Ławrow do psychiatryka.

Data: 2014-04-15 04:24:28
Autor: Michał
Ławrow do psychiatryka.
  AĹźeby szaleństwo nie szerzyło się, jak to miało miejsce w TV Trwam.

Data: 2014-04-19 10:18:18
Autor: Stachu Chebel
Ławrow do psychiatryka.
W dniu wtorek, 15 kwietnia 2014 04:24:28 UTC+2 użytkownik Michał napisał:
Ażeby szaleństwo nie szerzyło się, jak to miało miejsce w TV Trwam.

A co się wydarzyło?

Data: 2014-04-20 02:25:01
Autor: Michał
Ławrow do psychiatryka.
W dniu 2014-04-19 19:18, Stachu Chebel pisze:
W dniu wtorek, 15 kwietnia 2014 04:24:28 UTC+2 użytkownik Michał napisał:
Ażeby szaleństwo nie szerzyło się, jak to miało miejsce w TV Trwam.

A co się wydarzyło?

  Zabili Ukraińca, a sami chcą, żeby nie używać siły przeciw Rosjanom.

Data: 2014-04-20 09:06:34
Autor: Stachu Chebel
Ławrow do psychiatryka.
W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 02:25:01 UTC+2 użytkownik Michał napisał:

> A co się wydarzyło?

  Zabili Ukraińca, a sami chcą, żeby nie używać siły przeciw Rosjanom.

Przykra sprawa... A coś bliżej na temat okoliczności zdarzenia?

Data: 2014-04-19 10:42:07
Autor: Trybun
Ławrow do psychiatryka.
W dniu 2014-04-15 04:24, Michał pisze:
 AĹźeby szaleństwo nie szerzyło się, jak to miało miejsce w TV Trwam.

Naprawdę nie wolałbyś mieć takiego szefa MSZ zamiast takiego Radosława S?

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-19 13:47:01
Autor: mkarwan
Ławrow do psychiatryka.
Dnia Sat, 19 Apr 2014 10:42:07 +0200, Trybun napisał(a):

W dniu 2014-04-15 04:24, Michał pisze:
 Ażeby szaleństwo nie szerzyło się, jak to miało miejsce w TV Trwam.

Naprawdę nie wolałbyś mieć takiego szefa MSZ zamiast takiego Radosława S?

Kiedy Radoslaw byl takim samym ministrem za rzadow PiS jaks ci to nie
przeszkadzalo!

Data: 2014-04-21 09:00:03
Autor: Trybun
Ławrow do psychiatryka.
W dniu 2014-04-19 14:47, mkarwan pisze:
[...]

Cały ten napływ z zagranicy chętnych do rządzenia Polską rozpędziłbym na cztery wiatry, bez wnikania w której partii zgniłków ci szkodnicy się ulokują.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-20 02:24:12
Autor: Michał
Ławrow do psychiatryka.
W dniu 2014-04-19 10:42, Trybun pisze:
W dniu 2014-04-15 04:24, Michał pisze:
 AĹźeby szaleństwo nie szerzyło się, jak to miało miejsce w TV Trwam.

Naprawdę nie wolałbyś mieć takiego szefa MSZ zamiast takiego Radosława S?

  Wiesz co znam juĹź trochę dowcipność Rosjan, ale dowcipu pt. "ja cię zabiję a ty mnie nie moĹźesz" chyba nie trzeba komentować.

Data: 2014-04-21 08:59:12
Autor: Trybun
Ławrow do psychiatryka.
W dniu 2014-04-20 02:24, Michał pisze:
[...]

Pozwól że powtórzę pytanie - nie wolałbyś szefa MSZ pokroju Ławrowa zamiast jakiejś przybłędy z zagranicy?

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-22 03:58:12
Autor: stevep
Ławrow do psychiatryka.
W dniu .04.2014 o 08:59 Trybun <ilich@op.pl> pisze:

[...]

 Wiesz co znam już trochę dowcipność Rosjan, ale dowcipu pt. "ja cię  zabiję a ty mnie nie możesz" chyba nie trzeba komentować.

Pozwól że powtórzę pytanie - nie wolałbyś szefa MSZ pokroju Ławrowa  zamiast jakiejś przybłędy z zagranicy?

Tak, ale nie na ministra tylko na babcię klozetową.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-20 09:01:02
Autor: leming.show
Ławrow do psychiatryka.
W dniu wtorek, 15 kwietnia 2014 04:24:28 UTC+2 użytkownik Michał napisał:
Ażeby szaleństwo nie szerzyło się, jak to miało miejsce w TV Trwam.

Podaj jeden przypadek kiedy pokonano Rosję.

Ławrow do psychiatryka.