A co na to BIBLIA?

Data: 2009-10-19 09:24:04
Autor: Piotr
A co na to BIBLIA?
Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:13:03 +0200, AndrzejN napisał(a):

(1) Biblia uczy wszystkich (?) wyznawców chrześcijaństwa, że <wszelka władza pochodzi od Boga>,

Z powodu zamieszania wywołanego francuską ruchawką, i wprowadzeniu
trójpodziału władzy, powyższy fragment PS został zawieszony - do
odwołania.
Masz więcej takich esbeckich "odkryć", koleś?
Piotr

Data: 2009-10-19 09:49:50
Autor: AndrzejN
A co na to BIBLIA?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:69q6pf62791d$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Oczywiście, że mam! Np. to:
Drugie przykazanie w Dekalogu brzmi: nie uczynisz sobie posągu ani żadnego obrazu tego co jest w niebie wysoko albo na ziemi nisko.....nie będziesz oddawał im pokłonu ani służył....<5 Mojżeszowa 5:6-10>  Katolicy ! Czy znacie Dekalog ? Jestem pewny że nie.  A wiecie dlaczego ? Ponieważ wasi duchowni was perfidnie oszukali,  nie podając tego przykazania w katechizmach i waszych naukach. W Biblii natomiast jest! Wystarczy przeczytać ,choć wiem że katolicy bardzo mało, prawie w ogóle nie czytają Pisma Świętego... A szkoda ! Czy wiecie że cała Biblia potępia czczenie figur i obrazów i nazywa to....bałwochwalstwem... ? Czy teraz rozumiecie, dlaczego kler usunął to przykazanie z waszych umysłów ?

A dla tych, którzy mnie stąd wyganiają, zacytuję właśnie z psp:

Heretyckie nabożeństwo nie jest Mszą św., pastor nie jest wyświęconym
zastępcą Chrystusa i następcą Apostołów. Podczas zebrania wiernych w
protestanckim zborze nie zachodzi Przeistoczene. Nie ma Ofiary.

Ołtarz jest ośrodkiem katolicyzmu. Bez ołtarza i Ofiary byłaby religia jak
ciało bez serca i duszy.

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Prawda i tylko prawda :-).

Antenka

Przekazuję Wam znak pokoju  ;-)  AN

Data: 2009-10-19 11:42:09
Autor: Antenka
A co na to BIBLIA?
> Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Prawda i tylko prawda :-).

Poza Kościołem nie ma zbawienia, jehowito, a więc masz czas do
namysłu.

Antenka

A co na to BIBLIA?