A co to za świniopas?

Data: 2010-03-30 16:38:42
Autor: Piotr
A co to za świniopas?
Tyn Tymochowicz?
No tak się wygina, jakby był z lateksu...
"A wynik Radosława Sikorskiego to porażka czy sukces? Zdaniem Janusza Palikota prawybory wzmocniły pozycję Sikorskiego na tyle, że zostanie wicepremierem. Co pan o tym sądzi?
- W tej kwestii na pewno nie należy słuchać opozycji, bo ona postępuje według reguły, im gorzej dla Polski, tym dla nas lepiej. Palikot ma rację, patrząc obiektywnie to gigantyczny sukces Sikorskiego. Zwłaszcza w tak antysemickim kraju jak Polska. To, że potrafiliśmy przełamać nasze uprzedzenia, dobrze o nas świadczy. Przy całym szacunku dla Sikorskiego, to tylko minister spraw zagranicznych, który nagle znalazł się na topie. Jego sukces polegał już na samym fakcie, że został wystawiony jako kontrkandydat dla Komorowskiego. Poza tym nie zapominajmy, że Sikorski był politykiem PiS, co mogło budzić nieufność działaczy Platformy, więc także z tego względu jego wynik to ogromny sukces."
http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Polska-to-Albania-a-nie-USA-- -Sikorski-jest-za-dobry-,wid,12123847,wiadomosc.html
Poprawnie bije pokłony i w dobrą stronę... Musi niezależny specjalista?
Piotr
--
Godwin's Law:
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."

Data: 2010-03-30 16:45:31
Autor: cytryna
A co to za świniopas?
[...]

Tego wioskowego mędrka najlepiej załatwiła Doda zalecając mu pilnowanie własnej żony aby nie bawił cudzych dzieci. Mędrek okrutnie się oburzył ale
niestety Doda miała rację. Od tej pory bije pokłony z wiatrem i popuszcza
eksperckie wiatry bez umiaru. Za koryto skłonny jest głosić dowolne brednie.

Data: 2010-03-30 16:53:25
Autor: Piotr
A co to za świniopas?
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.0000108c.4bb20e8bnewsgate.onet.pl...
[...]

A czy to nie on opalił Lepera?
Piotr

Data: 2010-03-30 20:12:35
Autor: cytryna
A co to za świniopas?
> [...]
> eksperckie wiatry bez umiaru. Za koryto skłonny jest głosić dowolne > brednie.

Wcześniej go oskubał ....z gotówki, a potem zarumienił w solarium - no czy to nie jest wsiowy głupek?

Data: 2010-03-30 20:28:57
Autor: raff
A co to za świniopas?
[...]

A pozniej ktos mu zonke wyobracoł.

R.

Data: 2010-03-30 21:09:59
Autor: Piotr
A co to za świniopas?
Dnia Tue, 30 Mar 2010 20:28:57 +0200, raff napisał(a):

A pozniej ktos mu zonke wyobracoł.

Ja bym się nie zdziwił gdyby to zrobił sam odrestaurowany Endrju.
W końcu zostałoby między burakami.
Piotr  --
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

A co to za świniopas?