Åšciema.

Data: 2013-06-25 17:04:12
Autor: Bolek
Åšciema.
Coś mi tu śmierdzi. Ktoś dokładnie zaplanował atak
na tzw urzędy i nagle na liście ataków znalazły się
szpitale. Wiadomości zostały rozesłane już wczoraj.
Moim zdaniem szpitale zostały ewakuowane celowo
żeby zdyskredytować atakujących. Atak na same urzędy
wywołałby jedynie uśmiech politowania.

Bolek

Data: 2013-06-25 17:21:55
Autor: boukun
Åšciema.
Użytkownik "Bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51c9b16e$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ataku żadnego nie było...

boukun

Data: 2013-06-25 18:13:58
Autor: Stokrotka
Åšciema.
Myślę inaczej. Jak się zastanowisz w większości pszypadkuw nic się nie mogło stać.
Bez prokuratury i policji działającej w obecny sposub było by lepiej i może mniej trupuw.
A co do szpitali zdecydowana wiekszość, nie stanowi żadnego zagrożenia.
Dziś byłam w szpitalu, ale w pszychodni specjalistycznej u okulisty.
Co mi się mogło by stać, gdyby ten szpital dostał bombo.mejl?
Zupełnie nic, i tak byłam tam po to by się zorientować,
gdybym nie była nic by się nie zmieniło.
Zauważ , że zdcydowana większość ludzi w szpitalu miało lub powinno mieć taki właśnie stosunek do sytuacji.

A jak już po czasie usÅ‚yszaÅ‚am  o bombo.mejlingu nie mogÅ‚am siÄ™ powstszymać od uÅ›miehu. Tszymam kciuki by ci co to zrobili, zrobili to bez bÅ‚Ä™du.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-06-25 20:12:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Åšciema.

[...]

Nie bez kozery powiem, że wiadomości zostały wysłane już tydzień temu. A może dwa?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-25 21:00:09
Autor: Parvus
Å?ciema.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51c9dd8c$0$1460$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A może nie zostały wogóle wysłane tylo chodziło by przetrzepać komuś skórę?

--
I am using the free version of SPAMfighter.
SPAMfighter has removed 441 of my spam emails to date.

Do you have a slow PC? Try a Free scan http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter?cid=sigen

Åšciema.