A był taki spokój

Data: 2010-04-15 21:23:13
Autor: jadrys
A był taki spokój
W dniu 2010-04-15 20:44, boukun pisze:
I kler skłócił polski naród na amen!
Czy taka była intencja?

boukun

Nie chciał skłócić, a coś ugrać dla siebie.. Wielkie zainteresowanie tą sprawą prawie  wszystkich, więc jak tu nie spróbować zagrać "pierwszych skrzypiec"...

Data: 2010-04-15 21:46:57
Autor: boukun
A był taki spokój

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq7p4k$1gn$1news.onet.pl...
[...]

Tyle to i ja wiedziałem, że kler będzie chciał na tej diabelskiej sprawie największe korzyści zyskać. Gdzie Bóg nie zadziałał, tam, Bóg jest sprawiedliwy...
Ale przekarkulował, na dłuższą metę kler polegnie...

boukun

Data: 2010-04-15 22:15:40
Autor: awe
A był taki spokój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq7qip$6kq$1mx1.internetia.pl...

[...]

na pewno zyska. jak bede na wawelu to wrzuce stowke albo dwie...wdzieczni wyborcy rowniez nie beda szczedzic grosza
awe

Data: 2010-04-15 22:18:11
Autor: boukun
A był taki spokój

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq7s3u$cr9$1news.onet.pl...

[...]

Kościół w Polsce upadnie, te posunięcie przyśpieszy ten proces...

boukun

A był taki spokój