A co z ta TP Sa?

Data: 2009-04-14 14:52:32
Autor: Moo
A co z ta TP Sa?
Dywidenda 1,5zl a tu taka zwala? Czyzby chcieli zdolowac tak aby dywidenda byla 10%?

Data: 2009-04-14 13:17:04
Autor: brutex
A co z ta TP Sa?
Moo <moo@woodu.net> napisał(a):
Dywidenda 1,5zl a tu taka zwala? Czyzby chcieli zdolowac tak aby dywidenda byla 10%?
Też mnie to trochę zastanawia, no i obrocik dość ładny.

Pozdr.
brutex

Data: 2009-04-14 13:29:39
Autor: brutex
A co z ta TP Sa?
brutex <brtx@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Moo <moo@woodu.net> napisał(a): > Dywidenda 1,5zl a tu taka zwala? Czyzby chcieli zdolowac tak aby
dywidenda
> byla 10%? > > Też mnie to trochę zastanawia, no i obrocik dość ładny.

Pozdr.
brutex

No i jeszcze jak popatrzeć na wykresik 5-letni to konkretna zwała jeszcze przed nami, ale mam nadzieje że jeszcze nie teraz jak właśnie pootwierałem pozycje :/

Data: 2009-04-14 17:18:26
Autor: Fidelio
A co z ta TP Sa?
Użytkownik "Moo" <moo@woodu.net> napisał w wiadomości news:gs20ui$nvv$1inews.gazeta.pl...
Dywidenda 1,5zl a tu taka zwala? Czyzby chcieli zdolowac tak aby dywidenda byla 10%?

Z tego co wiem to jest tylko propozycja dywidendy, nie została jeszcze zaakceptowana przez Walne, także na razie jeszcze jej nie ma.

Data: 2009-04-14 23:59:02
Autor: Jan Werbiński
A co z ta TP Sa?
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:gs29fv$auk$1news.task.gda.pl...
Użytkownik "Moo" <moo@woodu.net> napisał w wiadomości news:gs20ui$nvv$1inews.gazeta.pl...
Dywidenda 1,5zl a tu taka zwala? Czyzby chcieli zdolowac tak aby dywidenda byla 10%?

Co to jest niepewne 1,5 zł przy tak wygórowanej cenie akcji?
Nie kupię tego gówna. Parę lat temu pozbyłem się tego za 17 zł i co, urosło?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-14 17:51:44
Autor: Bartłomiej Miara
A co z ta TP Sa?
Witam!

Użytkownik "Moo" <moo@woodu.net> napisał w wiadomości news:gs20ui$nvv$1inews.gazeta.pl...
Dywidenda 1,5zl a tu taka zwala? Czyzby chcieli zdolowac tak aby dywidenda byla 10%?

Właściciel francuski postanowił zarżnąć markę neostrada wartą wg szacunków 500mln zł, i transferować kasę z spółki za granicę.

Bartłomiej Miara

Data: 2009-04-14 19:19:17
Autor: hmmmm
A co z ta TP Sa?
Bart^(3)omiej Miara wrote:

W^(3)a?ciciel francuski postanowi^(3) zar?n?? marke^ neostrada wart? wg szacunków 500mln z^(3), i transferowa? kase^ z spó^(3)ki za granice^.

Pozatym po zmianie nazwy neostrady, zapewne podniosa tez oplate za znak towarowy Orange. ;) Istnieje tez ryzyko, ze wydziela to do osobnej spolki, ktora mialby omijac regulacje "dominujacego operatora".

Kocham TPSA, zawsze na nich widac kiedy mozna zarobic na shortach. :D

A co z ta TP Sa?