A co by było?

Data: 2017-07-22 20:55:11
Autor: Stachu Chebel
A co by było?
... gdyby tak rozczochrany Tusk wyskoczył na mównicę? Hęę?! No odpowiedzcie mi zwolennicy teorii mordu brata..  W TVpis cicho sza..  No i gitara!! Też trzymajcie swe mordy na wodzy!!

Data: 2017-07-23 04:49:17
Autor: Bytomir Kwasigroch
A co by było?
użytkownik Stachu Chebel napisał:
.. gdyby tak rozczochrany Tusk wyskoczył na mównicę? Hęę?! No odpowiedzcie mi zwolennicy teorii mordu brata..  W TVpis cicho sza..

Gdyby babcia miała wąsy, to by dziadkiem była.

No i gitara!! Też trzymajcie swe mordy na wodzy!!

http://tinyurl.com/y7b5f3ca

Data: 2017-07-23 09:16:27
Autor: Yogi
A co by było?
Dnia Sat, 22 Jul 2017 20:55:11 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

.. gdyby tak rozczochrany Tusk wyskoczył na mównicę? Hęę?! No odpowiedzcie mi zwolennicy teorii mordu brata..  W TVpis cicho sza..  No i gitara!! Też trzymajcie swe mordy na wodzy!!

A co by było gdyby drabineczka załamała się pod staruszkiem z Żoliborza i
spadając skręcił sobie kark? Taki sukinsyny jak ty by pewnie darły mordę,
że to wina Tuska! Przyjdzie czas wy pisowskie barany, że bekniecie za to
wasze skurwysyństwo. Na ulicach są już setki tysięcy ludzi! Marny będzie
wasz koniec. Oj marny.

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2017-07-23 13:19:13
Autor: boukun
A co by było?
Użytkownik "Yogi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Ta głupia, tępa młodzież wychodzi na spacer :))))
Za 500+ i tak dadzą się pokroić :)

boukun

A co by było?