A co to

Data: 2012-01-17 12:01:16
Autor: jadrys
A co to

Do diabła ma za znaczenie czy by w kokpicie, czy go nie było. Jakim trzeba być idiotą i świadomym bądź nieświadomym dezinformatorem żeby uzależniać naciski od fizycznej obecności w kabinie pilotów?

http://wiadomosci.wp.pl/title,Blasik-byl-w-kabinie-jestem-przekonany,wid,14172565,wiadomosc.html?ticaid=1dc14

Data: 2012-01-17 11:42:27
Autor: Marek
A co to
On 17 Sty, 12:01, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Do diabła ma za znaczenie czy by w kokpicie, czy go nie było. Jakim
trzeba być idiot± i ¶wiadomym b±dĽ nie¶wiadomym dezinformatorem żeby
uzależniać naciski od fizycznej obecno¶ci w kabinie pilotów?

http://wiadomosci.wp.pl/title,Blasik-byl-w-kabinie-jestem-przekonany,...

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..,

Glupi Jadrys...

zakladasz a priori, ze byly naciski i zastanawiasz sie, jak to bylo
mozliwe...???

A kto ci p[owiedzial, ze jakies naciski "BYLY" ...???

Cialo Blasika bylo w kabinie, ale nikt nie mowi, jakiego ciala nie
bylo w kabinie, po katastrofie.

Przy upadku samolotu, z szybkoscia ponad 300 km/h wszystkie ciala
ludzkie poszybowaly do przodu.
Te, ktore byly zapiete pasami, zostaly przeciete i poszybowaly w dwoch
kawalkach.
Drzwi od kabiny pilotow byly otwarte, wiec , w kabinie znalazly sie
ciala wiekszosci pasazerow samolotu... w wiekszych, lub mniejszych
kawalkach.

Wnioskowanie teraz , o naciskach, w oparciu o to, ze ktos byl w
kabinie jest wylacznie sprawa polityczna ( lub debilna - jesli ktos
woli)......

Echhhh...Jadrys...ty chyba nigdy nie zaczniesz myslec...

Data: 2012-01-17 21:26:21
Autor: Bogdan Idzikowski
A co to

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:616c8dc3-2a60-4150-b25b-9f9fc83fa433s18g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Je¶li prawdę piszesz, że przypięte pasami ciała zostały przecięte i poszybowały w dwóch kawałkach, to sk±d wzięło się ponad 100 dodatkowych kawałków? W sumie po katastrofie było 300 pasażerów, znaczy się kawałków pasażerów. A dlaczego prezydentowi brakowało tylko nóg? Je¶li był przypięty pasami to co¶ jeszcze musiał urwać.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-17 12:47:51
Autor: Marek
A co to
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomo¶cinews:616c8dc3-2a60-4150-b25b-9f9fc83fa433s18g2000vby.googlegroups.com....

=============================================>
[...]

Sowieckie psy, takie, jak ty, zajely sie tymi sprawami...

Data: 2012-01-17 23:02:05
Autor: Bogdan Idzikowski
A co to

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:2d9f4947-3994-47cc-b4b7-d5aa0d89b0eahs8g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

pasami to co¶ jeszcze musiał urwać.

--
Sowieckie psy, takie, jak ty, zajely sie tymi sprawami...

Nareszcie rasowy prawiczkowy pisman mi odpowiedział! Oczywi¶cie inwektywami, bo jakże inaczej!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-18 05:53:43
Autor: stevep
A co to

=============================================>>
[...]

Uważaj bo cię azorem (Dupikowskim) poszczuje.  ;)
--
stevep

Data: 2012-01-18 09:57:57
Autor: Pan hrabia Bobrowski
A co to

> [...]

pasami to co¶ jeszcze musiał urwać.

--
Sowieckie psy, takie, jak ty, zajely sie tymi sprawami...

Brawo! Brawo! Oto katolicki głos miło¶ci bliĽniego!

BBR

Data: 2012-01-17 12:58:54
Autor: Marek
A co to
> [...]

pasami to co¶ jeszcze musiał urwać.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Czasem wydawalo mi sie, ze, pomimo wszystko, jestes jakims czlowiekiem
myslacym...

Data: 2012-01-17 22:08:07
Autor: Bogdan Idzikowski
A co to

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:8666b0d7-ba40-453d-a95e-3090dd57705ac20g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Czasem wydawalo mi sie, ze, pomimo wszystko, jestes jakims czlowiekiem

Nie tylko, że my¶lę, potrafię także liczyć. Stwierdziłe¶, że pasażerowie zapięci w pasach zostali przecięci na pół. To sk±d wzięły się nadprogramowe czę¶ci pasażerów? Ruscy dorzucili? A może oni pocięli. Wrak pocięli to i pasażerów mogli przez nieuwagę poci±ć.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-02-13 22:19:16
Autor: jadry¶
A co to
W dniu 2012-01-17 20:42, Marek pisze:
[...]

Owszem, uważam że naciski były, ale nie musiały się one wi±zać z fizyczn± obecno¶ci± jakich¶ VIPów w kokpicie w chwili l±dowania.
I nie rób z siebie laika w sprawach dynamiki, - te 280 km/h nic nie znaczy, znacznie ważniejszy jest k±t uderzenia w ziemię. W tym wypadku był prawie półpełny.

Data: 2012-02-13 22:39:10
Autor: Bogdan Idzikowski
A co to

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jhbuom$f9l$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jasne. Nawet gdyby lecieli 10 km/h to też by się tak samo rozp...dolili! Logika? Fizyka? Nie, mgła helowa.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-17 12:28:08
Autor: Bogdan Idzikowski
A co to

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf3kb0$12i$1node2.news.atman.pl...

[...]

Jeśli Błasika nie było w kokpicie i nie mógł wywierać psychicznej presji na pilotów by lądowali, jest to obciążające dla dowódcy statku. To znaczy, że kapitan z własnej nieprzymuszonej woli złamał wszystkie procedury jakie powinien przestrzegać i zabił pasażerów, załogę i siebie.

Data: 2012-01-17 12:36:43
Autor: jadrys
A co to

[...]

1/ Mógł zajrzeć na chwilę i wydać rozkaz... - rozkaz mógł wydać nawet bez zaglądania do kokpitu.
2/ Mógł być w kabinie i nie wywierać żadnej presji,.

Data: 2012-01-17 12:45:49
Autor: Bogdan Idzikowski
A co to

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf3md6$39f$1node2.news.atman.pl...

[...]

Masz dowody na takie postępowanie?

Ja np. mam pośrednie dowody na obecność Błasika w kokpicie.

Data: 2012-02-13 22:19:19
Autor: jadryĹ›
A co to

[...]

Przedstawiłem każdą okoliczność i wykazałem że jaka by nie była to o niczym nie świadczy. Po co mi jakieś dowody na obecność bądź jej brak w kokpicie?

Data: 2012-02-13 22:40:42
Autor: Bogdan Idzikowski
A co to

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jhbuoq$f9l$2node2.news.atman.pl...

[...]

Tobie rzeczywiście niepotrzebne są dowody. Logika też niepotrzebna. Wystarczy "Kapitał".

A co to