A banki wciąż nachalnie nas atakują

Data: 2011-09-23 14:01:22
Autor: boukun
A banki wciąż nachalnie nas atakują
Pożyczki bez bik
Pożyczka hipoteczna dostosowane do
potrzeb i możliwości Klienta!
Kwota pożyczki od 25 000 zł do 300 000 zł
Zapraszamy do naszych biur regionalnych
Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą finansową - Pożyczki na samochód

ING Bank Śląski
Kredyt hipoteczny
Już od 250 zł miesięcznie

Kredyt Bank
Kredyt hipoteczny
Zmień mieszkanie na lepsze...

I tak dalej... i tak dalej...
A potem pod most... albo samospalenie...

boukun

Data: 2011-09-23 14:04:31
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

[...]

A jak nie masz tzw. "zdolności kredytowej" to nie ma Cię bardziej niż
jakbyś nie istniał w Google. --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-09-23 14:08:04
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 23 wrzesień 2011 14:04:

A jak nie masz tzw. "zdolności kredytowej" to nie ma Cię bardziej niż
jakbyś nie istniał w Google.

Po co jest tzw "zdolność kredytowa"? W celu ochrony klienta banku przed nadmiernym zadłużaniem się. Państwo też ma coś takiego jak zdolność kredytowa. Jest nim próg zadłużenia ustalony w Konstytucji.

Data: 2011-09-23 14:14:41
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5hsrs$qnq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hmmm, to dlaczego miliony ludzi się nadmiernie zadłuża w bankach? A dlaczego mamy taki deficyt i dług publiczny? Dlaczego moja teściowa popada w coraz to większe długi w bankach i w ich pułapki kredytowe?

boukun

Data: 2011-09-23 14:23:30
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 23 wrzesień 2011 14:14:

[...]

A czy mówi obsługującym ją osobom o wszystkich zobowiązaniach i opłatach jakie co miesiąc musi mieć opłacone. Poza tym najlepszą metodą na kaca jest nie picie dzień przed. Kredyt ma to do siebie, że bardzo łatwo w porównaniu ze spłatą się go bierze.

Data: 2011-09-23 14:25:05
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5htop$seg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Banki to złodzieje, i na tym należy dyskusję zamknąć...
Jeszcze jak żyję, nigdy nie żyłem na kredyt...

boukun

Data: 2011-09-23 16:23:45
Autor: pluton
A banki wciąż nachalnie nas atakują

Hmmm, to dlaczego miliony ludzi się nadmiernie zadłuża w bankach?

Bo pracownicy banku groza, ze zabija im rodziny.

Nullification

Data: 2011-09-23 22:25:41
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5i4op$hlf$1inews.gazeta.pl...

Hmmm, to dlaczego miliony ludzi się nadmiernie zadłuża w bankach?

Bo pracownicy banku groza, ze zabija im rodziny.

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Jak napisał dziś były policjant CBŚ, desperat samobójca - "...Dwójka
moich wymienionych mogła się w ogóle nie urodzić i jak się szczęśliwie
urodzili, to musieliśmy znowu walczyć o ich życie. Wygraliśmy
obydwoje, ale ja przegrałem (...) z urzędnikami, którzy stworzyli
system..."

boukun

Data: 2011-09-23 22:39:05
Autor: pluton
> [...]

urodzili, to musieliśmy znowu walczyć o ich życie. Wygraliśmy
obydwoje, ale ja przegrałem (...) z urzędnikami, którzy stworzyli

To straszny system. Najpierw urzednicy przysylaja wezwanie do wziecia
pozyczki.
Potem groza karami, jak nie wezmiesz. Potem zabijaja ci psa i kota.
Potem dziecko ginie potracone przez samochod, sprawca oczywiscie niewykryty.
Rzadko kto wytrzyma do tego etapu i dla swietego spokoju bierze pozyczke w
banku.

Nullification

Data: 2011-09-23 22:53:09
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5iqog$g21$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Rzadko kto wytrzyma do tego etapu i dla swietego spokoju bierze pozyczke w

Pogadaj z moją teściową, jak ją do zaciągania kredytów zmusili... Chociaż ona nie ma internetu i nie dostaje na e-mailową skrzynkę codziennie takich spamów od banków jak ja..., wiedziała gdzie ma szukać "pomocy"...
A teraz nie wie, gdzie ma już kolejny raz dług skonsolidować...

boukun

Data: 2011-09-23 23:09:03
Autor: pluton
[...]

Pewnie otumanili ja prochami i sfalszowali podpis na podaniu o pozyczke.
Z kobietami jet latwiej, wystarczy ze pogroza, ze potna twarz za pomoca
brzytwy i juz kobieta bieze 2 pozyczki, a nawet trzy.

Taki to system stworzyl nam pan premier.

Nullification

Data: 2011-09-23 23:57:23
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5isgl$kqd$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wystarczy, że ją okradają na emeryturze, jak miliony zadłużonych przez system Polaków... A z drugiej strony napuszczają na każdym rogu zniewolone dziewczynki z ulotkami o szybki kredyt...

I tak ten system funkcjonuje...
Taki złodziejski system stworzyli nam wszyscy premierzy od 1989 roku...

boukun

Data: 2011-09-24 00:33:30
Autor: pluton
A banki wciąż nachalnie nas atakują
A z drugiej strony napuszczają na każdym rogu zniewolone dziewczynki
z ulotkami o szybki kredyt...

Na pewno wielokrotnie je gwalca. Iaczej by nie chcialy roznosic ulotek.
Ale nie ma sie co rozczulac: jak nie wezmiesz kredytu, to taka dziewczynka
moze ci wsadzic noz w brzuch. Lepiej nie odmawiac.

Nullification

Data: 2011-09-24 00:43:50
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5j1f1$405$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bieda pacanie ludzi do tego zmusza i na okrągło i w każdym miejscu wmawianie, że to jest jedyne wyjście i uniwersalne rozwiązanie...

A dziewczynki, też za 5 złotych są zmuszone ulotki roznosić...

boukun

Data: 2011-09-24 05:13:18
Autor: stevep
Dnia 23-09-2011 o 22:39:05 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Bo pracownicy banku groza, ze zabija im rodziny.

Jak napisaÂł dziÂś byÂły policjant CBÂŚ, desperat samobĂłjca - "...DwĂłjka
moich wymienionych mogÂła siĂŞ w ogĂłle nie urodziĂŚ i jak siĂŞ szczĂŞÂśliwie
urodzili, to musieliÂśmy znowu walczyĂŚ o ich Âżycie. WygraliÂśmy
obydwoje, ale ja przegraÂłem (...) z urzĂŞdnikami, ktĂłrzy stworzyli
[...]

Nie przysyłają, przystawiają pistolet do głowy, jak nie bierzesz to pach.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-23 14:09:47
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1ovck89d1bpnc$.9dlbeizlx40n.dlg40tude.net...
boukun napisał:

[...]

Abstrahując od hipoteki...
Rzecz w tym, że młodzi ludzie dzisiaj w Polsce są tak głupi.. i myślą, że jak mają dziś pracę, to jest ona na wieki... i zaciągają kredyty na kupno mieszkania czy budowę domu na kilkadziesiąt lat... I tak są niewolnikami systemu aż do śmierci...

boukun

Data: 2011-09-23 16:26:29
Autor: wolim
W dniu 2011-09-23 14:01, boukun pisze:

I tak dalej... i tak dalej...
A potem pod most... albo samospalenie...

Zawsze pozostaje jeszcze zamknąć się w szczelnym pokoju i odpalić agregat prądotwórczy...

A banki wciąż nachalnie nas atakują