A co będzie jak Kataryną okaże się np Jacek Kurski?

Data: 2009-05-16 06:33:30
Autor: cirrus
A co będzie jak Kataryną okaże się np Jacek Kurski?
# Kataryna już w czwartek odniosła się do całego zamieszania na blogu. Teraz zgodziła się na rozmowę z naszym portalem, pod warunkiem zachowania całkowitej anonimowości. Podkreśla jednak, że nie ukrywa się, bo "wstydzi się" swoich słów, a dlatego, że zawsze była anonimowa: - To nie jest tak, że ja się wstydzę tych słów, nie mogę ich obronić, czy się z nich wycofuję, bo się nie wycofuję. Nie ma z czego - mówi. Dodaje także: - Myślę, że sytuacja jest bardzo mocno absurdalna. Nie wydaje mi się, żeby minister sprawiedliwości, czy syn występujący w jego imieniu, w ten sposób powinien rozprawiać się z osobami, które w krytyczny sposób oceniają jego działania.
Kataryna podkreśla, że jej słowa były jedynie komentarzem, opinią wypowiedzianą po lekturze gazet: - Jeśli to wszystko było nieprawdą, to należy - moim zdaniem - ścigać tych, którzy puszczają w obieg te wszystkie informacje, czyli dziennikarzy, a nie osobę, która jest tylko czytelnikiem, przeczytała te informacje i oceniła, że na ich podstawie nie można ministra uznać za osobę wiarygodną - mówi blogerka. - Najwyraźniej przeciw dziennikarzom nie można użyć merytorycznych argumentów. Strach dziennikarza pozwać, bo za nim stoi redakcja, są prawnicy w wydawnictwach. To można pozwać osobę, która tym dziennikarzom uwierzyła - ironizuje. #
Ze strony:
http://tnij.org/del9

--
stevep

A co będzie jak Kataryną okaże się np Jacek Kurski?