A czyb stara ustawa o NFZcie

Data: 2011-10-27 08:07:01
Autor: jadrys
A czyb stara ustawa o NFZcie

, Generująca wielomiesięczne kolejki do lekarzy już od dawna nie zagraża życiu i zdrowiu Polaków?

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/nowa-ustawa-refundacyjna-zagraza-zyciu-chorych,1712949,2943

To jest chore żeby lekarz specjalista mógł dziennie przyjmować tylko po paru pacjentów, bo na tylu ma "kontrakt" z NFZ-tem... Oj coś wyraźnie kuleje w tym ładzie i porządku w kapitalistycznej rzeczywistości.

Data: 2011-10-27 09:42:24
Autor: Bogdan Idzikowski
A czyb stara ustawa o NFZcie

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8an81$iid$1news.icm.edu.pl...

[...]

Możesz być przyjęty natychmiast - płatnikiem bądź ty.

Jest bardzo proste rozwiązanie. Powiększyć składkę zdrowotną. Więcej pieniędzy, większe kontrakty, brak kolejek.
Jest tylko jeden szkopuł - ludzie na to nie pójdą. Wolą utyskiwać, jak ty i czekać w kolejkach.

Data: 2011-10-27 13:23:16
Autor: sofu
A czyb stara ustawa o NFZcie

--

Ja już płacę 2 składki zdrowotne i g.... z tego mam. Ile miałbym ich jeszcze płacić?

sofu

Data: 2011-10-27 13:36:19
Autor: Bogdan Idzikowski
A czyb stara ustawa o NFZcie

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:j8bev6$2qj$1node2.news.atman.pl...

[...]

W jaki sposób płacisz 2 składki zdrowotne?
Kiedy ostatnio byłeś u lekarza?
Kiedy ostatnio byłeś w szpitalu?

Ja w tym roku miałem bardzo intensywny kontakt z ochroną zdrowia i bardzo sobie chwalę obsługę z jaką się spotkałem. Miałem pecha - nikt nie proponował wykonanie czegokolwiek za łapówkę. A sprawa była niebłaha - operacja wstawienia zastawki i protezy aorty.

A jakie ty masz doświadczenia, że tak źle wyrażasz się o ochronie zdrowia?

A czyb stara ustawa o NFZcie