A co tak cicho ???

Data: 2011-07-01 21:18:24
Autor: Lorn
A co tak cicho ???
W dniu 2011-07-01 21:15,  MH pisze:
No o tą białą księgę mi się rozchodzi ..  Śpisz Chams czy co ????

Nie ma chętnych do obrony dyrdymałów :> Chociaż, obsywator próbował, to i tak zaśmierdziało maciorką...

Data: 2011-07-01 19:23:07
Autor: MH
A co tak cicho ???
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2011-07-01 21:15,  MH pisze:
> No o tą białą księgę mi się rozchodzi ..  Śpisz Chams czy co ????

Nie ma chętnych do obrony dyrdymałów :> Chociaż, obsywator próbował, to i tak zaśmierdziało maciorką...

Dej se spokój z Obersratorem !!  On jest INNY !!

MH

Data: 2011-07-01 21:25:56
Autor: Lorn
A co tak cicho ???
W dniu 2011-07-01 21:23,  MH pisze:
[...]

Raczej *winny* bolszewickiej propagandy ;-)

A co tak cicho ???