A czy ty masz już koronę?

Data: 2020-04-03 10:27:19
Autor: Alojzy Gąska
A czy ty masz już koronę?
Dane z 1 kwietnia pokazują, że 130 na 166 zdiagnozowanych pod kątem obecności koronawirusa osób, czyli aż 78 proc. nie miało żadnych objawów choroby COVID-19.

https://tinyurl.com/t8v7kfg

Data: 2020-04-03 19:05:11
Autor: japanizer
A czy ty masz już koronę?
On Saturday, April 4, 2020 at 2:27:20 AM UTC+9, Alojzy Gąska wrote:
Dane z 1 kwietnia pokazują, że 130 na 166 zdiagnozowanych pod kątem obecności koronawirusa osób, czyli aż 78 proc. nie miało żadnych objawów choroby COVID-19.

https://tinyurl.com/t8v7kfg

Jest znacznie gorzej, a objawy mogą być gdzie indziej:

https://www.planeta.pl/Ciekawostki/Koronawirus-niszczy-mozg-i-pluca-Lekarze-ujawniaja-nowe-powiklania

Koronawirus niszczy mózg? Nowe odkrycie

Data: 2020-04-04 04:59:47
Autor: Budzik
A czy ty masz już koronę?
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

Jest znacznie gorzej, a objawy mogą być gdzie indziej:

https://www.planeta.pl/Ciekawostki/Koronawirus-niszczy-mozg-i-pluca-L
ekarze-ujawniaja-nowe-powiklania Koronawirus niszczy mózg? Nowe odkrycie

Z tego co pamietam - tam pisali o kilkudziesieciu przypadkach.
Wiesz coś o jakiejs wiekszej skali?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2020-04-04 03:57:22
Autor: japanizer
A czy ty masz już koronę?
On Saturday, April 4, 2020 at 2:00:02 PM UTC+9, Budzik wrote:
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

> ekarze-ujawniaja-nowe-powiklania > > Koronawirus niszczy mózg? Nowe odkrycie

Z tego co pamietam - tam pisali o kilkudziesieciu przypadkach.
Wiesz coś o jakiejs wiekszej skali?

Niszczenie mózgu objęło spory procent polskiej populacji, a zaczęło się kilka lat temu.

Data: 2020-04-04 08:49:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
A czy ty masz już koronę?
W dniu sobota, 4 kwietnia 2020 12:57:23 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]
> Wiesz coś o jakiejs wiekszej skali?

Niszczenie mózgu objęło spory procent polskiej populacji, a zaczęło się kilka lat temu.

Masz na myśli komplikacje po kaczej grypie?

Data: 2020-04-03 20:07:02
Autor: boukun
A czy ty masz już koronę?
Użytkownik "Alojzy Gąska"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Dane z 1 kwietnia pokazują, że 130 na 166 zdiagnozowanych pod kątem obecności koronawirusa osób, czyli aż 78 proc. nie miało żadnych objawów choroby COVID-19.

https://tinyurl.com/t8v7kfg

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Cyt.:

"Najnowsze obserwacje kwestionują twierdzenia Światowej Organizacji Zdrowia, która jeszcze w lutym na podstawie danych z Chin utrzymywała, że choć liczba bezobjawowych przypadków COVID-19 jest nieznana, nie wydaje się duża i nie powinna w znaczącym stopniu przyczyniać się do rozprzestrzeniania koronawirusa. Prawda wydaje się inna. Także badania prowadzone we Włoszech sugerują, że większość zakażonych nie wykazuje objawów."

To wygląda na to, że całe Włochy są zarażone. Nie mówiąc już nic o Polsce.

boukun

Data: 2020-04-03 12:32:14
Autor: mrbluesky.pl
A czy ty masz już koronę?
[...]
-- -
Czyli to "zwykla" tylKO syntetyczna grypa ze zgonami nieodbiegajacymi od sredniej starych szczepow...albo nawet mniej?

Data: 2020-04-03 22:21:20
Autor: boukun
A czy ty masz już koronę?
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pieprzysz farmazony.
Przy grypie jest śmiertelność 0,0033%, a przy koronawirusie gdzie niegdzie już 40%. Gdyby nie prewencja, gdyby koronawirusa zostawić w samopas, to byłaby totalna katastrofa, zważywszy jeszcze na to, że zaraźliwość koronawirusa jest o wiele wiele łatwiejsza niż grypy.
We Francji umierają na potęgę
Wczoraj +1,355
Dzisiaj już +1,120

boukun

Data: 2020-04-04 04:53:39
Autor: mrbluesky.pl
A czy ty masz już koronę?

[...]
Ale smiertelnosc taka sama. Ty liczysz na WYKRYTYCH zachorowaniach. Wszyscy juz twiierdza ze to tylko wierzcholek wierzcholka zachorowan. Sam miesiac temu przechorowalem juz cos "dziwnego", ludzie piszom ze nawet w styczniu i w lutym juz u nas bylo wiele "dziwnych" gryp z objawami plucnymi, ludzie nawet do szpitali trafiali jak dzis.
https://www.o2.pl/artykul/niemiecki-profesor-twierdzi-ze-koronawirus-przenosi-sie-w-inny-sposob-niz-sadzilismy-6495862836840065a

Data: 2020-04-04 14:34:38
Autor: boukun
A czy ty masz już koronę?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie jest taka sama śmiertelność, ale to w żadnym wypadku. Wyobraźni trochę. Przy grypie nie ma żadnej prewencji, nie licząc tego, że w domu uważa się na chorego na grypę, a jak dochodzi do siebie, to już nie zaraża. Kornawirus jest bardzo łatwo zaraźliwy i nie trzeba dużej wyobraźni, co by się działo, gdyby było przy koronie tyle zachorowań co przy grypie i ludzie z tym chodzili do lekarza pierwszego kontaktu, a ten przepisywałby paracetamol i kazał iść do domu. Śmiertelność jest bardzo, bardzo wysoka i powikłania też powodują spustoszenie organizmu. Już teraz w walce z tą pandemią służba zdrowia w większości krajów na świecie jest niewydolna. W Polsce 20% personelu medycznego się zaraża i wypadają z gry, gdyby nie ostra prewencja, nie byłoby wkrótce komu nas leczyć i udzielać pomocy, a od tego jest przecież służba zdrowia, żeby ludzi leczyć.

boukun

Data: 2020-04-04 04:59:48
Autor: Budzik
A czy ty masz już koronę?
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Przy grypie jest śmiertelność 0,0033%, a przy koronawirusie gdzie
niegdzie już 40%.

Domyslam się ze te 40% to liczenie wyleczeni vs umarli bez uwzglednienia nadal chorych? Czy którys kraj juz tak sie załamał ze umieraja wszyscy chorzy?

Ale z tego co pamietam to ty za dobry z matmy nie jestes (patrz liczenie sredniej długości zycia)

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2020-04-04 11:36:51
Autor: boukun
A czy ty masz już koronę?
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ogólnoświatowa statystyka podaje już 21%

Closed Cases
289,717
Cases which had an outcome:
230,316 (79%)
Recovered / Discharged

59,401 (21%)

Weźmy teraz np. z przodu USA:

USA     277,161     +32,284     7,392     +1,321     12,283

Wyleczonych 12 283, zgonów 7392, dane z nocy, czyli tu na razie śmiertelność ponad 50%

boukun

Data: 2020-04-04 10:59:48
Autor: Budzik
A czy ty masz już koronę?
[...]

No ale rozumiesz ze takie liczenie to jest jednak manipulacja?

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2020-04-04 13:35:56
Autor: boukun
A czy ty masz już koronę?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zgadzam się, ale na ogólną, rzeczową statystykę trzeba poczekać do czasu zakończenia tej pandemii, jeśli się kiedykolwiek zakończy. Teraz jednak są kraje, które gorzej wyglądają w tej statystyce, a inne na razie mniej tragicznie. Ogólny bilans będzie się właśnie odnosił do zarażonych wyleczonych i zmarłych, z tych ciągle chorych nie wiadomo ile wyzdrowieje, a ile umrze.

boukun

Data: 2020-04-04 15:42:23
Autor: Budzik
A czy ty masz już koronę?
[...]

Po zakonczeniu to oczywiście mozna tak liczyc jak masz pełna wiedze ale obecnie chociaz tez te liczby zwrociły moja uwage to jednak manipulacja.
Zwłaszcza ze leczenie w najgorszych przypadkach moze nawet miesiac trwac.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2020-04-04 13:27:20
Autor: mrbluesky.pl
A czy ty masz już koronę?
[...]

A nawet dluzej:
https://www.planeta.pl/Wiadomosci/Swiat/Koronawirus-zmutowal-Leczyli-pacjenta-49-dni-caly-czas-zakazal

Data: 2020-04-04 18:59:43
Autor: boukun
A czy ty masz już koronę?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Albo i dłużej, a po roku i tak ktoś może mrzeć z powodu powikłań.
Gdzieś czytałem, że jest moment w tej chorobie, że w ciągu godziny tak płuca są zaatakowane, że jeśli natychmiast nie podłączy się pacjenta pod respirator, to się po prostu udusi. Po wyleczeniu taki pacjent ma płuca zwłóknione.

boukun

Data: 2020-04-04 08:06:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
A czy ty masz już koronę?
W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 19:27:20 UTC+2 użytkownik Alojzy Gąska napisał:
A czy ty masz już koronę?

Data: 2020-04-04 09:42:35
Autor: Alojzy Gąska
A czy ty masz już koronę?
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 19:27:20 UTC+2 użytkownik Alojzy Gąska napisał:
> A czy ty masz już koronę?

Słusznie Krzewciu. Dobre podejście:)

A czy ty masz już koronę?