A co z zespołem do spraw ateizacji Polski?

Data: 2013-11-28 20:54:27
Autor: t-1
A co z zespołem do spraw ateizacji Polski?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

A co z zespołem do spraw ateizacji Polski? Dlaczego takiego nie powołano i nie funkcjonuje?

Tak samo jak nie powołano zespołu do propagowania przemocy w rodzinie czy alkoholizmu,

Data: 2013-11-28 20:57:39
Autor: boukun
Użytkownik "t-1" <no@nospam.pl> napisał w wiadomości news:l7871f$6di$1pippin.nask.net.pl...

[...]

Nie ma związku. A idąc tym tropem, to powinno się raczej powołać zespół do spraw przeciwdziałania ekspansji tej żydowskiej religii...

boukun

Data: 2013-11-28 23:44:40
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l7881s$ifa$1mx1.internetia.pl...
[...]

Słusznie towarzyszu boukun. Towarzysz Hitler nawet mawiał, ze to żydowski szwindel...
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-28 23:46:50
Autor: Towarzysz Gnój
[...]

Nu słusznie... Prawdziwa  wiara nigdy nie prowadzi do przemocy w rodzinie, ani do żadnego alkoholizmu. Na przykład wiara w jaruzelskie zbawienie głoszona pod papieskimi portretami wyniosła Polski Naród na szczyty moralności, tak dzisiaj
zadziwiajacej Europę i świat.
gru.pl

A co z zespołem do spraw ateizacji Polski?