A bonusy się sypia we Freshu :)

Data: 2009-06-02 22:34:57
Autor: Piotr M
A bonusy się sypia we Freshu :)
http://www.telepolis.pl/news.php?id=15038

Doładowanie:
30 zł - 30 minut do Play i na stacjonarne
60 zł - 30 minut do wszystkich sieci
90 zł - Dodatkowy pakiet złotówek - 20 zł

Wszystko do wykorzystania przez 30dni.

Doładowania można zbierać zawsze między pierwszym a ostatnim dniem miesiąca kalendarzowego, co oznacza, że mając aktywny Program Doładowań można otrzymać nawet 3 bonusy miesięcznie, przekraczając kolejne progi. Można otrzymać też kilka bonusów jednocześnie, np. gdy użytkownik doładuje konto od razu na sumę 60 zł, otrzyma równocześnie bonus 30 minut do sieci Play i na stacjonarne oraz bonus 30 minut do wszystkich sieci. Doładowanie za 90 zł to suma trzech bonusów 30 minut do sieci PLAY i na stacjonarne, 30 minut do wszystkich sieci w Polsce oraz dodatkowy pakiet złotówek 20 zł. Kolejny bonus można otrzymać dopiero w następnym miesiącu, przy kolejnym doładowaniu kwotą minimum 30 zł.

Aktywacja Programu Doładowań następuje kodem *111*50*1#. Koszt aktywacji to 1zł. Opłata obejmuje okres 3 miesięcy. Po tym czasie Program Doładowań można aktywować ponownie. Dopiero po aktywacji promocji doładowania premiowane będą bonusami. Sumę doładowań można zawsze sprawdzić darmowym kodem *111*50*4#.

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-02 23:59:41
Autor: PlaMa
A bonusy się sypia we Freshu :)
W dniu 2009-06-02 22:34, Piotr M pisze:

Doładowanie:
30 zł - 30 minut do Play i na stacjonarne
60 zł - 30 minut do wszystkich sieci
90 zł - Dodatkowy pakiet złotówek - 20 zł

bardzo fajnie, tylko że wyłącznie dla osób które bardzo dużo rozmawiają, bo ja nie wyobrażam sobie jak mógłbym zużyć 90 min na play i stacjonarne, 30 min do wszystkich, 20 zł bonusu, 5000 smsów i 90 zł doładowania w miesiąc :) (no przy smsach to prawie dwa miesiące)

Data: 2009-06-03 00:14:52
Autor: Piotr M
A bonusy się sypia we Freshu :)
PlaMa pisze:

bardzo fajnie, tylko że wyłącznie dla osób które bardzo dużo rozmawiają,

To jak mało rozmawiasz to po co Ci taki bonus.. :) i tak byś go nie zużył.

BTW
Przy kumulacji doładowań 90zł i z bonusem koszt minuty do wychodzi 17gr brutto do wszystkich! Dobrze liczę? (przeliczając te bonusowe 30 minut do Play po stawce normalnej 29gr)

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-03 00:29:39
Autor: Piotr M
A bonusy się sypia we Freshu :)
Piotr M pisze:

Przy kumulacji doładowań 90zł i z bonusem koszt minuty do wychodzi 17gr brutto do wszystkich! Dobrze liczę?

Źle, bo:
doładowanie 90zł
bonus 30min do wszystkich  - 8.7zł
bonus 30min do Play i stacjonarki - 1.5zł (licząc po cenie z pakietu)
bonus 20zł
razem 120.2zł czyli 414min do wszystkich! czyli minuta wychodzi 22gr/min, normalnie rewelka.

Teraz już chyba dobrze policzyłem ;)

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-03 01:40:25
Autor: JoteR
A bonusy się sypia we Freshu :)
"Piotr M" napisał:

bonus 30min do wszystkich  - 8.7zł

Czyli 29 gr./min. To gdzie tu "bonus"?

JoteR

Data: 2009-06-03 01:49:20
Autor: MM
A bonusy się sypia we Freshu :)
JoteR wrote:

bonus 30min do wszystkich  - 8.7zł

Czyli 29 gr./min. To gdzie tu "bonus"?

Bo te 8.7 zł dostajesz tak przy okazji jak doładujesz.

Max

Data: 2009-06-03 01:56:04
Autor: JoteR
A bonusy się sypia we Freshu :)
"MM" napisał:

bonus 30min do wszystkich  - 8.7zł

Czyli 29 gr./min. To gdzie tu "bonus"?

Bo te 8.7 zł dostajesz tak przy okazji jak doładujesz.

No ale miało być po 22 gr./min. ;-)

JoteR

Data: 2009-06-02 18:19:51
Autor: piotrcichowicz
A bonusy się sypia we Freshu :)
On 3 Cze, 01:56, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
"MM" napisał:

> Bo te 8.7 zł dostajesz tak przy okazji jak doładujesz.

No ale miało być po 22 gr./min. ;-)

JoteR

Policz to co PiotrM wyliczył i wyjdzie Tobie ok. 22gr.

A jak doładujesz przez neta to wtedy jeszcze dostaniesz 10% taniej.
Za 81 PLN dostajesz 120,2 PLN.
Podziel sobie teraz       120,2 PLN / 81 PLN = 1,48
Podziel stawkę              29gr / 1,48 = ok. 20 gr
Jak to zrobisz dla 90 PLN wyjdzie ok. 22 gr. i proporcja 1,33.

Jest jeden warunek - musisz wykorzystać WSZYSTKIE binusy, żeby mieć
taką stawkę.

Na pewno skorzystam. Tylko ta 1 złotówka jest śmieszna, ale to
drobiazg.

Data: 2009-06-03 17:41:47
Autor: Piotr M
A bonusy się sypia we Freshu :)
piotrcichowicz@gmail.com pisze:

Jest jeden warunek - musisz wykorzystać WSZYSTKIE binusy, żeby mieć
taką stawkę.

Dokładnie, same bonusy wykorzystujemy przez miesiąc czasu a te 90zł to już przez ile się chce i ogólnie stawka zawsze wyjdzie te 22gr.

Na pewno skorzystam. Tylko ta 1 złotówka jest śmieszna, ale to
drobiazg.

Ciekawe po co wprowadzają jakąkolwiek opłatę.

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-03 18:30:04
Autor: SDD
A bonusy się sypia we Freshu :)

Użytkownik "Piotr M" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości news:h065jo$rag$2inews.gazeta.pl...
piotrcichowicz@gmail.com pisze:

Ciekawe po co wprowadzają jakąkolwiek opłatę.

Po to by automagicznie nie bonusowac neiswiadomych uzytkownikow (ludzie starsi, itp.).
Zeby wlaczyc i utzrymac bonus trzeba temu poswiecic troche czasu i wykazac sie pewna wiedza.
Dzieku temu ("dzieki" w rozumeiniu operatora) odpadaja uzytkownicy, ktorzy sie nie znaja, oraz ci, ktorym nie chce sie babrac w takei szczegoly - a maja tyle kasy, ze im to zwisa (a akurat przypadkiem maja Fresha).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-03 19:14:32
Autor: Piotr M
A bonusy się sypia we Freshu :)
SDD pisze:
[...]

W sumie logiczne i IMO prawidłowe. Po co komuś na siłę "wciskać" pieniądze. To by była dopiero głupota. Ogólnie często tak jest z różnymi promocjami, bonusami i jakimiś profitami. Wciskać ludziom trzeba dobrą jakość a nie gratisy.

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-03 19:44:57
Autor: SDD
A bonusy się sypia we Freshu :)

Użytkownik "Piotr M" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości news:h06b1o$qfq$1inews.gazeta.pl...

Po to by automagicznie nie bonusowac neiswiadomych

Nie mowie, ze nie :)
Ale mogliby ograniczyc niezbedne dzialania do wpisania kodu lub wcisniecia buttona na stronie, bez brania tej zlotowy, hehe ;)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-03 11:12:34
Autor: J.F.
A bonusy się sypia we Freshu :)
Użytkownik "Piotr M" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości news:h042dh$7lc$1inews.gazeta.pl...
[...]

A w orenzu ile masz bonusow ..  tyle ze nie jestes w stanie wygadac, plac wiecej zeby dostrac wiecej bonusow, a potem ci to na koncie zostanie i nie wiadomo co z tym zrobic ..

A tak swoja dorga - jak UKE przeforsuje zwrot niewykorzystanych srodkow, to bedzie ciekawie :-)

J.

Data: 2009-06-03 11:45:07
Autor: SDD
A bonusy się sypia we Freshu :)

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h05eq0$bso$1news.onet.pl...

A w orenzu ile masz bonusow ..  tyle ze nie jestes w stanie wygadac, plac wiecej zeby dostrac wiecej bonusow, a potem ci to na koncie zostanie i nie wiadomo co z tym zrobic ..

Ale w Orange bonusy sa tylko do Orange - a to kolosalna roznica!

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-03 11:22:11
Autor: tomaszjedrzejewski29
A bonusy się sypia we Freshu :)
Ale w Orange bonusy sa tylko do Orange - a to kolosalna roznica!

Czy aby na pewno!

Data: 2009-06-03 22:08:57
Autor: SDD
A bonusy sie sypia we Freshu :)

Uzytkownik <tomaszjedrzejewski29@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0c25836e-b9c5-4ecb-9d25-b2aee5d97654e24g2000vbe.googlegroups.com...

Czy aby na pewno!

Te, na ktore srednio raz w tygodniu ktos sie zali, ze nie zdazy wykorzystacc i przepadna (czyli wszelkie podwojne, potrojne i potysiaczne) doladowania, pakiety smsowe z POPa itp. to tak, tylko do Orange.

Pozdrawiam
SDD

A bonusy się sypia we Freshu :)