.youtube.com/watch?v=7gRJB7DcrBE

MW

艁awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosi艂a o dodatkow膮 ochron臋 11 listopada - Polska odm贸wi艂a