A co byście napisali na...

Data: 2009-05-16 19:52:50
Autor: Kosu
A co byście napisali na...
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
sterowanie elektryczne w amortyzatorze?
Można by regulować twardość amortyzatora, przy pomocy pewnej sprytnej cieczy, reagującej na pole magnetyczne.
Zamiast sprężyny powietrznej "ciecz magnetyczna".

Pomijając fakt, że jest to sporo cięższe od sprężonego powietrza i sporo droższe niż reszta roweru, to - przynajmniej wedle mojej wiedzy - wymaga dość wysokich napięć zmiennych. Musiałbyś wozić solidny akumulator i sporo elektroniki. Będzie zahaczać o drzewa :)

Poza tym nie poczułbyś różnicy :)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-05-16 20:47:01
[...]