A co to za namolna gnida ten Rycerz Okraglego Stolu?

Data: 2010-04-15 16:36:55
Autor: ColgatesBilly
A co to za namolna gnida ten Rycerz Okraglego Stolu?
Jaki ten smiec mial przedtem nick?
Kanalia dostala chyba sraczki.
Poziom tego debila tak zenujacy, ze wstyd mi ze ktokolwiek porzadny mu odpowiada..

Data: 2010-04-15 15:57:29
Autor: zenek
Rycerz Okraglego Stolu pisze:
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:KEExn.960$e8.701uutiset.elisa.fi...
Jaki ten smiec mial przedtem nick?
Kanalia dostala chyba sraczki.
Poziom tego debila tak zenujacy, ze wstyd mi ze ktokolwiek porzadny mu odpowiada..

A co ci sie Rzydzie nie podoba?
prawda?

Tfarda Faluta

:):):):)

Data: 2010-04-15 16:00:37
Autor: raff
ColgatesBilly pisze:
Jaki ten smiec mial przedtem nick?
Kanalia dostala chyba sraczki.
Poziom tego debila tak zenujacy, ze wstyd mi ze ktokolwiek porzadny mu odpowiada..

To jest Jogi.

Mkarwan zna do niego namiary.

R.

Data: 2010-04-15 17:44:19
Autor:
A co to za namolna gnida ten Rycerz Okraglego Stolu?
On Thu, 15 Apr 2010 16:36:55 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

Jaki ten smiec mial przedtem nick?

 hans kloss ?

--

 HeSk

A co to za namolna gnida ten Rycerz Okraglego Stolu?