"Ścigaj się z duchem"

Data: 2019-04-30 14:53:01
Autor: cytawa
"Ścigaj się z duchem"
radekp@konto.pl pisze:

1. Rysuję sobie w domu ślad (najlepiej wyznaczam kilka punktów na trasie z
międzyczasami, a program rysuje ślad uwzględniając tempo odcinka).

2. Na trasie odpalam apkę z tym śladem i na ekranie śledzę i porównuję swoje
tempo z narysowanym wzorcem. Jakby jeszcze program mówił ile sekund do tyłu/do
przodu jestem, to byłoby super.

Jest w ogóle coś takiego?

Jestem gleboko przekonany, ze nawet jesli takie cos jest, to szybko dojdziesz do wniosku, iz jest to malo przydatna rzecz. Jadac rowerem w realu napotkasz na tak rozne warunki, chocby pogodowe, ze zadane wyniki nijak sie beda mialy do twoich osiagow.

Jan Cytawa

Data: 2019-04-30 17:15:59
Autor: radekp@konto.pl
"Ścigaj się z duchem"
Tue, 30 Apr 2019 14:53:01 +0200, w
<5cc8452d$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>, cytawa
<cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze:

> [...]

Jestem gleboko przekonany, ze nawet jesli takie cos jest, to szybko dojdziesz do wniosku, iz jest to malo przydatna rzecz. Jadac rowerem w realu napotkasz na tak rozne warunki, chocby pogodowe, ze zadane wyniki nijak sie beda mialy do twoich osiagow.

Na trasie, na której chcę go użyć warunki będą powtarzalne :)

"Ścigaj się z duchem"