[WAW] Ścieżka przy Prymasa

Data: 2010-10-02 12:49:32
Autor: Kuba qpcio Rosinski
[WAW] Ścieżka przy Prymasa
Dnia 10-09-2010 o 08:32:49 Krzysztof Zielinski <kzielinski10@gmail.com>  napisał(a):

Czy ktoś miał okazję jechać nowo otwartą (jak zakładam) ścieżką przy
prymasa ? Ja dzisiaj wypróbowałem - zrobili piękny wiadukcik nad nowo
budowaną trasą S8 ale pomalowali go jakąś farbą olejną - przy
odrobinie deszczu jeździ się po tym jak po lodzie i przy bardzo
delikatnym skręcie dzisiaj zaliczyłem glebę - wie ktoś do kogo się
takie mistrzowskie rozwiązania zgłasza ? ZDM ?

Zdaje sie, ze wladze juz wiedza, bo trafilem na tekst o tym chyba w  Stolecznej Wyborczej.

Pzdr

Data: 2010-10-04 01:29:55
Autor: stefandora
Ścieżka przy Prymasa
On 2 Paź, 12:49, "Kuba qpcio Rosinski" <qpcioS...@wononet.eu> wrote:

Zdaje sie, ze wladze juz wiedza, bo trafilem na tekst o tym chyba w
Stolecznej Wyborczej.

Oczywiście, że wiedzą, a link do artykułu też jest w tym wątku. Ale co
z tego, że władze wiedzą? To tak jak z dopalaczami - bez odpowiedniego
nacisku nic się nie stanie.

W artykule również było napisane, że rozpoczną prace przed końcem
września.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-10-04 03:45:35
Autor: stefandora
Ścieżka przy Prymasa
On 4 Paź, 10:29, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

W artykule również było napisane, że rozpoczną prace przed końcem
września.

Update: rozmawiałam dzisiaj z człowiekem z GDDKiA odpowiedzialnym za
tę budowę. Przekaz był taki: czego pani chce, przesłałem maila dalej.
Po mojej uwadze, że ktoś wziął kasę za fuszerkę i jak w ogóle można
oddać do użytku tak spapraną robotę - pan się zaperzył. Uwaga -
porposił o wskazanie przepisu, który reguluje przyczepność nawierzchni
takiej kładki i już bardziej dowcipnie dodał, że może były łyse opony
w rowerze... Trochę spuścił z tonu gdy zapytałam czy mam go zacytować.
W każdym razie dałam mu do zrozumienia, że będę go nękać. Dostałam
również numer tefonu komórkowego do osoby z konsorcjum TPF PLANEGE.
Jestem po rozmowie telefonicznej i umówiona na maila z informacją o
statusie sprawy. Również zaznaczyłam, że jestem zdeterminowana, by
nadać temu szybszy bieg niż ten związany z typowym obiegiem
korespondencji.

Mogę prosić bardziej doświadczonych o porady jak wywrzeć na nich
presję by faktycznie zaczęli działać?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-10-04 10:49:34
Autor: Jan Srzednicki
Ścieżka przy Prymasa
On 2010-10-04, stefandora wrote:
On 4 PaĹş, 10:29, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

[...]

Przy następnym takim tekście poinformuj go uprzejmie, że łyse opony w
rowerze mają najlepszą przyczepność na twardej równej nawierzchni.

Data: 2010-11-07 04:54:06
Autor: michuw
Ścieżka przy Prymasa

Przy następnym takim tekście poinformuj go uprzejmie, że łyse opony w
rowerze mają najlepszą przyczepność na twardej równej nawierzchni.

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

co prawda to prawda

tak czy inaczej poproszę o telefon do tej konkretnej osoby z GDDKiA,
im więcej osób ponaciska to może Gość spokornieje.

Data: 2010-11-07 13:59:46
Autor: stefandora
Ścieżka przy Prymasa
On 7 Lis, 13:54, michuw <mic...@gmail.com> wrote:
> [...]

tak czy inaczej poproszę o telefon do tej konkretnej osoby z GDDKiA,
im więcej osób ponaciska to może Gość spokornieje.

Niestety, telefon miałam zapisany na jednej z tysięcznych karteluszek.
Ale proponuję zadzwonić fo GDDKiA i poprosić o połączenie z osobą
odpowiedzialną za budowę tego odcinka. Za trzecim numerem w końcu
trafiłam :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-08 09:06:00
Autor: ąćęłńóśźż
Sciezka wzdluz Al. Prymasa Tysiaclecia.
Też się przyłączę, i jeszcze znajomych napuszczę, tylko muszę im na tacy podać: imię nazwisko firmę faks mail.

-- -- -

im więcej osób ponaciska to może Gość spokornieje.

Data: 2010-11-08 04:31:51
Autor: stefandora
On 8 Lis, 09:06, ąćęłńóśźż <antys...@interia.pl> wrote:
Też się przyłączę, i jeszcze znajomych napuszczę, tylko muszę im na tacy podać: imię nazwisko firmę faks mail.

Ze strony projektu:

Kierownik Projektu: mgr inż. Zdzisław Dominiewski
GDDKiA Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25; 00-848 Warszawa
tel.: + 48 22 323 11 58
e-mail: zdominiewski (at) warszawa (kropka) gddkia (kropka) gov
(kropka) pl

UWAGA! Telefon jest tak ustawiony, że bardzo szybko włącza się faks i
nikt nie odbiera. Zatem tel dla wytrwałych, mail dla pozostałych.
Generalnie należy przekazywać info, że jest niebezpiecznie ślisko dla
rowerzystów *oraz* pieszych (przetestowałam na własnych butach).

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-08 11:31:52
Autor: stefandora
On 8 Lis, 13:31, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
> [...]

Generalnie należy przekazywać info, że jest niebezpiecznie ślisko dla
rowerzystów *oraz* pieszych (przetestowałam na własnych butach).

Dodaję dodatkowe dwa adresy osób, z którymi korespondowałam
(jednostronnie) dotychczas:
pczerko (at) gddkia (kropka) gov (kropka) pl, a.sokulska (at) tpf
(kropka) com (kropka) pl

Proponuję wysyłać listy do całej trójcy.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-15 14:23:18
Autor: stefandora
On 8 Lis, 20:31, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

> [...]

(jednostronnie) dotychczas:
pczerko (at) gddkia (kropka) gov (kropka) pl, a.sokulska (at) tpf

Dostałam odpowiedź... i ręce mi opadają. Jedna istotna informacja -
DDR jaka istniała przed budową została zlikwidowana. Tutaj link do
treści odpowiedzi. Jestem zdruzgotana poziomem tego człowieka, że np.
nie wstydzi się podpisywać pod takim pismem... W sumie nie wiem co mam
zrobić w tym momencie. Napiszę do Zielonego Mazowsza, chociaż oni są
chyba zajęci teraz bardziej medialnymi sprawami. Wyślę też do Ratusza,
może z racji wyborów ktoś się tym zainteresuje... chociaż szczerze
wątpię. I jeszcze raz spróbuję TVN.

http://koszyczek.files.wordpress.com/2010/11/kladka1.jpg

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-16 08:52:55
Autor: Menel
Sciezka wzdluz Al. Prymasa Tysiaclecia.
stefandora <stefandora@gmail.com> napisał(a):
Dosta=B3am odpowied=BC... i r=EAce mi opadaj=B1. Jedna istotna informacja -
DDR jaka istnia=B3a przed budow=B1 zosta=B3a zlikwidowana. Tutaj link do
tre=B6ci odpowiedzi. Jestem zdruzgotana poziomem tego cz=B3owieka, =BFe np.
nie wstydzi si=EA podpisywa=E6 pod takim pismem... W sumie nie wiem co mam
zrobi=E6 w tym momencie.
Dorota,
Szprota.
Czepiasz się.
Przedewszystkim przyznali, że nawierzchnia jest spieprzona więc jak ktoś sobie zrobi krzywdę to ma dobrą podkładkę.
A organizacja ruchu jest taka jak na wiadukcie nad torami tylko dwa razy szerzej.

Data: 2010-11-16 03:16:53
Autor: stefandora
On 16 Lis, 09:52, "Menel " <menel13.SKA...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Trochę mi ciśnienie skacze, gdy myślę, że ten plastuś wypisuje mi
takie farmazony za pieniądze podatników. No i nie wiedziałam, że
niebezpiecznie śliska nawierzchnia jest traktowana jako narzędzie do
uspokojania ruchu. Może by tak na drogach to zaczęli stosować?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-16 12:22:59
Autor: ąćęłńóśźż
Sciezka wzdluz Al. Prymasa Tysiaclecia.
Dokładnie o tym pomyślałem w aspekcie przerobienia Trasy na ciąg pieszo-jezdny ;-)

-- -- -

Może by tak na drogach to zaczęli stosować?

Data: 2010-10-04 13:06:52
Autor: Menel
Ścieżka przy Prymasa
stefandora <stefandora@gmail.com> napisał(a):
Mog=EA prosi=E6 bardziej do=B6wiadczonych o porady jak wywrze=E6 na nich
presj=EA by faktycznie zacz=EAli dzia=B3a=E6?

Art 71-73 kodeksu wykroczeń

Data: 2010-10-04 06:26:17
Autor: stefandora
Ścieżka przy Prymasa
On 4 Paź, 15:06, "Menel " <mene...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Art 71-73 kodeksu wykroczeń

Genialne :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-10-04 13:07:41
Autor: Alfer_z_pracy
Ścieżka przy Prymasa
stefandora napisała:
[...]

Media, media rządzą światem! TVN Warszawa, jakieś programy typu Uwaga, warszawskie gazety etc.

A OT dodam, że jesteś moją idolką :-) Gdybyśmy żyli x-dziesiąt lat wstecz lobbowałbym za umieszczeniem Twojego portretu na pałacu im. Tow. Stalina mniej więcej w takiej postaci:
http://www.alfer.pl/Stefandoranorma.jpg

Pzdr :-)
A.

Data: 2010-10-04 04:39:09
Autor: stefandora
Ścieżka przy Prymasa
On 4 Paź, 13:07, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Media, media rządzą światem! TVN Warszawa, jakieś programy typu Uwaga,
warszawskie gazety etc.

Heh, łydkę pod tą spódnicą mam iście rowerową ;)

Pisałam i do autora wcześniej linkowanego artukułu oraz do TVN, ale
faktycznie -ciągle zapominam o frakcji warszawskiej. Już się
zastanawiałam czy przypadkiem nie ukartować jakiegoś wypadku, co by
zwrócić ich uwagę na ten temat :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-05 14:13:33
Autor: stefandora
Ścieżka przy Prymasa
On 4 Paź, 12:07, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Media, media rządzą światem! TVN Warszawa, jakieś programy typu Uwaga,
warszawskie gazety etc.

Media mają sprawę w dupie, ale: po pierwszym liście dostałam
odpowiedź, że na anonimy nie odpowiadają. Słusznie, bo w mailu
zapomniałam podpisać się oficjalnie. Ponownie wysłałam z adresem i
doprecyzowaniem: że nie tylko ślisko dla rowerzystów, ale dla pieszych
też (przetestowałam w butach z agresywnym bieżnikiem ;) i że rozważam
zgłoszenie na policję. Odpowiedzi nadal nie dostałam, ale: od kilku
dni coś się dzieje na pierwszym zakręcie na kładce od strony Bielan..
Ogrodzili jeden pas ruchu na krótkim odcinku i starli około 1cm
nawierzchni. Pewnie będzie jakiś kolejny eksperyment.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-08 11:05:07
Autor: jolajola1
Ścieżka przy Prymasa
stefandora <stefandora@gmail.com> napisał(a): ...Odpowiedzi nadal nie dostałam, ale: od kilku
dni coś się dzieje na pierwszym zakręcie na kładce od strony Bielan> ..
Ogrodzili jeden pas ruchu na krótkim odcinku i starli około 1cm
nawierzchni. Pewnie będzie jakiś6 kolejny eksperyment.
Dorota,
Szprota.

jechałam wczoraj
prace w startym narożniku prowadzone, starta farba i nałożone cos szorstkiego, jak na moście siekierkowskim, ogrodzili większy kawałek narożnika

Data: 2010-11-06 15:07:21
Autor: Tomek Banach
Ścieżka przy Prymasa
W dniu 2010-10-04 13:07, Alfer_z_pracy pisze:
stefandora napisała:
Trochę spuścił z tonu gdy zapytałam czy mam go zacytować.
W każdym razie dałam mu do zrozumienia, że będę go nękać. Dostałam
rĂłwnieĹź numer tefonu komĂłrkowego do osoby z konsorcjum TPF PLANEGE.

Lubie to!

--
Tomek

Data: 2010-10-05 10:42:54
Autor: Kosu
Ścieżka przy Prymasa
On 2010-10-04 12:45, stefandora wrote:
porposił o wskazanie przepisu, który reguluje przyczepność nawierzchni
takiej kładki

Podobno drogi rowerowe w Polsce są budowane z prędkością projektową 30km/h. Ktoś zna jakąś wytyczną/instrukcję/przepis, który to reguluje? Bo projektanci i budowlańcy go z pewnością nie znają :]

> i już bardziej dowcipnie dodał, że może były łyse opony
> w rowerze...

Zatrudnianie w firmie budującej drogi ludzi, którzy wyskakują z takimi tezami, jest trochę niepokojące, żeby nie powiedzieć: żenujące i smutne. Zakładam, że ten pan nie był sekretarką prezesa ani sprzątaczem.

pozdrawiam,
PK

Data: 2010-11-05 14:05:37
Autor: stefandora
Ścieżka przy Prymasa
On 5 Paź, 09:42, Kosu <6...@epf.pl> wrote:
On 2010-10-04 12:45,stefandorawrote:

> [...]

tezami, jest trochę niepokojące, żeby nie powiedzieć: żenujące i smutne.
Zakładam, że ten pan nie był sekretarką prezesa ani sprzątaczem..

Nie był...

Data: 2010-11-06 12:13:25
Autor: Wojtek Sobociński
[WAW] Ścieżka przy Prymasa
Siema Qpcio, pozdrawiamy Cię z Grubensem. Co u Ciebie, jak dziecko?

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

[WAW] Ścieżka przy Prymasa