A co sadzicie o ..... Varadero

Data: 2012-09-06 21:37:03
Autor: Mikolaj Jopczynski
A co sadzicie o ..... Varadero
Jak w temacie, pare razy sie mijalem z nimi i duze toto, litra ma ..... kycy tez zapas.... ?

Ponoc silniki hondy nie do zajechania?

M.

Data: 2012-09-06 21:53:27
Autor: Magic
A co sadzicie o ..... Varadero
W dniu 2012-09-06 21:37, Mikolaj Jopczynski pisze:
Jak w temacie, pare razy sie mijalem z nimi i duze toto, litra ma .....
kycy tez zapas.... ?

Ponoc silniki hondy nie do zajechania?

Tobie na pewno siÄ™ uda.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-09-06 21:57:41
Autor: Mikolaj Jopczynski
A co sadzicie o ..... Varadero
W dniu 2012-09-06 21:53, Magic pisze:
[...]

Nosz kurde, zejdzcie prosze ze mnie :P

M.

Data: 2012-09-06 22:11:19
Autor: Qlfon
A co sadzicie o ..... Varadero
W dniu 2012-09-06 21:57, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Coś mi mówi, że następny film pod tytułem "I'm a legend" będzie o Tobie;) Chyba już zostaniesz taką grupową maskotką.
A do rzeczy: Varadero to wilka i ciężka krowa. Parę razy tym jeździłem i w porównaniu do TDM to mastodont. Fakt że przyspiesza jak dwie TDM (wrażenie takie) ale nie jest tak zwinne jak TDM, Podobno spalić potrafi sporo ale na trasę 500+ to chyba jednak wygodniejsza niż TDM. CO to lubi, ja wziąłbym TDM 900 zamiast Wiadra. Parę osób tutaj miło to dłużej, może się odezwą.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-09-06 22:13:25
Autor: Mikolaj Jopczynski
A co sadzicie o ..... Varadero
W dniu 2012-09-06 22:11, Qlfon pisze:
[...]

Na razie do wyboru zostaly tdmka, wlasnie honda i vstorm - ale on jakos mi sie srednio widzi wizualnie.

M.

Data: 2012-09-07 08:53:22
Autor: siinski
A co sadzicie o ..... Varadero
On 6 Wrz, 22:13, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:

> Co¶ mi mówi, ¿e nastêpny film pod tytu³em "I'm a legend" bêdzie o
> Tobie;) Chyba ju¿ zostaniesz tak± grupow± maskotk±.
> A do rzeczy: Varadero to wilka i ciê¿ka krowa. Parê razy tym je¼dzi³em i
> w porównaniu do TDM to mastodont. Fakt ¿e przyspiesza jak dwie TDM
> (wra¿enie takie) ale nie jest tak zwinne jak TDM, Podobno spaliæ potrafi
> sporo ale na trasê 500+ to chyba jednak wygodniejsza ni¿ TDM. CO to
> lubi, ja wzi±³bym TDM 900 zamiast Wiadra. Parê osób tutaj mi³o to
> d³u¿ej, mo¿e siê odezw±.

Na razie do wyboru zostaly tdmka, wlasnie honda i vstorm - ale on jakos
> [...]

We¼ te¿ pod uwagê ¿e na Viadrze masz masê plastików,Ma³a gleba i to
wszystko pêka nara¿aj±c kierownika na koszty przy odbudowie
sprzêta.Jak na sprzêt do dalekiej turystyki mo¿e dziwiæ te¿ brak
wska¼nika ilo¶ci paliwa w baku,sama kontrolka rezerwy wszystkiego nie
za³atwia.

Data: 2012-09-10 17:31:53
Autor: Yogi\(n\)
A co sadzicie o ..... Varadero

Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ TO poczta.fm> napisał w wiadomości news:almarsoft.313481484171815688freenews.netfront.net...
On Mon, 10 Sep 2012 11:02:25 +0200, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
"obrotomierz" jako atut samochodu. Pozniej sie dowiedzialem ze byl
ekstra platny gadzet za piniondze.

W mojej puszce wciąż każą płacić za obrotmierz. 300zł - pug 107.

Kup do aygo, w toyocie taniej ;)
Od tygodnia jeżdżę aygo siostry (jeszcze będę przez tydzień, potem wraca z zagramanicy) - kurczę, super sprawa, spalanie na poziomie 4,6 l w mieście.

A tak swoją drogą, jak się podpina taki motocylowy obrotomierz? Do impulsatora? Każdy gar ma osobny kabelek? Pytam z ciekawości, bo może zimą coś pogrzebię i podepnę.
Myślę o czymś takim:
http://moto.allegro.pl/obrotomierz-z-czarna-tarcza-do-8-tysiecy-i2609325945.htm

--
Yogi(n)

Data: 2012-09-10 20:08:51
Autor: Ivam
A co sadzicie o ..... Varadero
Użytkownik "Yogi(n)"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:504e07ed$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
Kup do aygo, w toyocie taniej ;)

Sie bez przerwy zmienia.

 kurczÄ™, super sprawa, spalanie na poziomie 4,6 l w mieÅ›cie.

Chyba jestes popsuty. U mnie w okolicach 6 (z klima), bo inaczej to IMO nie jedzie.

A tak swojÄ… drogÄ…, jak siÄ™ podpina taki motocylowy obrotomierz? Do impulsatora?

Podpinasz kabelek od obrotomierza do wejscia cewek wysokiego napiecia. Tylko kwestia czy obrotomierz jest przestawiany (ilosc cyl. i taktow) czy na stale.

http://moto.allegro.pl/obrotomierz-z-czarna-tarcza-do-8-tysiecy-i2609325945.htm

Niebangla.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-09-10 23:22:21
Autor: Yogi\(n\)
A co sadzicie o ..... Varadero
Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k2lajt$bgm$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Yogi(n)"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:504e07ed$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
Kup do aygo, w toyocie taniej ;)

Sie bez przerwy zmienia.

Na allegro od 120 zł, użwki.

 kurczÄ™, super sprawa, spalanie na poziomie 4,6 l w mieÅ›cie.

Chyba jestes popsuty. U mnie w okolicach 6 (z klima), bo inaczej to IMO nie jedzie.

Klimy nie ma, a miasto małe ;-)

[...]

Do wejścia, czyli jeszcze do niskiego napięcia,tj. za modułem zapłonowym??
Czy przestawny nie wiem.  Ale może sprzedajÄ…cy coÅ› napisze.

 http://moto.allegro.pl/obrotomierz-z-czarna-tarcza-do-8-tysiecy-i2609325945.htmlSiÄ™ l urwaÅ‚o,sorry.-- Yogi(n)

Data: 2012-09-11 07:48:58
Autor: Roman Niewiarowski
A co sadzicie o ..... Varadero
W dniu 2012-09-10 23:22, Yogi(n) pisze:

Do wejścia, czyli jeszcze do niskiego napięcia,tj. za modułem zapłonowym??
Czy przestawny nie wiem.  Ale może sprzedajÄ…cy coÅ› napisze.

vaportech robi predkosciomierze z obrotomierzami, wystarczy w nich owinac kabel sterujacy obrotomierzem dookola kabla WN i wg instrukcji dziala

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-09-11 10:32:09
Autor: Ivam
A co sadzicie o ..... Varadero
On Mon, 10 Sep 2012 23:22:21 +0200, "Yogi\(n\)" <yogi_n@kwasorod.pl> wrote:
Na allegro od 120 zł, użwki.

Ale ja mam. Mi chodziło o dziwność tego zjawiska.

Do wejścia, czyli jeszcze do niskiego napięcia,tj. za modułem zapłonowym??

Na 99% tak.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-09-11 11:04:10
Autor: Kuczu
A co sadzicie o ..... Varadero
W dniu 2012-09-11 10:32, Ivam pisze:
[...]

po strone pierwotnej cewki. W 4 cylindrowcach cewka daje zaplon co jeden obrot walu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-09-11 04:49:27
Autor: siinski
A co sadzicie o ..... Varadero
On 10 Wrz, 10:26, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Dnia (Mon, 10 Sep 2012 09:12:50 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje:

> A po cholere Ci taki wskaznik ? Po miesiacu jazdy poznasz sprzet na tyle
> ze bedziesz wiedzial po liczniku km kiedy tankowa

Niby racja, ale jako¶ w samochodach s± wska¼niki i chyba ¿aden producent
by nie zaryzykowa³ wypuszczenia modelu bez tego gad¿etu. A przecie¿ w
aucie tak samo wiesz po liczniku kilometrów kiedy trzeba bêdzie
zatankowaæ.

Wydaje mi siê, ¿e klienci kupuj±cy motocykle przyzwyczaili siê do braku tego
gad¿etu a produceni nie chc± sobie powiêkszaæ kosztów i go nie montuj±.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125Rhttp://bikepics.com/members/piko/

Ok Piotrze tylko co innego motek typu DT 125 do latania po lasach i
polach wko³o komina ,a co innego du¿y "liter" do turystyki.W moim R
1100 GS jest i kontrolka rezerwy,i wska¼nik poziomu paliwa,i wska¼nik
temperatury oleju o prêdko¶ciomierzu,obrotomierzu i wska¼niku
zapiêtego biegu nie wspominaj±c.A jest to sprzêt 15 letni.
Pozdroo

Data: 2012-09-11 14:10:56
Autor: Roman Niewiarowski
A co sadzicie o ..... Varadero
W dniu 2012-09-11 13:49, siinski pisze:

[...]

Wniosek jest prosty, omijac szerokim lukiem motocykle bez wskaznika paliwa jesli mamy zamiar pojechac gdzies dalej niz po bulki do zabki (a moze to biedronka jest blisko?).
Szkoda ze tego nie wiedzialem wczesniej, Kefir nie musialby mi paliwa wozic za Wroclaw ;)

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-09-06 23:37:14
Autor: erg
A co sadzicie o ..... Varadero

U¿ytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:5048fb5c$1news.home.net.pl...
Ponoc silniki hondy nie do zajechania?

Plotki.

Erg

Data: 2012-09-07 00:48:54
Autor: T.F.
A co sadzicie o ..... Varadero
"Mikolaj Jopczynski" ...
Jak w temacie

Ciezki turystyk na dlugie traski po zlych drogach.
Nie lubi miasta i ... terenu (sliskie/sypkie).

kycy tez zapas.... ?

Eeee

Ponoc silniki hondy nie do zajechania?

Miejskie legendy.