Ścieżka w śladzie torów ramwajowyc h

Data: 2012-07-06 13:46:32
Autor: Paveu
Ścieżka w śladzie torów ramwajowyc h
W dniu 2012-07-06 12:44, Michał Kieś:
Witajcie!
Podczas spotkania zaspolu ds. polityki rowerowej przy UM Katowice
pojawiła się kwestia poprowadzenia fragmentu ścieżki rowerowej w
śladzie torów tramwajowych na rynku (odcinek ok 200 metrów). Czy
znacie już funkcjonujące tego rodzaju rozwiązania? Tramwaje Śląskie są
póki co przeciwne takiemu pomysłowi, a alternatywą jest urwana ścieżka
przed rynkiem i zakaz jazdy.

Widziałem w Budapeszcie, chyba na pl. Kossutha, tym przed Parlamentem.

Paveu

Data: 2012-07-06 15:30:52
Autor: Michał Pysz
W dniu 2012-07-06 13:46, Paveu pisze:
[...]

Tam ścieżka idzie wzdłuż torów ale nie po torach.
W zeszłym roku tam jeździłem i nie kojarzę miejsca by gdzieś człowieka na tory wciągało inaczej niż prostopadle.

mp.

Data: 2012-07-06 16:08:51
Autor: Paveu
Ścieżka w śladzie torów ramwajowyc h
W dniu 2012-07-06 15:30, Michał Pysz:
[...]

Rzeczywiście, znalazłem zdjęcie:

https://docs.google.com/open?id=0B5yT45-_Cta6bHMyeFpydVUtMzg

Zapamiętałem wyraźnie rowerzystkę jadącą po torach (widać ją w oddali), zamiast ścieżką widoczną po prawej.

Paveu

Data: 2012-07-06 07:39:56
Autor: JacekGM
¦cie¿ka w ¶ladzie torów ramwajowych
Oprócz Nowowiejskiej jest jeszcze ulica Stalowa w Warszawie, gdzie co prawda nie ma wyznaczonej ¶cie¿ki na torowisku, ale nie ma ¿adnej innej mo¿liwo¶ci aby tamtêdy legalnie jechaæ, wiêc rowerzy¶ci je¿d¿± miêdzy szynami w ruchu ogólnym.

Ścieżka w śladzie torów ramwajowyc h