A co z motocyklistami?

Data: 2014-06-10 12:27:17
Autor: MichaelData®
A co z motocyklistami?
WW wydumał(a) w news:ln6l56$29c$1node2.news.atman.pl :

Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

A ten twój Alan 87 ma skręconą moc i homologację? Cos mi sie wydaje ze podajesz nim z 10W a nie z 4 jak pozwalaja przepisy :>

--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-10 12:52:20
Autor: WW
A co z motocyklistami?
W dniu 2014-06-10 12:27, MichaelData® pisze:
WW wydumał(a) w news:ln6l56$29c$1node2.news.atman.pl :

Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

A ten twój Alan 87 ma skręconą moc i homologację? Cos mi sie wydaje ze
podajesz nim z 10W a nie z 4 jak pozwalaja przepisy :>

Jest w 100% legalny.

99

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik  :-P

Data: 2014-06-10 13:03:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
A co z motocyklistami?
Hello WW,

Tuesday, June 10, 2014, 12:52:20 PM, you wrote:

Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
A ten twój Alan 87 ma skrêcon± moc i homologacjê? Cos mi sie wydaje ze
podajesz nim z 10W a nie z 4 jak pozwalaja przepisy :>
Jest w 100% legalny.

Mam w±tpliwo¶ci.

99

Usi³ujesz byæ nieuprzejmy?

Pozdrawiam

Na pewno?

--
 RoMan

Data: 2014-06-10 13:11:03
Autor: WW
A co z motocyklistami?
[...]

A na jakiej podstawie je, tzn. te w±tpliwo¶ci posiadasz?  :-P

99

Usi³ujesz byæ nieuprzejmy?

Staram siê jak mogê.

Pozdrawiam

Na pewno?

na 100%

:-)

Data: 2014-06-10 14:55:20
Autor: MichaelData®
A co z motocyklistami?
WW wydumał(a) w news:ln6o17$5ah$1node2.news.atman.pl :

Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
A ten twój Alan 87 ma skręconą moc i homologację? Cos mi sie wydaje ze
podajesz nim z 10W a nie z 4 jak pozwalaja przepisy :>
Jest w 100% legalny.

Może i legalny, czyli nie kradziony. Co do uzywanej mocy, już nie :]

99

22
--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-10 15:14:34
Autor: szerszen
A co z motocyklistami?
On Tue, 10 Jun 2014 14:55:20 +0200
MichaelData® <spam@ognik.com> wrote:

Może i legalny, czyli nie kradziony. Co do uzywanej mocy, już nie :]

Aleś się przyebał jak pies do milicjanta.
Ale wiesz oczywiście, że to radio posiada magiczną gałe nazwaną dla niepoznaki RF PWR?

szerszen

Data: 2014-06-10 15:21:44
Autor: MichaelData®
A co z motocyklistami?
szerszen wydumał(a) w news:20140610151434.cb9c88cdaeb253cf143488cftlen.pl :

Może i legalny, czyli nie kradziony. Co do uzywanej mocy, już nie :]
Aleś się przyebał jak pies do milicjanta.
Ale wiesz oczywiście, że to radio posiada magiczną gałe nazwaną dla
niepoznaki RF PWR?

Pewnie ze wiem :) Założę się że odkręcone jest na maxa :) Co ciekawe jednak, to gdybym sugerował że jego "beczka" wyciaga 206km/h i tyle jeździ, pomimo że kapelusznik, to nikt by się nie czepiał :p
--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-11 08:45:23
Autor: szerszen
A co z motocyklistami?
On Tue, 10 Jun 2014 15:21:44 +0200
MichaelData® <spam@ognik.com> wrote:

Pewnie ze wiem :) Założę się że odkręcone jest na maxa :)

Przesadzasz. Nie ma powodu aby w antene samochodową ładować tyle mocy, no chyba że jakiegoś deixa chce na wstęgach walnąć.

szerszen

Data: 2014-06-11 09:57:25
Autor: MichaelData®
A co z motocyklistami?
szerszen wydumał(a) w news:20140611084523.db269963a8a5ff911a05d00atlen.pl :
[...]

Powiedz to tym co jeżdżą z dopałami po 300W, wzmacniaczem odsluchowym i chwala się że słychac ich z 50km.Rozwalają elektronikę u innych i włączaja zdalnie alarmy w sklepach, samochodach. Osobiscie miałem nie raz do czynienia z usterkami spowodowanymi kasowaniem pamieci w delikatnym sprzęcie przez dopalone CB radio z rozgwizdanym mikrofonem. Dodatkowo, wspomnianego Alana 87 bez problemu idzie rozkręcic do 25W i przy antenie samochodowej 3db ERP jest na tyle duże że potrafi takie "cuda" robic. Pomijam już fakt ze w okolicy takiego dopalacza nikt sobie nie pogada na podstawowej czterdziestce. U nas jest zlewka na takie zachowania ale w Niemczech masz ostre kary i zabrany sprzęt jesli go uzywasz powyżej 1W a nie 4W jak w Polsce.
--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-11 11:24:42
Autor: szerszen
A co z motocyklistami?
On Wed, 11 Jun 2014 09:57:25 +0200
MichaelData® <spam@ognik.com> wrote:

Powiedz to tym co jeżdżą z dopałami po 300W, wzmacniaczem odsluchowym i chwala się że słychac ich z 50km.

Marudzisz ;)
Teraz to i tak jest Eldorado w porównaniu do tego co działo się w latach 90, a 50km z 300W to g... nie łączność. Kiedyś stojąc na campingu w Międzyzdrojach, ze swojego alana 18, z odbitej gadałem z gościem z Przemyśla ;)

szerszen

Data: 2014-06-11 13:49:12
Autor: mastalerz
A co z motocyklistami?
Dnia 2014-06-11, o godz. 11:24:42
szerszen <szerszen@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

90, a 50km z 300W to g... nie łączność. Kiedyś stojąc na campingu w
Międzyzdrojach, ze swojego alana 18, z odbitej gadałem z gościem z

Propagacja troposferyczna (jeśli chodzi o odległość na tym paśmie, to tylko
tropo umożliwia taki short skip) i nie ma to związku z latami 90. i mocą
twojego korespondenta, tylko z cyklem słońca oraz zjawiskami w
atmosferze :) Moc tu ma najmniej do rzeczy i lata 90. też.

Tak na marginesie, to ładowanie 300W w antenę o sprawności sokowirówki może
mieć zastosowanie chyba tylko w zimie, jak nagrzewnica w samochodzie nie
działa. Wątpię, żeby komuś się chciało to jednak robić do CB, bo zrobienie
do tego instalacji elektrycznej już jest kłopotliwe, nie mówiąc o wpływie
pola EM takiej konfiguracji na różne instrumenty w samochodzie.

Data: 2014-06-11 15:56:12
Autor: szerszen
A co z motocyklistami?
On Wed, 11 Jun 2014 13:49:12 +0200
mastalerz <mastalerz@mail.mx> wrote:

Moc tu ma najmniej do rzeczy i lata 90. te¿.

Powa¿nie? ;)
A jak takie sugestie wyczyta³e¶ z mojego pisania?

 nie mówi±c o wp³ywie
pola EM takiej konfiguracji na ró¿ne instrumenty w samochodzie.

Pies gania³ instrumenty, szkoda w³asnego zdrowia.  --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-06-12 00:07:49
Autor: MichaelData®
A co z motocyklistami?
"mastalerz" wydumał(a) w wiadomości ID news:20140611134912.0f2ca646mail.mx

[...]

Wcale nie :) Wystarcza 2m przewodu od akumulatora i dobry kontakt z "masą", to tylko max 30A. Co prawda rzuciłem mocą 300W ale powszechnie stosowane przez TIRy są dopałki 100-150W. Teraz coraz mniej, bo są telefony komórkowe, kiedyś było to normą. Starzy kierowcy posiadają to nadal i używają.
Jak pisałem miałem wiele razy do czynienia z usterkami wywołanymi z tego powodu. Co do przyrządów to masz rację. Licznik/obrotomierz/itp potrafią zaskakiwać działając jak wycieraczki, nie tylko w tych pojazdach do 10m od nich również. Na szczęście jest to używane głównie na drogach a coraz mniej w miastach :) Fajne spustoszenia czynią te dopałki w TV, jak sobie taki TIRowiec bajdurzy przejeżdżając przez wioskę...lub indukcja AM z modulacją odkładająca się w pobliskich kościołach na kablach podłączonych do głośników podczas mszy :)

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-10 13:33:51
Autor: rAzor
A co z motocyklistami?
Dnia 2014-06-10 12:27, Użytkownik - MichaelData®  napisaÅ‚::

Leć i donieś. :-)

Data: 2014-06-10 18:18:26
Autor: jerzu
A co z motocyklistami?
On Tue, 10 Jun 2014 13:33:51 +0200, rAzor
<admin1@razor.strikesbaaack.nsa> wrote:

Leæ i donie¶. :-)

10/10 :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-10 18:43:47
Autor: MichaelData®
A co z motocyklistami?
rAzor wydumał(a) w news:5396ed1d$0$2247$65785112news.neostrada.pl :

Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
A ten twój Alan 87 ma skręconą moc i homologację? Cos mi sie wydaje ze
podajesz nim z 10W a nie z 4 jak pozwalaja przepisy :>
Leć i donieś. :-)

Po co? Wystarczy ze zaszczkasz mkarwanowi, to na pewno doniesie :]

--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-10 18:57:08
Autor: rAzor
A co z motocyklistami?
Dnia 2014-06-10 18:43, Użytkownik - MichaelData®  napisaÅ‚::
[...]

he he he ... mkarwan. NIe myliłem się, twierdząc, że twoje życie bez mkarwana nie jest warte funta kłaków.

Data: 2014-06-10 19:04:15
Autor: MichaelData®
A co z motocyklistami?
rAzor wydumał(a) w news:539738e3$0$2144$65785112news.neostrada.pl :

[...]

Widzisz tu mkarwana? Mam nadzieję że tu nie przylezie :)...no, na co czekasz? Leć mu donieś.

--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-10 19:12:31
Autor: rAzor
A co z motocyklistami?
Dnia 2014-06-10 19:04, Użytkownik - MichaelData®  napisaÅ‚::
[...]

Widzisz tu mkarwana?

Ja nie, ale ty zobaczyłeś! I z mety odleciałeś. Aż mi monitor zaparował. You guys... he he he
Też kiedyś tęskniłem. Ale to kobieta była. :-P

Data: 2014-06-10 19:16:41
Autor: MichaelData®
A co z motocyklistami?
rAzor wydumał(a) w news:53973c7e$0$2143$65785112news.neostrada.pl :

Też kiedyś tęskniłem. Ale to kobieta była. :-P

Teraz pewnie jest już suką :]

Masz II szansÄ™ :D
--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-10 20:23:43
Autor: rAzor
A co z motocyklistami?
Dnia 2014-06-10 19:16, Użytkownik - MichaelData®  napisaÅ‚::
rAzor wydumał(a) w news:53973c7e$0$2143$65785112news.neostrada.pl :

Też kiedyś tęskniłem. Ale to kobieta była. :-P

Teraz pewnie jest już suką :]

No, lepiej suką, niż tirówką. :-D

Data: 2014-06-11 00:05:17
Autor: mastalerz
A co z motocyklistami?
Dnia 2014-06-10, o godz. 12:27:17
MichaelData® <spam@ognik.com> napisał(a):

WW wydumał(a) w news:ln6l56$29c$1node2.news.atman.pl :

> Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

A ten twój Alan 87 ma skręconą moc i homologację? Cos mi sie wydaje ze podajesz nim z 10W a nie z 4 jak pozwalaja przepisy :>

Bierz nntp-posting-host i leć do uke. Kolejnego zwyrodnialca, bandytę bez
skrupułów, udało się namierzyć dzięki czujności internetowej braci. Nie
zapomnij sfilmować monitora.

Poza tym to jest 4W ERP, wiesz co to znaczy?

Data: 2014-06-11 01:46:46
Autor: MichaelData®
A co z motocyklistami?
"mastalerz" wydumał(a) w wiadomości ID news:20140611000517.24a0211bmail.mx

Poza tym to jest 4W ERP, wiesz co to znaczy?

....chyba nigdy nie miałeś do czynienia z Alanem 87 :> Jeśli wiesz, cokolwiek to znaczy :]
--
Michael________

Data: 2014-06-11 02:51:14
Autor: mastalerz
A co z motocyklistami?
Dnia 2014-06-11, o godz. 01:46:46
> [...]

> Poza tym to jest 4W ERP, wiesz co to znaczy?

...chyba nigdy nie miałeś do czynienia z Alanem 87 :> Jeśli wiesz,

Akurat miałem dość długo. Nieważne, dziad o wozie, baba o kozie.

A co z motocyklistami?