Ściąganie w lewo

Data: 2018-01-08 00:17:01
Autor: przemek.jedrzejczak
Ściąganie w lewo
-- Mój Focus z 1999 r. sam z siebie z 8 lat temu też zaczął lekko ściągać w lewo, mimo że z ciśnieniem i hamulcami wszystko było OK i w nic nie przywaliłem. Pomogło ustawienie kół. Ostatnio znowu zaczęło lekko ściągać, i znowu bez żadnego oczywistego powodu.

Mk1 mial delikatne zawieszenie, komfortowe ale delikatne zwykla jazda miejska i po roku max dwoch cos zaczynalo stukac i pukac, plus taki ze naprawy tanie

Ściąganie w lewo