A czy był taki mecz... ?

Data: 2013-03-21 21:04:24
Autor: kszyhu fr@ckowiak
A czy był taki mecz... ?
....w historii NBA, w którym na parkiecie przebywałaby piątka (jednego  zespołu) złożona z graczy spoza USA?

W bieżącym sezonie teoretycznie mogliby to zrobić Timberwolves, bo line-up  Rubio-Shved-Gelabale-AK47-Pekovic (ewentualnie JJ Barea w miejsce  Rubio/Shveda) wydaje mi się dość prawdopodobny.

San Antonio też mogliby :) - Parker-Mills-Ginobili-Diaw-Splitter, do  niedawna również Raptors - Calderon-Kleiza-Pietrus-Bargnani-Valanciunas. A  mocno naciągając Houston - Lin-Delfino-Garcia-Motiejunas-Asik - gdyby nie  fakt, że Lin jest Amerykaninem.

Próbowałem szukać na 82games, ale tam nie ma chyba wszystkich piątek.

pzdr
--
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Data: 2013-03-27 02:46:25
Autor: Leszczur
A czy był taki mecz... ?
Zalezy czy pytasz o sklad wyjsciowy, czy dowolny sklad w czasie meczu. Jesli to drugie, to na pewno nie raz taka sytuacja miala miejsce chociazby w Raptors (w swoim czasie chyba najbardziej obok Spurs miedzynarodowy sklad). Ale jesli masz ochote pobawic sie danymi to wejdz na nba.com/statscube i poszperaj w "Lineup Comparison". Tam przynajmniej masz wyselekcjonowanych ponad 30 najczesciej grajacych lineupow dla kazdej druzyny. Pozdro

L'e-szczur

A czy był taki mecz... ?