ściółka wyłazi z kostki brukowej

Data: 2014-09-18 16:42:56
Autor: Dawid
ściółka wyłazi z kostki brukowej
W dniu 2014-09-16 21:35, Frez pisze:
Witam wszystkich
PoĹ‚oĹĽyĹ‚em polbruk,a przed tym  wyrabowaĹ‚em wszelkie zielsko i jego
korzonki z podłoża.Zalałem podsypkę z piasku profilaktycznie roztworem
NaOH. Niestety, szczelinami między kostkami wyłażą skrzypy i inny
badziew. Jak to zwalczać na bieżąco bez robienia przekładki kostki??

zanim zaczniesz solić,tak jak wszyscy radzą, przeczytaj te dwa artykuły
http://www.sopicki.pl/beton.html
http://www.mj.com.pl/index.php?wiad=74
ten drugi do końca, są również zdjęcia.

Data: 2014-09-18 09:42:41
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 18 wrze¶nia 2014 16:42:56 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:
W dniu 2014-09-16 21:35, Frez pisze:

> Witam wszystkich

> Położyłem polbruk,a przed tym  wyrabowałem wszelkie zielsko i jego

> korzonki z podłoża.Zalałem podsypkę z piasku profilaktycznie roztworem

> NaOH. Niestety, szczelinami między kostkami wyłaż± skrzypy i inny

> badziew. Jak to zwalczać na bież±co bez robienia przekładki kostki??

zanim zaczniesz solić,tak jak wszyscy radz±, przeczytaj te dwa artykuły

http://www.sopicki.pl/beton.html

http://www.mj.com.pl/index.php?wiad=74

ten drugi do końca, s± również zdjęcia.

W zimę ro¶linki nie rosn±.

Data: 2014-09-18 22:39:32
Autor: Kris
¶ciółka wyłazi z kostki brukowej
W dniu czwartek, 18 wrze¶nia 2014 23:45:18 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:

ale sól pozostaje

Je¶li nawet cos tam tej soli zostanie(bo raczej się rozpu¶ci i wsi±knie w glebe) to będa to minimalne ilo¶ci bez nzaczenia dla sprawy.

ściółka wyłazi z kostki brukowej