Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura

Data: 2015-07-04 15:08:28
Autor: Tomek
Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura

Użytkownik "Mieszczuch" <no@spam.com.pl> napisał w wiadomości news:5597b5a4$0$8367$65785112news.neostrada.pl...
Wiem, że strasznie się narażam i wszyscy zaraz się na mnie rzucą.
Ja jednak uważam, że jeżdżenie rowerem (i rekreacyjne bieganie)
w miastach, szczególnie w naszych zanieczyszczonych spalinami
wiekowych samochodów centrach miast,  to wielka bzdura.

Nie tyle bzdura co sprawne przemieszczanie siÄ™.
Jeśłi ktoś w centrum dojedzie 5 km w 20 minut to jest to jakaś alternastywa dla ulic stojących w korkach i mających prędkość kiklu km/godz. Motorowery, skutery, motocykle- to też w większości ominięcie stojących w korkach wielośladów.
I prędzej dojdzie do ograniczenia wjazdu dla samochodów do centrum miast, niż przegonienie rowerzystów.
T.
ps. ja w korkach samochodem nie jeżdżę, uważam, że nie ma to sensu. Wybieram jednoślady lub komunikację masową.

Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura