Ścieżki rowerowe - Dąbki i okolice

Data: 2010-07-08 12:34:41
Autor: chemik
Ścieżki rowerowe - Dąbki i okolice
Mam pytanie dotyczące ścieżek rowerowych w okolicach Dąbek, wybieram się z młodym rowerzystą - jest gdzie bezpiecznie i przyjemnie pojeździć?
--
Chemik

Data: 2010-07-08 14:34:14
Autor: BoDro
chemik pisze:

Mam pytanie dotyczące ścieżek rowerowych w okolicach Dąbek, wybieram się z młodym rowerzystą - jest gdzie bezpiecznie i przyjemnie pojeździć?

pierwsze, co mi przychodzi do głowy, to niewątpliwie Dąbki-Dąbkowice. Droga "ślepa" (koniec w Dąbkowicach), wąska, w części asfalt, w części beton, 6km w jedną stronę. Ruch aut raczej szczątkowy.
Można i w drugą stronę (7km), do Darłowa/Darłówka, ale droga 203 to raczej mało sympatyczna ze względu na spory ruch.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-09 07:45:21
Autor: chemik
W dniu 2010-07-08 14:34, BoDro pisze:

[...]

Czyli żadnej alternatywy dla drogi asfaltowej z Dąbek w kierunku Darłowa nie ma?

Data: 2010-07-09 10:40:07
Autor: BoDro
chemik pisze:

> Czyli żadnej alternatywy dla drogi asfaltowej z Dąbek w kierunku
> Darłowa nie ma?

nie chcę autorytatywnie twierdzić, że nie ma alternatywy
(pomijając przepchanie bicykli brzegiem morza), jednak
nie słyszałem o takowej, a także by wzdłuż tego odcinka drogi 203
wybudowano DDR (może na miejscu tubylcy coś podpowiedzą).
Co prawda to nie załatwia sprawy, ale w Żukowie M. odbiłem
w lewo w kierunku lądowiska, a potem drogami z płyt betonowych
(przez łąki) dojechałem do Darłówka (o ile pamiętam, jest
ono połączone z Darłowem DDR).

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-09 11:42:19
Autor: chemik
[...]

To już coś. A może wiesz czy w kierunku Dąbek od strony Żukowa też dałoby rade pominąć 203?

Data: 2010-07-09 13:01:51
Autor: bodro
chemik <miszke@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> ono połączone z Darłowem DDR).

To już coś. A może wiesz czy w kierunku Dąbek od strony Żukowa też dałoby rade pominąć 203?

nie mam pojęcia. Na grafice widać, jak jechałem:

http://img28.imageshack.us/img28/7881/dabki.jpg

Bardzo możliwe, że da się dojechać z Dąbek do punktu 4, a potem wzdłuż kanału
do Bobolina. Przynajmniej na mapie widać jakąś gruntówkę blisko morza.
Za Żukowem dojechałem do punktu 1, ale trafiłem na płot. Nie wiem, czy cały
teren przy lotnisku jest ogrodzony, bo na mapie też widać tam jakieś gruntówki
blisko morza. W każdym razie cofnąłem się do punktu 2 i płytówką dotarłem do
punktu 3.

--

Ścieżki rowerowe - Dąbki i okolice