A co będzie z "chluśniem bo uśniem"?

Data: 2009-11-27 12:41:50
Autor: cirrus
A co będzie z "chluśniem bo uśniem"?
# Oto przełom w nauce. Rosjanom udało się stworzyć wódkę... w kapsułkach. Po wynalazek już ustawiają się gorzelnie, które chcą zarobić miliony, sprzedając nowy pomysł na całym świecie. Kapsułki chcą też wykorzystać producenci lodów, tworząc nowe smaki oparte na alkoholu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hx1tx

--
stevep

Data: 2009-11-27 14:15:28
Autor: Jadrys
cirrus pisze:
[...]

Ja  zostanę przy tradycyjnej metodzie spożywania. Nie po to wydaję kolosalne pieniądze na alkohol żebym nawet nie poczuł jego smaku.

Data: 2009-11-27 08:32:14
Autor: Antenka
On 27 Lis, 14:15, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> [...]

Ja  zostanę przy tradycyjnej metodzie spożywania. Nie po to wydaję
kolosalne pieniądze na alkohol żebym nawet nie poczuł jego smaku.

Kolosalne ilości? :-((

Antenka

Data: 2009-11-28 15:01:20
Autor: Jadrys

cirrus pisze:

[...]

Nie, - tylko kolosalne pieniądze. :-(  Ty Antenko możesz tego nie wiedzieć (jako abstynentka) , ale alkohol jest piekielnie drogi. :-(  Przynajmniej dla mnie :-(

Data: 2009-11-27 14:33:59
Autor: Marek
On 27 Lis, 12:41, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
[...]

Lepiej by zrobili, jakby stworzyli wódke w czopkach !

A co będzie z "chluśniem bo uśniem"?