A co to

Data: 2012-01-17 12:28:08
Autor: Bogdan Idzikowski
A co to

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jf3kb0$12i$1node2.news.atman.pl...

Do diab艂a ma za znaczenie czy by w kokpicie, czy go nie by艂o. Jakim trzeba by膰 idiot膮 i 艣wiadomym b膮d藕 nie艣wiadomym dezinformatorem 偶eby uzale偶nia膰 naciski od fizycznej obecno艣ci w kabinie pilot贸w?

http://wiadomosci.wp.pl/title,Blasik-byl-w-kabinie-jestem-przekonany,wid,14172565,wiadomosc.html?ticaid=1dc14

Je艣li B艂asika nie by艂o w kokpicie i nie m贸g艂 wywiera膰 psychicznej presji na pilot贸w by l膮dowali, jest to obci膮偶aj膮ce dla dow贸dcy statku. To znaczy, 偶e kapitan z w艂asnej nieprzymuszonej woli z艂ama艂 wszystkie procedury jakie powinien przestrzega膰 i zabi艂 pasa偶er贸w, za艂og臋 i siebie.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-17 12:36:43
Autor: jadrys
A co to

[...]

1/ M贸g艂 zajrze膰 na chwil臋 i wyda膰 rozkaz... - rozkaz m贸g艂 wyda膰 nawet bez zagl膮dania do kokpitu.
2/ M贸g艂 by膰 w kabinie i nie wywiera膰 偶adnej presji,.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-01-17 12:45:49
Autor: Bogdan Idzikowski
A co to

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jf3md6$39f$1node2.news.atman.pl...

[...]

Masz dowody na takie post臋powanie?

Ja np. mam po艣rednie dowody na obecno艣膰 B艂asika w kokpicie.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-02-13 22:19:19
Autor: jadry艣
A co to

[...]

Przedstawi艂em ka偶d膮 okoliczno艣膰 i wykaza艂em 偶e jaka by nie by艂a to o niczym nie 艣wiadczy. Po co mi jakie艣 dowody na obecno艣膰 b膮d藕 jej brak w kokpicie?

Data: 2012-02-13 22:40:42
Autor: Bogdan Idzikowski
A co to

U偶ytkownik "jadry艣" <rg@yachoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jhbuoq$f9l$2node2.news.atman.pl...

[...]

Tobie rzeczywi艣cie niepotrzebne s膮 dowody. Logika te偶 niepotrzebna. Wystarczy "Kapita艂".