A co z urzędnikami ?

Data: 2010-07-03 16:17:49
Autor: kochamspamWYTNIJTO
A co z urzędnikami ?
.. to szykują nam kolesie z pełobandy :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100703&typ=po&id=po21.txt
[...]
Spodziewane są: radykalne obniżenie wydatków społecznych i
inwestycyjnych, ograniczenie waloryzacji emerytur i płac sfery
budżetowej, być może próby podwyższenia wieku emerytalnego, wzrost
podatku VAT i akcyzy, wzrost składki rentowej itp. [...]

A co z urzędnikami?
Podobno jest ich około 400 tysięcy (!) z czego ze 300 tysięcy zajmuje się rzeczami zupełnie nam niepotrzebnymi (no, chyba że ktoś uznaje za cenną walkę z homofobią bądź z dawaniem rozhisteryzowanemu maluchowi klapsa) bądź wręcz szkodliwymi (koncesje, zezwolenia, zarządzenia rejestracje, wdrażanie dyrektyw itp przeszkadzanie w pracy).
300 tysięcy darmozjadów siedzących na karku ludu pracującego.

A co z radosną twórczością ustawodawczą Sejmu?
Podobno przez 20 lat wydano 100 razy więcej ustaw niż do 1990 łacznie.
To przecież i przeszkadza i strasznie dużo nas wszystkich kosztuje.

P.S.
Na tej grupie wiele głupich tematów się pojawia, ale o tym cicho-sza.

Data: 2010-07-03 16:56:27
Autor: awe
A co z urzędnikami ?

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000009d.4c2f468dnewsgate.onet.pl...
[...]

-- --
dokladnie. jak PO obejmowala rzady to jednego bylem pewien KATASTROFA. Ludzie trzeba byc debilem skonczonym zeby glosowac na PO
awe

Data: 2010-07-03 22:25:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nie ma wyraźnej różnicy między ...

> [...]
dokladnie. jak PO obejmowala rzady to jednego bylem pewien KATASTROFA. Ludzie trzeba byc debilem skonczonym zeby glosowac na PO
A jeśli chodzi o to co wyszczególniłem, to czy PiS był lepszy?
Co to za różnica że PO jest pod tym względem zła AŻ na 90%, a PiS był zły TYLKO na 80%! (a może odwrotnie?)
Te szacowania nie mają sensu - złe jest to, że państwo zawłaszcza tak wielkim procentem naszych pieniędzy (NB daleko większym niż np carat).
I jakoś nie widać masowych protestów!

Data: 2010-07-04 21:12:54
Autor: awe

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000000bf.4c2f9ca3newsgate.onet.pl...

> [...]

Te szacowania nie mają sensu - złe jest to, że państwo zawłaszcza tak wielkim
procentem naszych pieniędzy (NB daleko większym niż np carat).
ciesz sie ze ja nie rzadze, bo w PL nie byloby deficytu. uwazam ze demokracja to gowniany system. napuszczasz jednych debili przeciwko drugim
awe

A co z urzędnikami ?