A co teraz porabia Kwaśniewski"

Data: 2010-12-12 14:56:59
Autor: abc
A co teraz porabia Kwaśniewski"
Podlizywał się wszystkim na około w zamian za mrzonki o stanowisku
Sekretarza Generalnego ONZ, albo szefa NATO, a w ostateczności szefa
Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.  Co z tego w końcu wyszło?

Data: 2010-12-12 15:02:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-12 14:56, abc pisze:
Podlizywał się wszystkim na około w zamian za mrzonki o stanowisku
Sekretarza Generalnego ONZ, albo szefa NATO, a w ostateczności szefa
Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.  Co z tego w końcu wyszło?

Kręci się przy SLD i skutecznie obrzydza ludziom lewicę.

Data: 2010-12-12 06:12:06
Autor: Marek
On Dec 12, 3:02 pm, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-12-12 14:56, abc pisze:

> Podlizywa si wszystkim na oko o w zamian za mrzonki o stanowisku
> Sekretarza Generalnego ONZ, albo szefa NATO, a w ostateczno ci szefa
> Mi dzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.  Co z tego w ko cu wysz o?

Kr ci si przy SLD i skutecznie obrzydza ludziom lewic .

Przeciez lewica - to Kwasniewski ( i inni...).

Mowsz Partia - myslisz Lenin...

Data: 2010-12-12 22:08:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-12 15:12, Marek pisze:
[...]

Ten osobnik nie ma nic wspólnego z prawdziwą lewicą.

Data: 2010-12-12 22:18:22
Autor: kefirh
W dniu 2010-12-12 22:08, jadrys pisze:
[...]

A kto ma wg ciebie bardziej wspolnego z lewica od sw. Franciszka z Asyzu?

k.

Data: 2010-12-13 17:46:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-12 22:18, kefirh pisze:

Ten osobnik nie ma nic wspólnego z prawdziwą lewicą.

A kto ma wg ciebie bardziej wspolnego z lewica od sw. Franciszka z Asyzu?

k.

Piotr Ikonowicz i PPS.

Data: 2010-12-13 11:14:40
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie3dp6$9f7$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

zgadza sie!
teraz lewica = PO!

Data: 2010-12-13 17:46:36
Autor: jadrys
A co teraz porabia Kwaśniewski"
W dniu 2010-12-13 11:14, D. J. MC Donald Musk pisze:

zgadza sie!
teraz lewica = PO!

Dokładna odwrotność lewicy - odbieranie biednym i obdarowywanie bogatych kolesi jest na drugim biegunie od lewicy.

Data: 2010-12-12 15:10:49
Autor: abc
[...]

Ale jak zarabia na życie?

Data: 2010-12-12 16:54:51
Autor: Marek Czaplicki

udziela się :) http://www.kwasniewskialeksander.pl/
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-12 17:31:21
Autor: abc
A co teraz porabia Kwaśniewski"
Ale jak zarabia na życie?

udziela się :) http://www.kwasniewskialeksander.pl/

Zdaje się, że już wygrzebałem: "Od 2008 pełni funkcję przewodniczącego
Europejskiej Rady ds. Tolerancji i Pojednania, powołanej przez Europejski
Kongres Żydów do zwalczania przejawów rasizmu i antysemityzmu w Polsce."
Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksander_Kwa%C5%9Bniewski

Data: 2010-12-12 17:41:24
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze w niedziela, 12 grudnia 2010 17:31, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

na antysemityzm najlepszy jest muchozol. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-12 16:02:37
Autor: Janek Wlodak

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4d04d4b2$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
Podlizywał się wszystkim na około w zamian za mrzonki o stanowisku
Sekretarza Generalnego ONZ, albo szefa NATO, a w ostateczności szefa
Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.  Co z tego w końcu wyszło?

A co, boisz się, że zostanie panem Papieżem?

A co teraz porabia Kwaśniewski"