A co tak cicho ???

Data: 2011-07-01 19:15:31
Autor: MH
A co tak cicho ???
No o t± biał± księgę mi się rozchodzi ..  ¦pisz Chams czy co ????

MH

Data: 2011-07-01 21:18:24
Autor: Lorn
A co tak cicho ???
W dniu 2011-07-01 21:15,  MH pisze:
No o t± biał± księgę mi się rozchodzi ..  ¦pisz Chams czy co ????

Nie ma chętnych do obrony dyrdymałów :> Chociaż, obsywator próbował, to i tak za¶mierdziało maciork±...

Data: 2011-07-01 19:23:07
Autor: MH
A co tak cicho ???
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2011-07-01 21:15,  MH pisze:
> No o t± biał± księgę mi się rozchodzi ..  ¦pisz Chams czy co ????

Nie ma chętnych do obrony dyrdymałów :> Chociaż, obsywator próbował, to i tak za¶mierdziało maciork±...

===============

Dej se spokój z Obersratorem !!  On jest INNY !!

MH

Data: 2011-07-01 21:25:56
Autor: Lorn
A co tak cicho ???
W dniu 2011-07-01 21:23,  MH pisze:
[...]

Raczej *winny* bolszewickiej propagandy ;-)

Data: 2011-07-01 23:23:02
Autor: zeb
A co tak cicho ???
W dniu 2011-07-01 21:15,  MH pisze:
zchodzi ..  ¦pisz Chams czy co ????
Kpisz z tragedii a chuja wiesz jak na prawdę było.
No kurwa ... kolejny prorok ...???!!!

Data: 2011-07-01 21:30:46
Autor: MH
A co tak cicho ???
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a):
W dniu 2011-07-01 21:15,  MH pisze:
> zchodzi ..  ¦pisz Chams czy co ????
Kpisz z tragedii a chuja wiesz jak na prawdę było.
No kurwa ... kolejny prorok ...???!!!

==================

Jakie piękne słowa !!  Ty¶ chyba z pisu jest , albo z Torunia !!!

MH

Data: 2011-07-01 23:32:12
Autor: zeb
A co tak cicho ???
W dniu 2011-07-01 23:30,  MH pisze:
zeb<zebkon@vp.pl>  napisał(a):

[...]

I tu się mylisz. Masz jeszcze jakie¶ jasnowidzenia i proroctwa ?

Data: 2011-07-01 21:41:33
Autor: MH
A co tak cicho ???
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a):

> ==================
>
> Jakie piękne słowa !!  Ty¶ chyba z pisu jest , albo z Torunia !!!
>
> MH

I tu się mylisz. Masz jeszcze jakie¶ jasnowidzenia i proroctwa ?
================

Hehehe , NIE !! , nie mam zebie jasnowidzenia i proroctwa. Czytaj±c twoje
WULGARYZMY mam czarnowidzenie. Bez odbioru ,

MH

Data: 2011-07-01 23:53:39
Autor: Polok_Prawdziwy
A co tak cicho ???
 MH wrote:

Hehehe , NIE !! , nie mam zebie jasnowidzenia i proroctwa. Czytaj±c twoje
WULGARYZMY mam czarnowidzenie.

Bez odbioru ,

Amoze łon kce wmordem zarobić...?

- mogem muto zaroski zorganizować, ino niewim, cycasem pomindzy normalnymi cowiekami niesiedzi, boto łokrutnie niepolitycnie bedzie, jak psyłokazji mordobicio wgaloty sem nakido i syćkich zagazuje...

Data: 2011-07-01 22:11:24
Autor: MH
A co tak cicho ???
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]

- mogem muto zaroski zorganizować, ino niewim, cycasem pomindzy normalnymi cowiekami niesiedzi, boto łokrutnie niepolitycnie bedzie, jak psyłokazji mordobicio wgaloty sem nakido i syćkich zagazuje...

Cosik mniem sie Kumie wydawo ze racjem mos !!!  A dyć tak ciulowi bryznomć bez
pysk tsaby było..  No tako mnie siem wydawo ...  Racjem mom ???

MH

Data: 2011-07-02 00:12:53
Autor: zeb
A co tak cicho ???
W dniu 2011-07-01 23:53, Polok_Prawdziwy pisze:
  MH wrote:

[...]

Płatny PO siepacz ????
O prosze... a za ile dudkow tu ty tak w mordę walisz, bo przecież nie za darmo. Ta twoja pseudo polska, zdradziecka subkultura nic za darmo nie robi. Byli¶cie już tu raz i cięli¶cie Polaków dla szwaba, za kilka dudków. My to pamiętamy a nawet więcej niż pamiętamy, czekamy...

Data: 2011-07-01 22:33:45
Autor: MH
A co tak cicho ???
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a):

> [...]
O prosze... a za ile dudkow tu ty tak w mordę walisz, bo przecież nie za darmo. Ta twoja pseudo polska, zdradziecka subkultura nic za darmo nie robi. Byli¶cie już tu raz i cięli¶cie Polaków dla szwaba, za kilka dudków. My to pamiętamy a nawet więcej niż pamiętamy, czekamy...

Gupi¶ cyco ??  Kces coby ciem bolało ???

MH

Data: 2011-07-01 23:02:13
Autor: MH
A co tak cicho ???
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a):

> [...]
O prosze... a za ile dudkow tu ty tak w mordę walisz, bo przecież nie za darmo. Ta twoja pseudo polska, zdradziecka subkultura nic za darmo nie robi. Byli¶cie już tu raz i cięli¶cie Polaków dla szwaba, za kilka dudków. My to pamiętamy a nawet więcej niż pamiętamy, czekamy...

Głupi¶ jak BUT !!!!!

MH

--

A co tak cicho ???