Data: 2011-09-01 15:14:27 | |
Autor: CeSaR | |
A có¿ takiego przez te 4 lata wybudowano? | |
Pierdzenie w tubê.
Porównywanie km autostrady w Polsce do km autostrady w Chorwacji podnosi mi tylko ci¶nienie. I nic wiêcej. Chcesz co¶ podlansowaæ - porównaj koszt autostrady w Polsce, budowany za czasów PO lub PiS lub LSD. Wtedy zwolennicy dowolnie wybranej partii udowodni±, ¿e te koszty sa i tak nieporównywalne bo " za ich czasów by³ projekt a wykonawstwo to ju¿ nie oni" albo dok³adnie na odwrót. Jedna klika a kto tego nie widzi ten jest ¶lepy. C |
|
Data: 2011-09-01 15:21:03 | |
Autor: raff | |
A có¿ takiego przez te 4 lata wybudowano? | |
"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:j3o0fv$ptk$1news.onet.pl... Pierdzenie w tubê. No wlasnie. Chorwacja ma gory, my mamy niziny. R. |
|
Data: 2011-09-01 15:44:33 | |
Autor: CeSaR | |
A có¿ takiego przez te 4 lata wybudowano? | |
No wlasnie. Chorwacja ma gory, my mamy niziny. Wiem. Ale oprócz podniesienia ci¶nienia to u¶wiadamianie nie prowadzi do niczego konstruktywnego w przypadku kosztów w PL. C |
|
Data: 2011-09-02 02:07:24 | |
Autor: Jaksa | |
A cóż takiego przez te 4 lata wybudowano? | |
On Thu, 01 Sep 2011 15:21:03 +0200, raff <patagonia2389@onet.pl> wrote:
Ale zgodnie z argumentacja Anatola, gory przeorywac dynamitem jest latwo, a utwardzac nawierzchnie w "bagiennej" Polsce trudno. Do tego te "ekstrmalne" polskie temperatury, jak wiadomo na Slasku, gdzie jest najwiecej autostrad temperatury spadaja zima zwyczajowo do okolo -40. Jaksa |
|
Data: 2011-09-02 10:44:09 | |
Autor: Anatol | |
A cóż takiego przez te 4 lata wybudowano? | |
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.v05mmmd91j561patlantis... On Thu, 01 Sep 2011 15:21:03 +0200, raff <patagonia2389@onet.pl> wrote:
Ale zgodnie z argumentacja Anatola, gory przeorywac dynamitem jest latwo, a utwardzac nawierzchnie w "bagiennej" Polsce trudno. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - W górach nie ma tyle węzłów drogowych, dróg dojazdowych, wiaduktów i konieczności przełożenia dużej liczby instalacji tak jak w miastach i dlatego portuglaska firma Mota – Engil, Engenharia E Construcao S.A. złożyła ofertę budowy 12,5 km ekspresowej Zakopianki za 295 mln PLN : http://www.gddkia.gov.pl/article/6665/budowa-drogi-s7-myslenice-pcim-wraz-z-obwodnica-lubnia a dla 10 km S8 w Warszawie za 2,4 mld PLN : http://www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/o/otwarcie-ofert-- -droga-ekspresow_5209//documents/s8-konotopa-prymasa.pdf Do tego te "ekstremalne" polskie temperatury, jak wiadomo na Slasku, gdzie jest najwiecej autostrad temperatury spadaja zima zwyczajowo do okolo -40. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Pewnie już przy kilku stopniach poniżej zera nie i przy opadach śniegu nie da się wykonywać prac ziemnych bez znacznych nakładów na odmrażanie i i odśnieżanie dużych powierzchni gruntu, składów kruszyw, dróg doajzdowych itp. - w praktyce na budowach dróg nikt tego nie robi i czeka się do odwilży. Wystarczy że przez 1 dzień temp. spadnie w okolice -40 i nawierzchnia nie przygotowana do takich temp. popęka i będzie ulegać błyskawicznej erozji. Anatol |
|