A czy p Kulczycki bierze od PO +PSL ?

Data: 2015-02-09 02:04:23
Autor: boukun
A czy p Kulczycki bierze od PO +PSL ?
Podczas sobotniego programu "Z dnia na dzień" w TVP Info doszło do nieprzyjemnego incydentu. Zaproszony jako gość dziennikarz "Wsieci" i współpracownik WP Łukasz Warzecha wyszedł ze studia podczas nagrania, po tym, jak prowadzący program Jarosław Kulczycki zapytał go, czy "bierze pieniądze za udział w kampanii Andrzeja Dudy". Warzecha w rozmowie z WP przyznaje, że zastanawia się nad podjęciem kroków prawnych. Sprawą oburzony jest też rzecznik prasowy PiS Marcin Mastalerek. - Wyrażamy ubolewanie z powodu incydentu, do którego doszło w sobotę w programie "Z dnia na dzień" w TVP Info - stwierdził Jacek Rakowiecki.

Program poświęcony był sobotniej konwencji PiS, na której wystąpił kandydat tej partii na prezydenta Andrzej Duda. Oprócz Łukasza Warzechy do studia TVP Info zaproszony był również ekspert od marketingu politycznego dr Norbert Maliszewski.

Warzecha na początku swojej wypowiedzi stwierdził, że media nierzetelnie relacjonowały konwencję z udziałem Dudy. - Na przykład konkurencyjny wobec państwa TVN w "Faktach" zrobił materiał, który był wręcz podręcznikowym przykładem manipulacji - mówił. - A zestawienie sobotniej konwencji Andrzeja Dudy i piątkowego wystąpienia Bronisława Komorowskiego to tak, jakby zestawić, takiego porównania używam w jednym ze swoich tekstów, najnowsze porshe 911 ze starym klepanym polonezem - dodał publicysta.

Po tym stwierdzeniu Kulczycki zapytał Warzechę: czy pan bierze pieniądze za udział w kampanii Andrzeja Dudy? - To nie są słowa godne dziennikarza, ale propagandysty. To nie jest analiza - mówił prowadzący program.

Warzecha: dlaczego mnie pan obraża?

- Dlaczego nie mogę używać takiego porównania jako publicysta? Dlaczego mnie pan obraża? - odparł wyraźnie zirytowany Warzecha. I zapowiedział, że jeżeli prowadzący program "będzie nadal sugerował, że bierze pieniądze za propagowanie Andrzeja Dudy, to za chwilę wyjdzie ze studia".

Przy kolejnym pytaniu Warzecha stwierdził, że ma problem, bo boi się już cokolwiek mówić, żeby znowu nie zostać oskarżonym o to, że jest opłacany przez Dudę. Na "podpowiedź" Kulczyckiego, żeby odpowiadał "profesjonalnie", zapytał: pan będzie mi wyznaczał standardy profesjonalizmu? - Kim pan jest, żeby tego typu rzeczy dyktować gościowi w swoim programie? Uważam, że mam prawno nie być przez pana obrażany - stwierdził Warzecha.

Kulczycki: Łukasz Warzecha opuścił studio

Po przerwie na materiał wprowadzający kolejny temat, jakim były rozmowy ws. Ukrainy, w studiu został już jedynie dr Maliszewski. - Łukasz Warzecha postanowił opuścić studio - poinformował Kulczycki.

Warzecha napisał na Twitterze, że "na spokojnie rozważy dalsze kroki".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Awantura-w-TVP-Info-Lukasz-Warzecha-opuscil-studio-podczas-programu,wid,17243087,wiadomosc.html?ticaid=1144f2&_ticrsn=5

akwarium24 2015-02-08 (11:59)

A czy p Kulczycki bierze od PO +PSL ?

~vincent 2015-02-08 (11:33)

dzięki za TV PO, której cenzura zablokowała dodtemp do zapisu zajścia w studio!

~yuby 2015-02-08 (12:03)

nierzetelny i chamski dziennikarz!

~tv reżimowej polskiej "demokracji" 2015-02-08 (12:02)

jaka telewizja "informacyjna" (czy propagandowa?), taki i prowadzący.

~SCEPTYK 2015-02-08 (12:06)

PYTANIE....CZY KTOŚ JESZCZE WIERZY W APOLITYCZNOŚĆ MEDIÓW!????

~Hellen 2015-02-08 (12:12)

Bo telewizja "publiczna" jest tylko z nazwy, gdy bierze nasze pieniądze dla takich propagandystów rządowych jak red. Kulczycki, pani Tadla, pani i pan Lis itp tuby.

~Niestety 2015-02-08 (12:18)

Żyjemy w Państwie tOtalitarnym

~piko 2015-02-08 (12:15)

No to standardy TVP sięgnęły TVN-u

~Logik 2015-02-08 (12:11)

Aha, trzeba zapamiętać nazwisko Jarosław Kulczycki - płatny piesek libero-komuny ( czytaj PO-PSL). No i coś mi ten program dał

~as 2015-02-08 (12:15)

to nie telewizja publiczna, a Patologii Obywatelskiej

~Logik 2015-02-08 (12:17)

A dlaczego Kulczycki nie powie że bierze pieniądze od PO-PSL!? Przecież TVP Info to jedna z tub propagandowych PO, a on w niej pracuje - więc mu płacą i nie uważa tego za niemoralne?!

~lelo 2015-02-08 (12:12)

takich pseudo-redaktorków co to wiedzą jak chodzić na krótkiej smyczy i za ile trzeba właśnie tak potraktować jak pan Warzecha.brawo.

~Hej 2015-02-08 (12:14)

Zeszmacona propagandą TVP i tyle.

~wygnaniec 2015-02-08 (12:10)

Brawo Łukasz, nareszcie ktoś poskromił tych kacykow szczekających pod dyktando tego znienawidzonego rządu, jeszcze raz brawo, pozdrawiam odwaznych redaktorow jakim jest Warzecha.

~kibbicc 2015-02-08 (12:17)

Kulczycki jest wredny. Ale i tak najgorsza jest pani Lewicka.

Data: 2015-02-09 09:41:29
Autor: Budzik
A czy p Kulczycki bierze od PO +PSL ?
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

Hmm... A ja od kilku dni słyszę na TVN jaka to była swietna konwencja.
Mówicie ze to manipulacja? Czyli nie była swietna?

A czy p Kulczycki bierze od PO +PSL ?