艁awrow i wypominki

Data: 2010-09-05 11:39:10
Autor: u2
艁awrow i wypominki
http://www.ryszardczarnecki.pl/pl/?page=blog_tresc&id=2327

"Zako艅czon膮 w艂a艣nie triumfaln膮 wizyt臋 ministra spraw zagranicznych Rosji
Siergieja 艁awrowa mo偶na uj膮膰 w aspekcie historycznym. Dzi艣 akurat up艂ywa
r贸wno 147 lat od zwyci臋skiej potyczki z Rosjanami powsta艅c贸w
styczniowych w bitwie pod Panas贸wk膮. Cho膰 mam osobi艣cie wra偶enie, 偶e
minister Sikorski raczej woli pami臋ta膰 o tym, 偶e 3 wrze艣nia 1914 roku
Rosjanie, na samym pocz膮tku I wojny 艣wiatowej zdobyli polski Lw贸w. Co
prawda niekt贸rzy z艂o艣liwi widz膮c, z jak膮 atencj膮 traktowani s膮 rosyjscy
dygnitarze w naszym kraju, m贸wi膮, 偶e dla obecnej w艂adzy, niemniej wa偶na
jest przypadaj膮ca dzi艣 62 rocznica obj臋cia funkcji sekretarza
generalnego PPR przez Boles艂awa Bieruta鈥

A ja, jako cz艂owiek sportu, wol臋 pami臋ta膰, 偶eby dzi艣 艣wi臋towa膰 r贸wn膮,
okr膮g艂膮, 50. rocznic臋 zwyci臋stwa Polaka Zdzis艂awa Krzyszkowiaka na
Igrzyskach Olimpijskich w Rzymie, w biegu na 3 km z przeszkodami, gdzie
pokona艂 on te偶 oczywi艣cie biegaczy ZSRR.

Jak wida膰 ka偶dy pami臋ta to, co pami臋ta膰 chce i woli鈥 Ciekawe, o czym
woli pami臋ta膰 minister 艁awrow? "

艁awrow i wypominki