A dlaczego

Data: 2011-07-05 23:03:09
Autor: u2
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 22:51, jadrys pisze:

nie kara mierci dla tego zbrodniarza? Przecie *MG* popeni jaki bd!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ginekolog-byl-nietrzezwy-tak-przyjmowal-pacjentki,wid,13569666,wiadomosc.html?ticaid=1c9be

1,3 promilla, 69 lat. Wykroczenie, a nie zbrodnia. Prowok z ciebie hadry :)

Data: 2011-07-05 23:08:24
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 23:03, u2 pisze:
W dniu 2011-07-05 22:51, jadrys pisze:
nie kara śmierci dla tego zbrodniarza? Przecież *MÓGŁ* popełnić jakiś błąd!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ginekolog-byl-nietrzezwy-tak-przyjmowal-pacjentki,wid,13569666,wiadomosc.html?ticaid=1c9be

1,3 promilla, 69 lat. Wykroczenie, a nie zbrodnia. Prowok z ciebie hadryś :)

Nie prowok, tylko nie cierpię oszołomów.

Data: 2011-07-05 23:14:59
Autor: u2
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 23:08, jadrys pisze:
1,3 promilla, 69 lat. Wykroczenie, a nie zbrodnia. Prowok z ciebie
hadry :)

Nie prowok, tylko nie cierpi oszoomw.

Zyd i lewak, ale porzadna z ciebie osoba. Pozdro z Suwalek :)

Data: 2011-07-05 14:37:14
Autor: Antenka
A dlaczego
On 5 Lip, 23:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie prowok, tylko nie cierpi oszoomw.

Zyd i lewak, ale porzadna z ciebie osoba. Pozdro z Suwalek :)

Cooo? Jaki zyd?! :-E

Antenka :-(

Data: 2011-07-05 23:43:26
Autor: u2
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 23:37, Antenka pisze:
Zyd i lewak, ale porzadna z ciebie osoba. Pozdro z Suwalek :)
Cooo? Jaki zyd?! :-E

Taki jak ty. Piewca Ikonowicza i Urbana musi byc Zydem z pochodzenia :]

Data: 2011-07-05 14:50:02
Autor: Antenka
A dlaczego
On 5 Lip, 23:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Cooo? Jaki zyd?! :-E

Taki jak ty. Piewca Ikonowicza i Urbana musi byc Zydem z pochodzenia :]

YouTwo bo jak chwyc, to giry z d..... powyrywam! Ja i Ikonowicz! he
he he he ahahahaha

Antenka :-E

Data: 2011-07-07 21:27:35
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-05 23:14, u2 pisze:
[...]

Proszę się liczyć ze słowami.

Data: 2011-07-08 03:31:14
Autor: cirrus
A dlaczego
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iv51du$daq$4news.onet.pl...
[...]

Hmm,a ty się liczysz?

--
stevep

Data: 2011-07-08 15:03:12
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-08 03:31, cirrus pisze:
[...]

Tak, - nikomu nie wymyślam od żydów.

Data: 2011-07-08 16:07:56
Autor: cirrus
A dlaczego
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iv6v3u$95c$4news.onet.pl...
[...]

,
Ale od pedałów już tak.

--
stevep

Data: 2011-07-09 08:16:58
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-08 16:07, cirrus pisze:
[...]

Też nie. Ani pedalstwo ani żydostwo w moich oczach nie jest czymś nagannym. Choćby z tego powodu że tego się nie wybiera.

Data: 2011-07-09 08:38:55
Autor: [he®sk]
A dlaczego
On Sat, 09 Jul 2011 08:16:58 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-07-08 16:07, cirrus pisze:
> Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci > news:iv6v3u$95c$4news.onet.pl...
>
> ,
> Ale od pedaw ju tak.

Te nie. Ani pedalstwo ani ydostwo w moich oczach nie jest czym nagannym. Choby z tego powodu e tego si nie wybiera.

 zydostwa moze nie ale pedalstwo to juz wybor.  nie myl z homoseksualizmem.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-07-09 11:49:44
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-09 08:38, "[he®sk]" pisze:

Też nie. Ani pedalstwo ani żydostwo w moich oczach nie jest czymś
nagannym. Choćby z tego powodu że tego się nie wybiera.
  zydostwa moze nie ale pedalstwo to juz wybor.
  nie myl z homoseksualizmem.

Różni się tylko nazwą. Ale jest tym samym.

Data: 2011-07-10 11:30:12
Autor: [he®sk]
A dlaczego
On Sat, 09 Jul 2011 11:49:44 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   zydostwa moze nie ale pedalstwo to juz wybor.
>   nie myl z homoseksualizmem.
Różni się tylko nazwą. Ale jest tym samym.

 pedal = homoseksualista?

Data: 2011-07-10 22:47:47
Autor: jadrys
A dlaczego
W dniu 2011-07-10 11:30, "[he®sk]" pisze:
[...]

Tak to niektórzy określają, i w potocznym znaczeniu - tak - pedał= homoseksualista.

A dlaczego