A co z Ministerstwem Propagandy?

Data: 2018-01-09 05:11:00
Autor: stevep
A co z Ministerstwem Propagandy?
# Nieoficjalnie: Ministerstwo Rozwoju do podziału. Na czele nowych resortów dwa znane nazwiska #
Ze strony:
http://tiny.pl/g4f9q

--
stevep

Data: 2018-01-09 01:13:42
Autor: jacekbialy80
A co z Ministerstwem Propagandy?
Ministrem propagandy zostanie towarzysz Jacek Kurski. Dla jego brata z GazWybu będzie to ostateczny dowód wyższości Świąt Trzeciomajowych nad Pierwszym Majem, dzięki czemu przydługą majówkę będzie można wreszcie skrócić do jednego dnia.

JB

Data: 2018-01-11 05:09:48
Autor: stevep
W dniu 2018-01-09 o 10:13, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A "ciemny lud" tobie podobny to kupi.

--
stevep

Data: 2018-01-11 00:07:28
Autor: jacekbialy80
A co z Ministerstwem Propagandy?
Wy się Piszczyk nie martwcie o ciemny lud! Ciemny lud nosił naszych Bolków na swoich ramionach, a i was tam nie brakowało towarzyszu Piszczyk! Nasz Generał został waszym zbawicielem, nasz Redaktor został ojcem waszego zbiorowego sumienia. Nasze słowo staje się waszym rozumem i waszym ciałem, na wieki wieków amen!

_korektyw

Data: 2018-01-11 00:22:31
Autor: jacekbialy80
A co z Ministerstwem Propagandy?
Wy się Piszczyk nie martwcie o ciemny lud.
Ciemny lud nosił Bloków na swoich plecach (a i was tam widziano towarzyszu Piszczyk!).  Nasz Generał został waszym narodowym zbawicielem. Nasz Redaktor został ojcem waszego zbiorowego sumienia. Nasze słowo staje się waszym rozumem i waszym ciałem na wieki wieków, amen.

_kolektyw

A co z Ministerstwem Propagandy?