A dlaczego

Data: 2011-07-05 22:51:39
Autor: jadrys
A dlaczego

nie kara śmierci dla tego zbrodniarza? Przecież *MÓGŁ* popełnić jakiś błąd!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ginekolog-byl-nietrzezwy-tak-przyjmowal-pacjentki,wid,13569666,wiadomosc.html?ticaid=1c9be

Data: 2011-07-05 23:03:09
Autor: u2
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 22:51, jadrys pisze:

nie kara mierci dla tego zbrodniarza? Przecie *MG* popeni jaki bd!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ginekolog-byl-nietrzezwy-tak-przyjmowal-pacjentki,wid,13569666,wiadomosc.html?ticaid=1c9be

1,3 promilla, 69 lat. Wykroczenie, a nie zbrodnia. Prowok z ciebie hadry :)

Data: 2011-07-05 23:08:24
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 23:03, u2 pisze:
[...]

1,3 promilla, 69 lat. Wykroczenie, a nie zbrodnia. Prowok z ciebie hadryś :)

Nie prowok, tylko nie cierpię oszołomów.

Data: 2011-07-05 23:14:59
Autor: u2
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 23:08, jadrys pisze:
1,3 promilla, 69 lat. Wykroczenie, a nie zbrodnia. Prowok z ciebie
hadry :)

Nie prowok, tylko nie cierpi oszoomw.

Zyd i lewak, ale porzadna z ciebie osoba. Pozdro z Suwalek :)

Data: 2011-07-05 14:37:14
Autor: Antenka
A dlaczego
On 5 Lip, 23:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie prowok, tylko nie cierpi oszoomw.

Zyd i lewak, ale porzadna z ciebie osoba. Pozdro z Suwalek :)

Cooo? Jaki zyd?! :-E

Antenka :-(

Data: 2011-07-05 23:43:26
Autor: u2
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 23:37, Antenka pisze:
Zyd i lewak, ale porzadna z ciebie osoba. Pozdro z Suwalek :)
Cooo? Jaki zyd?! :-E

Taki jak ty. Piewca Ikonowicza i Urbana musi byc Zydem z pochodzenia :]

Data: 2011-07-05 14:50:02
Autor: Antenka
A dlaczego
On 5 Lip, 23:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Cooo? Jaki zyd?! :-E

Taki jak ty. Piewca Ikonowicza i Urbana musi byc Zydem z pochodzenia :]

YouTwo bo jak chwyc, to giry z d..... powyrywam! Ja i Ikonowicz! he
he he he ahahahaha

Antenka :-E

Data: 2011-07-07 21:27:35
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 23:14, u2 pisze:
[...]

Proszę się liczyć ze słowami.

Data: 2011-07-08 03:31:14
Autor: cirrus
A dlaczego
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iv51du$daq$4news.onet.pl...
[...]

Hmm,a ty się liczysz?

--
stevep

Data: 2011-07-08 15:03:12
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-08 03:31, cirrus pisze:
[...]

Tak, - nikomu nie wymyślam od żydów.

Data: 2011-07-08 16:07:56
Autor: cirrus
A dlaczego
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iv6v3u$95c$4news.onet.pl...
[...]

,
Ale od pedałów już tak.

--
stevep

Data: 2011-07-09 08:16:58
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-08 16:07, cirrus pisze:
[...]

Też nie. Ani pedalstwo ani żydostwo w moich oczach nie jest czymś nagannym. Choćby z tego powodu że tego się nie wybiera.

Data: 2011-07-09 08:38:55
Autor: [he®sk]
A dlaczego
On Sat, 09 Jul 2011 08:16:58 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-07-08 16:07, cirrus pisze:
> Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci > news:iv6v3u$95c$4news.onet.pl...
>
> ,
> Ale od pedaw ju tak.

Te nie. Ani pedalstwo ani ydostwo w moich oczach nie jest czym nagannym. Choby z tego powodu e tego si nie wybiera.

 zydostwa moze nie ale pedalstwo to juz wybor.  nie myl z homoseksualizmem.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-07-09 11:49:44
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-09 08:38, "[he®sk]" pisze:

Też nie. Ani pedalstwo ani żydostwo w moich oczach nie jest czymś
nagannym. Choćby z tego powodu że tego się nie wybiera.
  zydostwa moze nie ale pedalstwo to juz wybor.
  nie myl z homoseksualizmem.

Różni się tylko nazwą. Ale jest tym samym.

Data: 2011-07-10 11:30:12
Autor: [he®sk]
A dlaczego
On Sat, 09 Jul 2011 11:49:44 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   zydostwa moze nie ale pedalstwo to juz wybor.
>   nie myl z homoseksualizmem.
Różni się tylko nazwą. Ale jest tym samym.

 pedal = homoseksualista?

Data: 2011-07-10 22:47:47
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-10 11:30, "[he®sk]" pisze:
[...]

Tak to niektórzy określają, i w potocznym znaczeniu - tak - pedał= homoseksualista.

Data: 2011-07-05 23:03:59
Autor: Lorn
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 22:51, jadrys pisze:
nie kara śmierci dla tego zbrodniarza? Przecież *MÓGŁ* popełnić jakiś błąd!

Bo to nie KRLD, ani twoja ukochana Białoruś. :.

Data: 2011-07-05 23:08:13
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 23:03, Lorn pisze:
W dniu 2011-07-05 22:51, jadrys pisze:
nie kara śmierci dla tego zbrodniarza? Przecież *MÓGŁ* popełnić jakiś błąd!

Bo to nie KRLD, ani twoja ukochana Białoruś. :.

Prościej powiedzieć - wolne kraje.. Bez wpływów imperializmu na swoim terytorium.

Data: 2011-07-05 23:18:51
Autor: Lorn
A dlaczego
[...]

Wolne władze, ale jako stary komuch burdel jaki tam panuje uważasz za normalny. :>

Bez wpływów imperializmu na swoim terytorium.

Bez wpływów imperializmu szybciej Łukaszenka i jego Kolia pożegnają się z Białorusią. :>

Data: 2011-07-05 23:22:18
Autor: u2
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 23:18, Lorn pisze:
Bez wpyww imperializmu na swoim terytorium.

Bez wpyww imperializmu szybciej ukaszenka i jego Kolia poegnaj si
z Biaorusi. :>

Porn jest na garnuszku imperialistow typu Urban wiec wie :]

Data: 2011-07-07 21:27:29
Autor: jadrys
A dlaczego
[...]

Ten burdel to istnieje tylko w naszych mediach opisujących sytuację w tych krajach. Nie zauważyłeś że krytykowane są tylko te państwa w ktorych nie ma wpływu USA GB i rzesza tych imperialistów?

Bez wpływów imperializmu na swoim terytorium.

Bez wpływów imperializmu szybciej Łukaszenka i jego Kolia pożegnają się z Białorusią. :>

Łukaszenka rządzi sam. Jego sojusz z Rosja nie przewiduje podporządkowania.. Jego stać na nieuznanie Osetii Płd.

Data: 2011-07-08 23:00:38
Autor: pluton
A dlaczego

Ten burdel to istnieje tylko w naszych mediach opisujcych sytuacj w
tych krajach. Nie zauwaye e krytykowane s tylko te pastwa w
ktorych nie ma wpywu USA GB i rzesza tych imperialistw?

Facet, co ty tu jeszcze robisz ? Dawno powinienes zuc trawe w Korei
polnocnej.
W swieta narodowe pozwalaja pogryzc galezie z drzew lisciastych.

Nullification

Data: 2011-07-09 08:16:53
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-08 23:00, pluton pisze:
[...]

Co mi proponujesz, - emigracje z ojczyzny bo ty i tobie podobni mają ochotę robić z niej tanią dziwkę zachodniego imperializmu?
I nie powtazaj tych swoich zaczytanych w biuletynach propagandy kapitalistów prawd objawionych, bo sprawiasz tym wrażenie kompletnego durnia.

Data: 2011-07-09 08:38:54
Autor: [he®sk]
A dlaczego
On Sat, 09 Jul 2011 08:16:53 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Facet, co ty tu jeszcze robisz ? Dawno powinienes zuc trawe w Korei
> polnocnej.
> W swieta narodowe pozwalaja pogryzc galezie z drzew lisciastych.

Co mi proponujesz, - emigracje z ojczyzny bo ty i tobie podobni maj ochot robi z niej tani dziwk zachodniego imperializmu?
I nie powtazaj tych swoich zaczytanych w biuletynach propagandy kapitalistw prawd objawionych, bo sprawiasz tym wraenie kompletnego durnia.

 wolalbys byc pod butem rosji?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-07-09 11:49:40
Autor: jadrys
A dlaczego
[...]

Wolałbym żyć w kraju gdzie rządzący wykonują polecenia tylko tych co ich wybrali.

Data: 2011-07-09 13:27:55
Autor: cirrus
A dlaczego
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iv98uv$j0q$2news.onet.pl...
[...]

I jak sobie to wyobrażasz- nieograniczone podwyżki zarobków i wszelkich świadczeń, brak jakichkolwiek podatków, lato przez cały rok,... ?

--
stevep

Data: 2011-07-09 20:36:16
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-09 13:27, cirrus pisze:
[...]

Ależ skąd! Tylko sprawiedliwego podziału biedy. I skończenia z tym uprawianiem darmowego nierządu z imperialistami.

Data: 2011-07-10 11:30:12
Autor: [he®sk]
A dlaczego
On Sat, 09 Jul 2011 11:49:40 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   wolalbys byc pod butem rosji?

Wolabym y w kraju gdzie rzdzcy wykonuj polecenia tylko tych co ich wybrali.

 polecenia? cos ci sie kicka. --

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-07-10 22:47:21
Autor: jadrys
A dlaczego
[...]

No, spełniaje wolę wyborców i realizuja przedwyborcze założenia.

Data: 2011-07-09 19:42:10
Autor: pluton
A dlaczego
Co mi proponujesz, - emigracje z ojczyzny bo ty i tobie podobni maj
ochot robi z niej tani dziwk zachodniego imperializmu?

Proponuje  ci radykale polepszenie swojej sytuacji zyciowej.

Zamiast zyc w gownianym kapitalistycznym kraju  rzadzonym przez bande
zlodziei
bedziesz mogl zyc w ustroju powszechnej  szczesliwosci.

Nullification

Data: 2011-07-09 20:36:20
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-09 19:42, pluton pisze:
[...]

Nie tędy droga, nie w emigracji, porządnych i uczciwych ludzi. To tu i najlepiej teraz trzeba przepędzić z kraju, ew. wyedukować te wiecznie nienazarte świńskie ryje na łańcuchu imperialistów.

Data: 2011-07-10 03:17:34
Autor: cirrus
A dlaczego
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iva735$ce9$2news.onet.pl...
[...]

Żywcem wzięte ze stalinowskiej propagandy.

--
stevep

Data: 2011-07-10 10:06:10
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-10 03:17, cirrus pisze:
[...]

Żywcem wzięte z świętego prawa do sprawiedliwości.

Data: 2011-07-10 14:32:23
Autor: cirrus
A dlaczego
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivbmhk$qv9$2news.onet.pl...
[...]

W państwie sprawiedliwości społecznej dla robotników i chłopów spod znaku sierpa i młota, z bolszewikami na czele.

--
stevep

Data: 2011-07-11 02:29:23
Autor: cirrus
A dlaczego
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivd35i$gvo$2news.onet.pl...
[...]

O idealnym państwie dla twoich chorych rojeń.

--
stevep

Data: 2011-07-26 22:33:11
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-11 02:29, cirrus pisze:

[...]

Dla ciebie to pewnie idealne jest takie gdy jakaś wiecznie nie nażarte kapitalistyczna świnia wyżera ci z talerza w świetle prawa?

Data: 2011-07-27 01:32:30
Autor: stevep
A dlaczego
Dnia 26-07-2011 o 22:33:11 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W dniu 2011-07-11 02:29, cirrus pisze:

ywcem wzite ze stalinowskiej propagandy.
ywcem wzite z witego prawa do sprawiedliwoci.
W pastwie sprawiedliwoci spoecznej dla robotnikw i chopw spod  znaku sierpa i mota, z bolszewikami na czele.
O czym ty piszesz?
Nie tdy droga, nie w emigracji, porzdnych i uczciwych ludzi. To tu i  najlepiej teraz trzeba przepdzi z kraju, ew. wyedukowa te wiecznie  nienazarte wiskie ryje na acuchu imperialistw.

O idealnym pastwie dla twoich chorych roje.

Dla ciebie to pewnie idealne jest takie gdy jaka wiecznie nie naarte  kapitalistyczna winia wyera ci z talerza w wietle prawa?

I co ci wyara, chyba mzg?

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-27 22:23:56
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-27 01:32, stevep pisze:

[...]

I co ci wyżarła, chyba mózg?

Akurat mózg należy do nielubianych przeze mnie podrobów, brrrr. Nigdy bym czegoś takiego nie nakładł sobie na talerz. A kapitalistyczne świnia wyżarła mi bez żadnych skrupułów prawie całe oszczędności które udało mi się zgromadzić przez całe życie zawodowe.

Data: 2011-07-26 17:23:51
Autor: Andrzej Zbierzchowski
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 22:51, jadrys pisze:

nie kara �mierci dla tego zbrodniarza? Przecieş *M�G�* pope�ni�
jaki� b��d!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ginekolog-byl-nietrzezwy-tak-przyjmowal-pacjentki,wid,13569666,wiadomosc.html?ticaid=1c9be

Uwierz mi, ginekologia to żaden luksus. Przychodzą takie raszple że musowo się znieczulić...
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-07-26 17:28:44
Autor: u2
A dlaczego
W dniu 2011-07-26 17:23, Andrzej Zbierzchowski pisze:
Uwierz mi, ginekologia to aden luksus. Przychodz takie raszple e
musowo si znieczuli...

Raszple jak raszple, ale obecnie sporo nastolatek.

Data: 2011-09-17 13:27:41
Autor: Andrzej Zbierzchowski
A dlaczego
W dniu 2011-07-26 17:28, u2 pisze:
W dniu 2011-07-26 17:23, Andrzej Zbierzchowski pisze:
Uwierz mi, ginekologia to aden luksus. Przychodz takie raszple e
musowo si znieczuli...

Raszple jak raszple, ale obecnie sporo nastolatek.

Nie wiem czy warta skrka wyprawki - na nastolatki chodzi si do klubw :)
--
Strzecie si kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszo na jaw, ani nic tajemnego, co by si nie stao wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzielicie w mroku, w wietle bdzie syszane, a cocie w izbie szeptali do ucha, gosi bd na dachach (k 12,1-3).

Data: 2011-07-26 22:32:30
Autor: jadrys
A dlaczego
[...]

a kto mówi że luksus?