A co do tych rydzyjnych telefoników....

Data: 2010-07-01 00:26:36
Autor: Grzegorz Z.
A co do tych rydzyjnych telefoników....
..... to czy one czasem nie miały simlocków?

Bo jeśli tak to Tatełe swoich wyznawców po raz kolejny zrobił w konia (w
rydza?) Pierwszy raz przekręcił ich na "ratowanie stoczni".

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-01 00:33:08
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:yiozxc3s9y8k$.fuiyuveqfz6c.dlg40tude.net...
[...]

Nie wiem o co biega. Wy jestescie wiernymi sluchaczami RM i moze byscie jakis wstepniak zamiescili.
awe

Data: 2010-07-01 00:38:55
Autor: Andrzej Adam Filip
Grzegorz Z. oskarĹźa "jak leci" operatorĂłw GSM w Polsce? :-) [was: A co do tych rydzyjnych telefonikĂłw....]
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
.... to czy one czasem nie miały simlocków?

Bo jeśli tak to Tatełe swoich wyznawców po raz kolejny zrobił w konia
(w rydza?) Pierwszy raz przekręcił ich na "ratowanie stoczni".

A ktĂłryĹź to operator GSM w Polsce daje "w paiecie" telefony bez
simlocka? :-)

Wiec albo doprecyzuj "zarzut" albo wiedz że wypowiedzią w takiej formie
naruszasz "dobre imię" praktycznie wszystkich operatorów GSM.

--
Wykorzystaj pięć rzeczy przed pięcioma innymi:młodość - przed
starością, zdrowie - przed chorobą, odpoczynek - przed pracą,

Data: 2010-07-01 00:44:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 01 Jul 2010 00:38:55 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
.... to czy one czasem nie miały simlocków?

Bo jeśli tak to Tatełe swoich wyznawców po raz kolejny zrobił w konia
(w rydza?) Pierwszy raz przekręcił ich na "ratowanie stoczni".

A któryż to operator GSM w Polsce daje "w paiecie" telefony bez
simlocka? :-)

Wiec albo doprecyzuj "zarzut" albo wiedz że wypowiedzią w takiej formie
naruszasz "dobre imię" praktycznie wszystkich operatorów GSM.

Wszyscy poza Orange kmiocie!

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-01 01:02:23
Autor: Andrzej Adam Filip
Grzegorz Z. oskarĹźa operatorĂłw GSM w Polsce? :-) [was: A co do tych rydzyjnych telefonikĂłw....]
[...]

Czyli twierdzisz Ĺźe z innych "duĹźych operatorĂłw" (teraz) "tylko" France
Telekom Polska dla ciebie "robi swoich wyznawcĂłw w konia"?
I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków!

Chamski matole: Nie masz żadnego "prawa własności" do wątku na usenecie,
a tematy *swoich* postów mogę sobie "doprecyzowywać" jak chce nawet
jeśli są odpowiedziami. Jeśli to coś z czego korzytasz się po czymś
takim "gubi" to zmień to na coś lepszego albo się bezwstydnie nie chwal
jakim to lamerem jesteś.

Gdy lud nie ma głosu, poznaje się to nawet przy śpiewaniu hymnu.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-07-01 01:12:55
Autor: Grzegorz Z.
A co do tych rydzyjnych telefoników....
Dnia Thu, 01 Jul 2010 01:02:23 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

Czyli twierdzisz że z innych "dużych operatorów" (teraz) "tylko" France
Telekom Polska dla ciebie "robi swoich wyznawców w konia"?

Nie słyszałem żeby Orange Polska sprzedawało frajerom telefony przez rok po
czym uciekło gdzie pieprz rośnie.

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków!

W sumie to sam wiele razy na tej grupie dałem przykład moich chamskich
zachowań ale muszę to ci Grzesiu powiedzieć - chamski matole: Nie masz żadnego "prawa własności" do wątku na usenecie,

Skoro ja nie mam, to ty też nie.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-01 01:36:06
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:12jk96jmtqt66$.1otvlj6isvct.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no dobrze ale on jest chamski a ty chamski matol a to roznica wielka
awe

Data: 2010-07-01 01:39:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 1 Jul 2010 01:36:06 +0200, awe napisał(a):

[...]

To idź do Ery i poproś o telefon z simlockiem.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-01 01:46:20
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:usqhxxdu5ko0.ifc4vadgsnvr.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
mam telefon w erze ze zlotym numerem ale naprawde mam w dupie te wszystkie niuanse i nie odnosze sie do merytoryki ogolnej wypowiedzi
awe

Data: 2010-07-01 01:46:33
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 1 Jul 2010 01:46:20 +0200, awe napisał(a):

[...]

Też mam złoty numer w Erze, jeszcze na 608, ale chyba przeniosę go do
Orange.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-01 02:20:17
Autor: zbig
A co do tych rydzyjnych telefoników....
On 1 Lip, 01:46, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Thu, 1 Jul 2010 01:46:20 +0200, awe napisa (a):

> U ytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisa w wiadomo ci

> -- -- -- -- -- -- -- -
> mam telefon w erze ze zlotym numerem

Te mam z oty numer w Erze, jeszcze na 608, ale chyba przenios go do
Orange.

A ja mam jeszcze na 602.
W Orange dla firm zakładają simlocki, wiem bo taki simlock
likwidowałem.

Data: 2010-07-01 11:00:51
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lsl6y2h8u4iz$.1jrcaenvwxf56$.dlg40tude.net...
[...]

ja chcialbym do playa ale trudno mi sie wybrac do salonu. zreszta nie wiem ktorego operatora wybrac wrodzinie rydzyka cos nie teges wyszlo i dyrektor polecil nie wykupywac doladowan
awe

A co do tych rydzyjnych telefoników....